Rabobank in 2009 op Giant
beetje rare reacties hier over het geweldige succes dat gazelle nu al boekt omdat iedereen er op in haakt. Negatieve spin-off is heel wat anders dan positieve spin-off en in dit geval is toch echt alleen eerst genoemde het geval.
Train ze!
-
- Forum-lid
- Berichten: 561
- Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26
Jeroenvdm schreef:Gazelle lijkt me een achteruitgang..
vooral omdat nu ook speciale frames ontworpen worden voor de sprinters(extreme power)
en de klimmers(extreme c)
weet niet of ze dat bij gazelle zullen doen..
en de cristallo voor de zwabberaars:)
RIDLEY the speed weapon
Als de deal doorgaat.
Kunnen we misschien nu vast wat tips meegeven aan de ontwikkelaars.
(Want ontwikkelen doen we toch nog wel in Nederland,mag ik hopen.)
Dat is altijd beter dan achteraf vertellen wat niet goed of mooi of slecht gezien was.
Kan er nog een jaar over gedacht en ontwikkeld worden.
Er borrelen vast goede adviezen in de diverse forumbreinen op.
Alvast eentje dan:Een betere bidonbevestiging.
De huidige is nu zo'n 100 jaar oud en redelijk achterhaald.
Modern spuitgietwerk met een handige ingegoten vastklikmechaniek vervangt de aloude gebogen draad of de tegenwoordige windvangende carbonspoiler.
Voordeel:aerodynamischer in de sprint en een betere look.
Who is next?
Kunnen we misschien nu vast wat tips meegeven aan de ontwikkelaars.
(Want ontwikkelen doen we toch nog wel in Nederland,mag ik hopen.)
Dat is altijd beter dan achteraf vertellen wat niet goed of mooi of slecht gezien was.
Kan er nog een jaar over gedacht en ontwikkeld worden.
Er borrelen vast goede adviezen in de diverse forumbreinen op.
Alvast eentje dan:Een betere bidonbevestiging.
De huidige is nu zo'n 100 jaar oud en redelijk achterhaald.
Modern spuitgietwerk met een handige ingegoten vastklikmechaniek vervangt de aloude gebogen draad of de tegenwoordige windvangende carbonspoiler.
Voordeel:aerodynamischer in de sprint en een betere look.
Who is next?
Zij is ook tegen
Remhoeven die verwerkt zitten in de vorken. Bestaat eigenlijk al bij de tijdritfiets van specialized.
Het zou het design van de vork grondig kunnnen veranderen.
Het zou het design van de vork grondig kunnnen veranderen.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
- de zwarten
- Forum-lid HC
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17
Jeroenvdm schreef:Gazelle lijkt me een achteruitgang..
vooral omdat nu ook speciale frames ontworpen worden voor de sprinters(extreme power)
en de klimmers(extreme c)
weet niet of ze dat bij gazelle zullen doen..
En Freire die de helft van de koersen wint voor Rabo rijdt nu net niet op een extreme power omdat die te stijf is.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Voor mij is het simpel maar dat is gevoelsmatig: Colnago hoort traditioneel bij die ploeg. Kwantumhallen, Superconfex, Buckler, Wordperfect, Novell, Rabobank - de ploeg "Raas" reed altijd op Colnago's. Niets tegen Gazelle, maar ik zou het jammer vinden als die traditie met Colnago bij deze ploeg verbroken zou worden.
" Voor mij is het simpel maar dat is gevoelsmatig: Colnago hoort traditioneel bij die ploeg. Kwantumhallen, Superconfex, Buckler, Wordperfect, Novell, Rabobank - de ploeg "Raas" reed altijd op Colnago's. Niets tegen Gazelle, maar ik zou het jammer vinden als die traditie met Colnago bij deze ploeg verbroken zou worden."
helemaal mee eens.
helemaal mee eens.
Wat een gezeur, alsof ze niet goed bij hun hoofd zijn bij Gazelle. Bij Gazelle snappen ze heel goed dat hetgeen Canyon, Red Bull, BMC, Cervelo etc. (allemaal fabrikanten zonder "traditie") kan, zij zelf ook kunnen.
Volgens mij is er maar 1 reden waarom de traditionele fabrikanten verkopen, en dat is vanwege de spin off uit het prof circuit. Ik zie verder weinig ECHT bijzondere ontwikkelingen.
Volgens mij is er maar 1 reden waarom de traditionele fabrikanten verkopen, en dat is vanwege de spin off uit het prof circuit. Ik zie verder weinig ECHT bijzondere ontwikkelingen.
Wat een ECHT bijzondere ontwikkeling is? Iets wat juist tegen de ontwikkeling ingaat. Colnago bouwt niet in monocoque, zoals de meest fabrikanten tegenwoordig wel doen. Daardoor kunnen ze de fietsen precies op maat maken. Ik denk dat gazelle daar niet aan gaat beginnen. (Riep daar iemand Boonen?)
Overigens had ik gister Theo de Rooy nog aan de telefoon. Ik moest de raboploeg aan de lijn hebben voor mijn werk. Toen ik ophing dacht ik nog "Ik had het gewoon even moeten vragen, hoe dat zit met gazelle.", maar ik was zo verbaasd dat hij de telefoon opnam, dat ik het gewoon vergat... Ik dacht dat hij niet meer bij de ploeg betrokken was, maar blijkbaar dus wel. Strange...
Overigens had ik gister Theo de Rooy nog aan de telefoon. Ik moest de raboploeg aan de lijn hebben voor mijn werk. Toen ik ophing dacht ik nog "Ik had het gewoon even moeten vragen, hoe dat zit met gazelle.", maar ik was zo verbaasd dat hij de telefoon opnam, dat ik het gewoon vergat... Ik dacht dat hij niet meer bij de ploeg betrokken was, maar blijkbaar dus wel. Strange...