Fietsfanaten gezocht ZH
[quote="Daniel1975"][quote="Flexje954"]
Gezellig, bij deze zet ik hem ook vast op zaterdag de 13e om 09:30 uur..
[/quote]
En wie stonden er vandaag, zaterdag de 6e, tot 09.40 te wachten bij de Sligro...... Suusje en Daantje![/quote]
hebben jullie nog lekker gefietst samen...? Was schitterend weer vandaag..Oooh Daniel ik begrijp dat je volgende week niet mee kan, jammer!! SuzyQ, ga jij nog wel mee? Ik sta volgende week gewoon bij de sligro om 09:30 uur..
Prettig weekend alle
Gezellig, bij deze zet ik hem ook vast op zaterdag de 13e om 09:30 uur..
[/quote]
En wie stonden er vandaag, zaterdag de 6e, tot 09.40 te wachten bij de Sligro...... Suusje en Daantje![/quote]
hebben jullie nog lekker gefietst samen...? Was schitterend weer vandaag..Oooh Daniel ik begrijp dat je volgende week niet mee kan, jammer!! SuzyQ, ga jij nog wel mee? Ik sta volgende week gewoon bij de sligro om 09:30 uur..
Prettig weekend alle
Flexje
Helaas, volgende week (de 13e dus) kan ik ook niet mee. Jammer!
Lekker gereden gisteren. Wel ontzettend suf dat we dus allebei een andere zaterdag in gedachten hadden... Veel plezier volgende week. Daarna ben ik hopelijk een keer van de partij.
Lekker gereden gisteren. Wel ontzettend suf dat we dus allebei een andere zaterdag in gedachten hadden... Veel plezier volgende week. Daarna ben ik hopelijk een keer van de partij.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ach Suus, wij hadden stralend weer. Het is nog maar af te wachten wat de rest gaat krijgen...*evil*
Less is bore
[quote="Daniel1975"]Ach Suus, wij hadden stralend weer. Het is nog maar af te wachten wat de rest gaat krijgen...*evil* [/quote]
Hey Daan lekker aardig joh...let op mijn woorden volgende week hebben ook wij stralend mooi weer!!
Janatwork; Hans Hans gaat mee en wil wel tourguide spelen als er geen andere vrijwilligers zijn....
Hey Daan lekker aardig joh...let op mijn woorden volgende week hebben ook wij stralend mooi weer!!
Janatwork; Hans Hans gaat mee en wil wel tourguide spelen als er geen andere vrijwilligers zijn....
Flexje
Wat een superweer dit weekend zeg! Heb echt heerlijk gereden in Limburg!
Jammer dat SuzyQ en Daniel niet meer mee kunnen volgende week.
Thomas, zullen wij ff contact houden over een pickup in Delft?
Als het goed is komen we dan ook om 9:30 bij de sligro
Top als Hans Hans tourguide is! Rondje is nog steeds sligro-wassenaar-scheveningen-hoek van holland-maassluis-delft-sligro? want dan weet ik ook wel de weg vanaf scheveningen
Tot aanstaande zaterdag! Zin in
Jammer dat SuzyQ en Daniel niet meer mee kunnen volgende week.
Thomas, zullen wij ff contact houden over een pickup in Delft?
Als het goed is komen we dan ook om 9:30 bij de sligro
Top als Hans Hans tourguide is! Rondje is nog steeds sligro-wassenaar-scheveningen-hoek van holland-maassluis-delft-sligro? want dan weet ik ook wel de weg vanaf scheveningen
Tot aanstaande zaterdag! Zin in
[quote="janatwork"]Wie gaan er nou allemaal mee zaterdag? ik kom op:
1 Thomas
2 Laurens
3 Flexje
4 janatwork
5 pipootje
6
of mis ik mensen?[/quote]
Hans Hans;) niet te vergeten....misschien nog een maatje van mij...Verder zijn we niemand vergeten denk ik...pipootje zou nog kijken....Monique zal ik even een PM sturen want die heeft in eerste instantie gevraagd of er weer werd gereden..
Ik zal Hans Hans even vragen of de route hetzelfde blijft en of hij hem wil plaatsen
1 Thomas
2 Laurens
3 Flexje
4 janatwork
5 pipootje
6
of mis ik mensen?[/quote]
Hans Hans;) niet te vergeten....misschien nog een maatje van mij...Verder zijn we niemand vergeten denk ik...pipootje zou nog kijken....Monique zal ik even een PM sturen want die heeft in eerste instantie gevraagd of er weer werd gereden..
Ik zal Hans Hans even vragen of de route hetzelfde blijft en of hij hem wil plaatsen
Flexje
Ik kijk ff naar het weer vrijdag en post dan wel of ik meekan. Ik kom vanuit richting Leiden langs de vliet en kom jullie dan na voorschoten (waar je over de brug moet) wel tegen. Desnoods rij ik even door naar die Sligro. Misschien kan er iemand met een spandoek voorop rijden ?
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"
[quote="pipootje"]Ik kijk ff naar het weer vrijdag en post dan wel of ik meekan. Ik kom vanuit richting Leiden langs de vliet en kom jullie dan na voorschoten (waar je over de brug moet) wel tegen. Desnoods rij ik even door naar die Sligro. Misschien kan er iemand met een spandoek voorop rijden ?[/quote]
Je zou met Janatwork kunnen afspreken, die komt ook vanuit Leiden naar de Sligro....kunnen jullie samen een spandoek maken..
Maarre ook als het regent doet je fietsje het wel hoor...
Je zou met Janatwork kunnen afspreken, die komt ook vanuit Leiden naar de Sligro....kunnen jullie samen een spandoek maken..
Maarre ook als het regent doet je fietsje het wel hoor...
Flexje
De weersverwachting ziet er tot nu toe goed uit. Hoewel die 5 daagse prognose er nog wel eens wat naast wil zitten.
zaterdag
Zonneschijn (%) 40
Neerslagkans (%) 10
Neerslaghoeveelheid (mm) 0
Minimumtemperatuur (ºC) 6/11
Middagtemperatuur (ºC) 13/15
Windrichting ZW
Windkracht (bft) 3
zaterdag
Zonneschijn (%) 40
Neerslagkans (%) 10
Neerslaghoeveelheid (mm) 0