Forumtocht noord-nederland
-
- Forum-lid
[quote="Kikkie"][quote="Specliffeddes"]Hallo,
Ik voeg me graag een keer bij een groepje in Groningen, maar 150km aan 32km/u is me een beetje te gek. Ik denk niet dat ik dat trek. Auke en Kikkie, gaan jullie morgen werkelijk een 11-steden tocht fietsen?[/quote]
hoi spec (kort ik het maar even af),
ik fiets na genoeg elke dag in groningen. meld je maar eens als je gaat. als er gefietst wordt doe ik mee! keer avondje fietsen kan ook.
[/quote]
Hoi Kikkie,
Lijkt me leuk! 's Avonds komt mij over het algemeen het beste uit. Maar even zien of ik je überhaupt kan bijhouden - de verhalen van Mensma in ogenschouw nemend...
Ik voeg me graag een keer bij een groepje in Groningen, maar 150km aan 32km/u is me een beetje te gek. Ik denk niet dat ik dat trek. Auke en Kikkie, gaan jullie morgen werkelijk een 11-steden tocht fietsen?[/quote]
ik fiets na genoeg elke dag in groningen. meld je maar eens als je gaat. als er gefietst wordt doe ik mee! keer avondje fietsen kan ook.
[/quote]
Hoi Kikkie,
Lijkt me leuk! 's Avonds komt mij over het algemeen het beste uit. Maar even zien of ik je überhaupt kan bijhouden - de verhalen van Mensma in ogenschouw nemend...
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)
We zijn weer thuis en het was een heerlijk ritje! Zeker voor herhaling vatbaar!
De gegevens:
- gem HF : 148
- Tijd : 6 uur en 34 minuten
- Afstand : 206,9 km
- gemiddelde snelheid : 31,5
De gegevens:
- gem HF : 148
- Tijd : 6 uur en 34 minuten
- Afstand : 206,9 km
- gemiddelde snelheid : 31,5
-
- Forum-lid
@Mensma
Dat klint jaloersmakend mooi! Sterke cijfers hoor!
Dat klint jaloersmakend mooi! Sterke cijfers hoor!
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)
Indrukwekkend!
Lekkere afstand + gemiddelde...
Lekkere afstand + gemiddelde...
http://www.bikeplanner.com/djdakkie" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="Specliffeddes"][quote="Kikkie"][quote="Specliffeddes"]Hallo,
[/quote]
Hoi Kikkie,
[/quote]
je moet die mensma ook niet te serieus nemen! die jongen is taai als geen ander. maar 's avonds vind ik ook leuk fietsen. voor mij wordt dat volgende week dinsdag van 19u tot 21u of woensdag op tijdstip naar keuze. zeg het maar hoor!
[/quote]
Hoi Kikkie,
[/quote]
je moet die mensma ook niet te serieus nemen! die jongen is taai als geen ander. maar 's avonds vind ik ook leuk fietsen. voor mij wordt dat volgende week dinsdag van 19u tot 21u of woensdag op tijdstip naar keuze. zeg het maar hoor!
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
Bij mij ook prima, vandaag weer 116 km gehad. A.S. dinsdag ga ik weer voor de 200 km met een goede vriend, hoop dat het dan een beetje mooi weer is.