ORBEA of NIET?? Vosfietsen of NIET?
-
- Forum-lid HC
Sharkman schreef:Denk het niet, garantie is gratis een grijs geimporteerd frame heeft simpelweg geen recht op garantie een dan is een breuk wel heel erg pijnlijk.
Ik refereerde aan dit regeltje:
"via officiele kanalen gekochte fiets bij elke dealer terecht"
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
"Garantie moet ook gegeven worden door de leverancier en mniet door de fabrikant"
Klopt maar welke dealer zal garantie geven voor iets waar hij niet door de fabrikant voor wordt vergoed. Ofwel als iets uit de USA wordt geimporteerd kan de leverancier eisen dat het produkt ook daar voor garantie moet worden aangeboden (en niet via het Europese netwerk).
Klopt maar welke dealer zal garantie geven voor iets waar hij niet door de fabrikant voor wordt vergoed. Ofwel als iets uit de USA wordt geimporteerd kan de leverancier eisen dat het produkt ook daar voor garantie moet worden aangeboden (en niet via het Europese netwerk).
Dit is weer zoiets, er worden weer allerlei speculaties gedaan betreft vos en zijn garantie terwijl er nog geen enkel feit is dat hij nalatig is geweest of dat iemand slecht behandeld is op dat gebied, er zijn zoveel FM die afspraken niet nakomen of dat je met een verkeerde fiets de deur uitgaat. Vos haalt zijn fietsen rechtstreeks van de fabriek, dus je hebt de zelfde garantie die je bij de importeur krijgt. Dus niet via via en ook geen grijze of parallel import. Er zijn ook geen verhalen bekend dat je er niet met de vos eruit komt op wat voor gebied dan ook. Er worden weer allemaal situaties gefantaseerd die totaal niet van toepassing zijn, maar vos wel in een slecht daglicht zetten. Laat die vent op zijn manier zijn bedrijf runnen en als je het er niet mee eens bent, loop je lekker door en hou je de eer aan je zelf.
Orbea Orca, What Else?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Als er iemand ergens aandelen heeft is 't wel duidelijk wie.. Hoe zeker weet jij dat die fietsen direct van de fabriek komen, Vos roept wel meer. Alles wat niet via de importeur 't land inkomt is grijze import, dus ook als je 't direct bij de fabrikant gaat halen.
Hoe zou 't nu toch komen dat er allemaal van die slechte verhalen over Vos zijn? Omdat iedereen een hekel aan 'm heeft zeker? Je stapt wel heel makkelijk over alle ervaringen van andere heen door 't af te doen als niets of foutje kan gebeuren.
Aardige kans dat iedere dat je mensen advies geeft om naar Vos toe te gaan dat er weer mensen over je heen vallen.
Hoe zou 't nu toch komen dat er allemaal van die slechte verhalen over Vos zijn? Omdat iedereen een hekel aan 'm heeft zeker? Je stapt wel heel makkelijk over alle ervaringen van andere heen door 't af te doen als niets of foutje kan gebeuren.
Aardige kans dat iedere dat je mensen advies geeft om naar Vos toe te gaan dat er weer mensen over je heen vallen.
Ik heb daar eenmaal een fiets gekocht naar tevredenheid, de rest van mijn spullen heb ik bij andere FM gekocht omdat hij niet alles levert. Grijze of parallelimport is dat er via een ander land waar een ander btw tarief geld wordt ingekocht, daar ontstaan vaak ook de garantie problemen. Niet altijd overgens. Er zijn enkele gevallen bekend over de vos, stuk of 4, tegen over een honderd tal wel tevreden klanten, nogmaals te verwaarlozen lijkt mij. Het lijkt meer op een persoonlijke kwestie tussen jou en de vos, maar jullie hebben elkaar nooit ontmoet dus ik snap niet waarom je zo tegen hem bent. Je moet volgens mij een keer accepteren dat vos gewoon de goedkoopste fietsen levert met de zelfde garantie voorwaarden als bij een andere fm. Je blijft gewoon door zuigen en valse beweringen uiten.
Orbea Orca, What Else?
- daniel1975
- Forum-lid HC
mspoon schreef:Je moet volgens mij een keer accepteren dat vos gewoon de goedkoopste fietsen levert met de zelfde garantie voorwaarden als bij een andere fm.
Annuleer bovenstaand bericht. Ik weet minimaal 1 fietsenmaker die wél de officiele kanalen bij Pinarello gebruikt (dus netjes via Cardsports) en qua service absolute top is! Je gelooft dan toch niet dat ik mijn frame via een niet-officiele dealer ga halen?
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is inmiddels hier op het forum ook wel een publiek geheim
Less is bore
Evertse Sport in Zierikzee.
Anyway, ik kan mij zo langzamerhand niet aan de indruk onttrekken dat mspoon gewoon een medewerker van Vos is.
mspoon, zou je eens willen reageren op het bericht van alstro dat Vos beweert dat hij de nieuwe importeur van Cervelo is? Of is dit ook weer een bewering die niet waar is volgens jou?
Anyway, ik kan mij zo langzamerhand niet aan de indruk onttrekken dat mspoon gewoon een medewerker van Vos is.
mspoon, zou je eens willen reageren op het bericht van alstro dat Vos beweert dat hij de nieuwe importeur van Cervelo is? Of is dit ook weer een bewering die niet waar is volgens jou?
Jullie kennen ongetwijfeld allemaal de uitspraak: 't geeft niet WAT ze over je lullen, het is belangrijk DAT ze over je lullen. Zonder dit topic had ik nooit van Vos gehoord!
Maar ook: deze winkel verkoopt gruwelijk veel meer fietsen dan welke fm dan ook. Verder is het bekend dat van 10 tevreden klanten er 1 een recentie geeft en dat elke ontevreden klant de fora volschrijft. Heeft niets met Vos te maken maar zo werkt het wel.
Trek je eigen plan!
Maar ook: deze winkel verkoopt gruwelijk veel meer fietsen dan welke fm dan ook. Verder is het bekend dat van 10 tevreden klanten er 1 een recentie geeft en dat elke ontevreden klant de fora volschrijft. Heeft niets met Vos te maken maar zo werkt het wel.
Trek je eigen plan!
Mijn trainingen op bikeplanner.com