Niemand een foto van Perez Caupio?Zalig moment!
1van de mooiste ritten dat ik ooit zag!Mooiste Giro die ik ooit al zag en zelfs spanning blijft en dit met Monte Zoncolan in het verschiet...
Hoop op Ricco(En vooral dan vanwege het Pantani gegeven,denk zelfs dat hij nog een Cobra op z'n bloesje krijgt,zoals Pantani een piraat.)al vind ik het spijtig van die hematocriet...
Voorspellingen Giro 2007
Ik heb dat moment met Perez helaas gemist, maar dit vond ik op weight weenies:
Ziet er grappig uit
Ziet er grappig uit
Ik vond het ook mooi om te zien hoe Ricco en Piepoli zaten te twijfelen wie er nu mocht winnen. Ricco zat echt te bedelen voor ritwinst bij Piepoli. Ik denk dat Piepoli eigenlijk de betere was, maar Rico de zege gunde... en dat is best terecht toch?!
no pain no gain
-
- Forum-lid
SCHITTERENDE etappe gisteren.... mooie winnaar. Ook grappig moment met de duivel.
De giro en vuelta zijn eigenlijk veel mooier dan de TDF.
De giro en vuelta zijn eigenlijk veel mooier dan de TDF.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Volledig mee eens! Wat een grandioze etappe. De Passo di Giau vind ik al een monster in de Dolemieten Marathon. Ik ben blij dat de de Tre Cime di Lavaredo niet in deze cyclo zit! Wat een monster. Ze stonden in de laatste 4 km zowat stil! Ik vond het wel een knappe prestatie van de Valk! De afdaling van de Paso di Giau is echt heel lastig met een heel slecht wegdek!Aansluiten en meteen met Mazzoleni wegrijden van de toppers! Ik zat aan de buis gekluisterd! En de Giro is naar mijn mening al jaren mooier en zwaarder dan de TdF. Echt jammer dat ze in Italië niet één keer alle toppers aan de start krijgen. Voorstel: elk jaar moet de datum dan de 3 grote ronden doorschuiven! Zo krijg je om de 3 jaar ook de Giro of de Vuelta in de mooiste zomer maand namelijk Juli! Is de UCI ook meteen van dat gezeur van die Fransen af!
Gerardo
Inderdaad: etappe van eergisteren was spannendste koers sinds jaren. De strijd voorin, het steekspel tussen Simoni en Di Luca, en Mazzoleni's gooi naar het roze daartussenin: je moet al een sterke dramaschrijver zijn om zo'n scenario te bedenken! Toont nog maar eens dat de Giro inderdaad veel spannender is dan de Tour - en overmorgen is het weer van dat: dan zal Simoni alles of niets moeten spelen!
Over dat hoger waarderen van de Tour: tja, dat heeft ook meer met de commerciële dan met de sportieve waarde te maken... (het wisselend in juli laten rijden van de drie grote ronden zou niet eens zo'n gek idee zijn!)
Overigens, wat die hematokriet van Ricco betreft: als die van nature zo hoog is (en dat blijkt wel degelijk zo te zijn, anders zou hij wel niet zomaar een attest van de UCI krijgen) kun je hem dat toch niet kwalijk nemen?
Over dat hoger waarderen van de Tour: tja, dat heeft ook meer met de commerciële dan met de sportieve waarde te maken... (het wisselend in juli laten rijden van de drie grote ronden zou niet eens zo'n gek idee zijn!)
Overigens, wat die hematokriet van Ricco betreft: als die van nature zo hoog is (en dat blijkt wel degelijk zo te zijn, anders zou hij wel niet zomaar een attest van de UCI krijgen) kun je hem dat toch niet kwalijk nemen?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Morgen het monster van de Monte Zoncolan. 12 procent gemiddeld over 10 km. De zwaarste beklimming in een wedstrijd in 2007 (minstens). De Vlaamse commentatoren hadden van ploegen gehoord dat ze met 34 - 28 als kleinste verzet gingen rondrijden. Het blad Roadbike speculeerde al over afstappende, lopende renners. Studio sport haalde een actie van Petacchi of Cipolini (een van die twee) in herinnering waar hij een paar kilometer voor de steile top op een mountainbike overstapte. Morgen moet Di Luca nog doorkomen. Ik heb de etappe van zondag moeten missen, maar deze waarschijnlijk / hopelijk niet. Ik hoop op vuurwerk. En dat Schleck zijn derde plaats behoudt.
-
- Forum-lid
kijk dit is ook een leuk bergje...nog 2 weken en dan ben ik er
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
ja vandaag word een knaller..ik denk dat dit teveel is voor Di luca en Simoni..veel te steil.
Misschien Rasmusen vandaag? ik verwacht sowieso weer veel Saunier Duval voorin, Ricco en Piepoli. Ik vermoed dat helaas Andy Schleck vandaag zal afvallen..
Het word erg interessant..ik hoop Rasmussen
Misschien Rasmusen vandaag? ik verwacht sowieso weer veel Saunier Duval voorin, Ricco en Piepoli. Ik vermoed dat helaas Andy Schleck vandaag zal afvallen..
Het word erg interessant..ik hoop Rasmussen
Koga miyata Gentslux
Willier Cento1
Willier Cento1
Quoten: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 29 Mei 2007
22 procent is best wel stijl. Volgens mij kan Cunego hier aardig uit de voeten. Zal iedergeval met een slakkengangetje gaan. Vraag me af of er bep. fietsroutes zijn waar het nog stijler klimmen is. Iemand een idee? @ LVGH
enkel ter info en omdat de taalfout bij enkelen regelmatig voorkomt: 't is een steile helling.
22 procent is best wel stijl. Volgens mij kan Cunego hier aardig uit de voeten. Zal iedergeval met een slakkengangetje gaan. Vraag me af of er bep. fietsroutes zijn waar het nog stijler klimmen is. Iemand een idee? @ LVGH
enkel ter info en omdat de taalfout bij enkelen regelmatig voorkomt: 't is een steile helling.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.