Fietsmaatje(s) omg. Tilburg . . .
Wie heeft er zin om zondagochtend 11 nov (2007) groepsgewijs te gaan fietsen? MTB of Race is mij om het even, en de startplaats in een straal van ruwweg 15 km rondom tilburg ook...
Dus kort gezegd wie gaat er mee?
Dus kort gezegd wie gaat er mee?
You create, build and rule your own universe!
leendewaal.spaces.live.com/default.aspx
leendewaal.spaces.live.com/default.aspx
A.s. zondag rijd ik waarschijnlijk de VTT in Hilvarenbeek. Ik vertrek op de fiets vanuit Chaam, via Alphen, Het Ooievaarsnest, Nieuwkerk, Gorp en Rovert naar H'beek. Daar rijd ik de 45km tocht en vervolgens weer op de fiets naar huis. Wie zin heeft om mee te rijden laat maar iets weten...
Voor 11 november heb ik ook Alphen in de planning staan.
Voor 11 november heb ik ook Alphen in de planning staan.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
[quote="Il Grasso"]A.s. zondag rijd ik waarschijnlijk de VTT in Hilvarenbeek. Ik vertrek op de fiets vanuit Chaam, via Alphen, Het Ooievaarsnest, Nieuwkerk, Gorp en Rovert naar H'beek. Daar rijd ik de 45km tocht en vervolgens weer op de fiets naar huis. Wie zin heeft om mee te rijden laat maar iets weten...
Voor 11 november heb ik ook Alphen in de planning staan.[/quote]
Change of plan: morgen gaan we op de fiets naar Terheijden en daar het rondje rijden.
Volgende week heb ik nog steeds Alphen in de planning.
Voor 11 november heb ik ook Alphen in de planning staan.[/quote]
Change of plan: morgen gaan we op de fiets naar Terheijden en daar het rondje rijden.
Volgende week heb ik nog steeds Alphen in de planning.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.