Alles over vakanties op én met de fiets

Parijs Roubaix 2008 toerversie

IBAN
Forum-lid
Berichten: 921
Lid geworden op: 22 mar 2006 10:22

IBAN 23 nov 2007 08:44

[quote="SpEric"]lekrijden :

Maar over die stenen..


Gebruik binnenbanden van Slime, dat rijd je niet zo snel lek ... of tubes

http://www.slime.com/product_91_Smart_B ... Valve.html




Over het evenement, dat houden we warm, lijkt me mooi om jullie te zien, afzien !

Daniel1975 gaat vast mee in de auto ! of niet En Iban ?>[/quote]


count me out !!!! Alhoewel, om in een volgwagen te zitten om een paar van jullie te zien lijden............... misschien dat ik toch wel meega. Maar als het regent kom ik echt de auto niet uit om een wiel te wisselen !!!! :)

roger
Forum-lid
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 mei 2004 20:17

roger 23 nov 2007 11:55

[Er is ook gewoon een busreis naar toe, mocht je dit nog niet weten!
http://www.lechampion.nl/
Ga naar fietsen/buitenland---->klassiekers ---> Parijs-Roubaix[/quote]

Iemand ervaring met deze organisatie ben namelijk aan het denken om deze toch met hun te maken.

Groet Roger
I live to ride,I ride Passoni

henkv
Forum-lid
Berichten: 1384
Lid geworden op: 27 dec 2006 19:15
Locatie: Annecy (FR)
Contact

henkv 23 nov 2007 14:39

Ik heb 'm 1 keer gereden. 1993 of daaromheen. Afgezien van het feit dat de volgauto ons na 50 km kwijt was met alle eten en drinken, was het redelijk verlopen. Op een gegeven moment gaan alle fietsers voor me van de fiets af en lopen door een modderpoel in een stukje veld. Dat vond ik natuurlijk Not Done, dus trappen. Enkele meters verder begreep ik dat trappen toch echt Not Done was en probeer alsnog m'n voet uit de look te draaien. De kracht die daarvoor nodig was, was voldoende om die hele fiets onder me uit te draaien en op 't ruggetje gleed ik zo het talud af in een gore modderpoel. De pakjes extran in m'n achterzak waren geplet en dus opengescheurd. 'n uurtje later kon je de trui uitdoen en rechtop neerzetten! Stinken!!!! Geen volgauto dus geen verschoning...

Ik herinner me nog dat je pijn kan krijgen op plekken waar je niet weet dat je met fietsen pijn zou kunnen hebben! Onderkant van de triceps, zijkant van je borstkast. Dat rammelen houdt maar niet op. Ok, zo hard je kan eroverheen helpt maar toch gaat het 'n keer pijn doen!
Mijn trainingen op bikeplanner.com

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 23 nov 2007 17:19

Lekker jongens..

Ik weet het nog mooier... Ik rijd in de auto er achter aan èn.. Iban gaat lekker filmen...
Ooh wat wordt dat mooi ...
:D

pepino
Forum-lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 13 sep 2007 12:07

pepino 23 nov 2007 17:58

Op de motor dan maar...
Doen jullie dat schokkerig stemmetje van Karl van Nieuwkerke maar na!
"Dit was IBAN vanop de motor, terug naar de studio...":)

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 23 nov 2007 18:05

hahaha, precies, zoiets.. Nu heeft Iban wel een motor rijbewijs, dus misschien moet ik achterop... :(

@ gastheer..

We rijden wel een stuk vooruit en dan wandelen we lekker een stukje om goed te filmen... dat komt best goed !
Vastleggen zullen we het !

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5606
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 23 nov 2007 21:10

[quote="roger"][Er is ook gewoon een busreis naar toe, mocht je dit nog niet weten!
http://www.lechampion.nl/
Ga naar fietsen/buitenland---->klassiekers ---> Parijs-Roubaix[/quote]

Iemand ervaring met deze organisatie ben namelijk aan het denken om deze toch met hun te maken.

Groet Roger[/quote]

Zekers aan te raden, zaterdags kom je al aan in een hotel pakweg 15 km van de start. zondag 's morgens met de bus naar de start en 's avonds weer terug naar huis. Goed geregeld je hoeft enkel te fietsen en niet meer!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 26 nov 2007 23:06

Speciaal voor de mensen die nog twijfelen over hun eventuele deelname nog even een opbeurende quote van wielertoerist.nl:
De slechtste zijn veel erger dan de Huisepontweg.
Dan gaat het om het Bos van Wallers en de Carrefour del Albre. Van de rest is globaal de helft van het niveau Huisepontweg, de andere helft is beter.
:rolleye:

IBAN
Forum-lid
Berichten: 921
Lid geworden op: 22 mar 2006 10:22

IBAN 27 nov 2007 17:17

[quote="SpEric"]hahaha, precies, zoiets.. Nu heeft Iban wel een motor rijbewijs, dus misschien moet ik achterop... :(

@ gastheer..

We rijden wel een stuk vooruit en dan wandelen we lekker een stukje om goed te filmen... dat komt best goed !
Vastleggen zullen we het ![/quote]


ik denk niet dat je bij mij achterop wil zitten tijdens PB met een camera in je hand. Btw, ik houd het zelf niet eens 2 uur vol op mijn eigen motor :( . Dus ik ga wel mee in jouw auto Speric, gewapend met camera, bidons, reserve wielen, banden etc etc. En als iemand het leuk vindt wil ik ook nog wel wat in zijn oortje schreeuwen :)

Plaats reactie