TOUR 2007
Volgens mij is Casran gewoon de grootste LW-fan die er bestaat. Mag ook wel,het zien er aardige wieltjes uit. Maar zabel zal na zoveel jaren profrenner te zijn wel weten wat hij doet zeker?
Snow schreef:Hey CASRAN,
Ja Willems reed wellicht niet echt bekeken maar wat wil je met drie leipe Fransozen die niet echt doorrijden?
Ik ga met je mee als het gaat over het feit dat Willems gewoon snoeihard door had moeten trekken en de rotte appels eraf rijden. Wat moet je anders dan wat Willems deed? Ik zou voor hard doorsnokken gaan maar dan wel VOL.
Je kunt zeggen dat je nooit je kracht mag laten zien maar Willems voelde dat het kon (peleton voorblijven) en wilde wellicht te graag dat de rest meewerkte vandaar zijn harde op kop komen.
Hij kon het (althans, zo leek het) maar trok nooit vol door met als gevolg dat de meute op 1km van de finish (inderdaad een sur-place van de kopgroep) ze pakten.
Ik weet niet wat ik had gedaan maar waarschijnlijk een "Dood of de gladiolen", alleen los van die drie en kijken of je het haalt of falen (wat nu toch ook gebeurde) maar door hard door te trekken had hij een kans gehad dat het peleton niet op tijd terug kon komen en nu was alles verspilde moeite.
De kans was er voor Willems....gemist. De "kans" was er voor Cancellara....gepakt.
Hoeveel Gele Trui dragers zouden dit uberhaupt durven te doen? Zoals eerder gezegd kunnen die 20 sec. van belang zijn voor het behoud van zijn Gele Trui en als je de kans hebt dan moet je hem pakken anders doet iemand anders het. Het is niet alleen fysiek zoals maar weer blijkt.
Over Zabel. Wat nou te oud. Zolang je 2e wordt op het WK van vorig jaar en ook nu telkens op kop zit......te oud?
Even een vraagje van mijn kant. Wat zou het verschil zijn geweest als Zabel LW's had gestoken (ik weet niet wat hij wel had). Vanwaar de gedachte dat die wielen het verschil zouden hebben gemaakt?
Nog even over Willems... ik dacht toch dat hij snoeihard ging, maar dat was nóg niet voldoende om ze eraf te krijgen. Zoals alfaboy_69 zegt was hij wellicht de sterkere, maar niet zoveel beter dan de andere om ze te lossen.
En ik begrijp die uitleg niet alsof die "fransozen" samenspanden. Dat heb ik althans niet gezien. Als je in de tang zit gaan ze om beurten demarreren of zo, maar enkel Willems heeft aangevallen, en bij het counteren deden de Fransen dat zelfs niet in groep. Dus die uitleg lijkt me eerder bedoeld om zijn eigen dom koersgedrag te verdoezelen.
Persoonlijk vind ik Zabel niet te oud, al zegt de media dit vaak... maar ik schrok toen hij het me gisteren zélf zei. Leuk dat hij vandaag eigenlijk het tegendeel beweerde.
En dat van die wielen was niet serieus bedoeld, al had je dat niet zo begrepen precies.

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
De Fransen: Eerst begon die Agritubel renner niet meer over te nemen. Toen ging de Francaise des Jeux renner hetzelfde doen. Eventjes reden dus alleen maar de Belg en Auge. De twee weigeraars bleven af en toe overslaan en ultrakorte aflossingen doen . Toen zelfs Auge ultrakorte beurten deed en ze zelfs ging overslaan, was het absoluut zeker: De Belg wordt gek en valt aan. Maar hij had niet meer de turbo om ze eraf te rijden... In mijn ogen was het een combi van vermoeidheid van het vollebak rijden en linkeballen voor de overwinning. Leuk voor Auge. Ik gunde hem eerder al de Bollen, hij heeft er teringhard voor gereden.
IBAN schreef:ja saaie etappe of niet, of ze nu met 30 of met 40 km per uur rijden, het einde is normaal gesproken hetzelfde: een eindsprint. Zo niet vandaag, briljante actie van Fabian. Zal wel aan die prachtige fiets van hem liggen
Zo'n fiets geeft vertrouwen inderdaad ...

Maar erg , erg mooi om te zien die actie. De sterkste/ slimste heeft het geflikt.
Zou hij nou echt niet een beetje goed die bergen op kunnen komen straks ?
Dat zou echt gaaf zijn..
Al kan hij maar een km zich helemaal geven berg op. Zo doet hij dan toch iets goeds voor Sastre. Maar idd zeg, wat een actie van Cancellara. Nu wil ik ook een Cervelo...
Zo , Dat was weer een mooie sprint.
De mannen hebben vandaag geen enkel risico genomen , met de 4 ontsnapte hardrijders van vandaag, met daarin onze Spaanse rabo vriend Flecha ze werden keurig ingelopen met nog een paar spartelingen maar toen konde de sprintploegen gas gaan geven , wat echt niet van een leien dakje liep voor Tommeke.
Maar wat resulteerde in een mooie sprint , en go wat was Hunter boos nadat ie nipt verloor van Thor husdhovd die al vroeg op kop kwam en alles gaf en ook de rit won op een half wiel van hunter.
proficiat Thor
en me schrijfkunsten worden beter zie ik.
De mannen hebben vandaag geen enkel risico genomen , met de 4 ontsnapte hardrijders van vandaag, met daarin onze Spaanse rabo vriend Flecha ze werden keurig ingelopen met nog een paar spartelingen maar toen konde de sprintploegen gas gaan geven , wat echt niet van een leien dakje liep voor Tommeke.
Maar wat resulteerde in een mooie sprint , en go wat was Hunter boos nadat ie nipt verloor van Thor husdhovd die al vroeg op kop kwam en alles gaf en ook de rit won op een half wiel van hunter.
proficiat Thor
en me schrijfkunsten worden beter zie ik.
Wat een prachtige sprint. Echt een klassieke massasprint zoals je ze alleen in de TOUR ziet. Prachtige voorbereidingen, te zien vanuit de lucht. Sprinters proberen naar een gaatje te vinden, knechten moeten door de wind, knechten raken opgebrand. Heel mooi hoe deze topsprinters zich in de laatste twee kilometers zodanig kunnen posteren dat ze een kans maken. Ik zat nog terug te denken aan die Giro waarin de trein van Fassa Bortolo 10 keer in actie kwam. En dan niet de laatste kilometers, maar gewoon de halve etappe. En niemand die eroverheen kwam. 60 vanaf de laatste tien km. En 9 keer winst voor Petacchi. Oersaai was dat zeg. Dat lijkt (voorgoed?) over. Geen enkel team lijkt dat tegenwoordig te kunnen. Freire zal wellicht ook iets meer vertrouwen krijgen met zijn derde plek. Misschien kans voor vrijdag...
Oh ja: Die Hunter. Voor Rabobank heb ik hem nooit een goede sprint zien trekken, en kijk hem nu eens... McEwen hetzelfde natuurlijk. Rabobank heeft het vermogen om sprinters compleet weg te doen zakken. (Freire dan weer niet, he).
Oh ja: Die Hunter. Voor Rabobank heb ik hem nooit een goede sprint zien trekken, en kijk hem nu eens... McEwen hetzelfde natuurlijk. Rabobank heeft het vermogen om sprinters compleet weg te doen zakken. (Freire dan weer niet, he).
ponsteen schreef:Rabobank heeft het vermogen om sprinters compleet weg te doen zakken.
Of ze mogen bij Rabobank niet de "medicijnen" gebruiken die ze elders wel krijgen. Flecha is sinds hij voor Rabo koerst ook niet meer de afmaker die hij bij Fassa wel was. En zo haalden ze ooit Lutenberger, Leipheimer en nog anderen

- daniel1975
- Forum-lid HC
Huh? Heb ik een pittig interview gemist met Michael dan
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!