Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Xentis wielen. Verkocht!!
[quote="NK 2003"][quote="Peter i200"]:rolleye: ze zijn er nog steeds hoor mensen![/quote]
Je hebt het door..., elke dag je aanbod 'verversen', en je blijft op pagina 1 van de aanbiedingen.
Een echte marktkoopman ververst af en toe echt zijn waar of houdt 'uitverkoop'.[/quote]
regels niet gelezen zeker
topic kicken mag 1 x per 48uur
Je hebt het door..., elke dag je aanbod 'verversen', en je blijft op pagina 1 van de aanbiedingen.
Een echte marktkoopman ververst af en toe echt zijn waar of houdt 'uitverkoop'.[/quote]
regels niet gelezen zeker
topic kicken mag 1 x per 48uur
en wat doe ik dan nu dus fout?? het was 12 dagen geleden en advertentie stond op pagina 4.
900 euro lijkt mij echt wel heel erg redelijk hoor. adviesprijs is 1600 euro voor een nieuwe set heb er zelf 1300 voor betaald. is dus 400 euro af en wielen zijn gewoon als nieuw.
en ik neem aan dat de heer nk2003 ze niet wil kopen dus waarom reageer je dan.?
900 euro lijkt mij echt wel heel erg redelijk hoor. adviesprijs is 1600 euro voor een nieuwe set heb er zelf 1300 voor betaald. is dus 400 euro af en wielen zijn gewoon als nieuw.
en ik neem aan dat de heer nk2003 ze niet wil kopen dus waarom reageer je dan.?
-
- Forum-lid HC
[quote="Peter i200"]is er dan werkelijk helemaal niemand??? anders hang ik ze wel als muurversiering op ofzo....[/quote]
Wel apart, aan de muur!
In het voorjaar hang-geraniums erin?
Wel apart, aan de muur!
In het voorjaar hang-geraniums erin?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid HC
[quote="Peter i200"]ff off topic: klimop doet het ook wel goed rond de spaken denk ik.
ff zonder gekheid iemand moet toch wel intresse hebben in deze wielen.[/quote]
Denk het NIET dus! Probeer het eens in het triatlon wereldje. misschien iets meer kans!
Maar succes met de verkoop!
ff zonder gekheid iemand moet toch wel intresse hebben in deze wielen.[/quote]
Denk het NIET dus! Probeer het eens in het triatlon wereldje. misschien iets meer kans!
Maar succes met de verkoop!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Dag Peter,
Ik heb geen interesse in de wielen, maar mijn complimenten voor je vasthoudendheid. Volgens mij bestaat deze thread uit 90% posts van jezelf.
Succes met de verkoop! (en trouwens een hele mooie fiets)
Ik heb geen interesse in de wielen, maar mijn complimenten voor je vasthoudendheid. Volgens mij bestaat deze thread uit 90% posts van jezelf.
Succes met de verkoop! (en trouwens een hele mooie fiets)
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"