FFWD Wielen
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
-
- Forum-lid
- Berichten: 104
- Lid geworden op: 09 aug 2006 15:51
Quoten: Origineel geplaatst door FFWD op 27 Mei 2007
Sharkman, de keuze voor 16 gaats voor en 24 gaats achter bij de FFWD wielen is ingegeven door het aerodynamische voordeel en het gewichtsvoordeel.
Echter, ik heb al DT Swiss 20 en 24 gaats (240) naven in bestelling. Zodra die binnen zijn, zal ik een upgrade van de FFWD T50 aanbieden met DT Swiss 240 navenset voor 1198 Euro (een meerprijs van 200 Euro t.o.v. de T50 met Ritchey WCS navenset).
Komen deze naven ook beschikbaar op de C58? zo ja heb ik hier wel intresse in. Worden deze wielen altijd direct verkocht of kan ik deze ook via mijn locale FM bestellen?
Sharkman, de keuze voor 16 gaats voor en 24 gaats achter bij de FFWD wielen is ingegeven door het aerodynamische voordeel en het gewichtsvoordeel.
Echter, ik heb al DT Swiss 20 en 24 gaats (240) naven in bestelling. Zodra die binnen zijn, zal ik een upgrade van de FFWD T50 aanbieden met DT Swiss 240 navenset voor 1198 Euro (een meerprijs van 200 Euro t.o.v. de T50 met Ritchey WCS navenset).
Komen deze naven ook beschikbaar op de C58? zo ja heb ik hier wel intresse in. Worden deze wielen altijd direct verkocht of kan ik deze ook via mijn locale FM bestellen?
Pinarello wint toch de tour
De FFWD wielen zijn niet alleen via www.ffwdwheels.com beschikbaar, maar ook via de vakhandel. Ik zag ze tenminste bij Salden in de winkel staan vandaag.
Ik zit te twijfelen tussen de FFWD C50 Tubular en Vuelta Carbon PRO Tubular. Ik zat de foto's van de FFWD site eens goed te bekijken en het lijkt er op dat er een soort zwarte clincherachtige iets op de tubeversie zit. (Niet zoals bij Campi Bora doorlopen carbon..) Wie kan dit bevestigen?
En op basis van kwaliteit welke wielen worden aangeraden? FFWD's of Vuelta's?
En op basis van kwaliteit welke wielen worden aangeraden? FFWD's of Vuelta's?
SQ,
Ik kan inderdaad bevestigen dat er een carbon remrand is bij de FFWD velgen. Dit geeft een beter remgedrag dan bij 'normale' carbon tube velgen.
Voor alle duidelijkheid: de velg bestaat uit 1 stuk.
Als je wilt kan ik je detailfoto's sturen.
Ik kan inderdaad bevestigen dat er een carbon remrand is bij de FFWD velgen. Dit geeft een beter remgedrag dan bij 'normale' carbon tube velgen.
Voor alle duidelijkheid: de velg bestaat uit 1 stuk.
Als je wilt kan ik je detailfoto's sturen.
SQ schreef:Ik zit te twijfelen tussen de FFWD C50 Tubular en Vuelta Carbon PRO Tubular. Ik zat de foto's van de FFWD site eens goed te bekijken en het lijkt er op dat er een soort zwarte clincherachtige iets op de tubeversie zit. (Niet zoals bij Campi Bora doorlopen carbon..) Wie kan dit bevestigen?
En op basis van kwaliteit welke wielen worden aangeraden? FFWD's of Vuelta's?
Ik zou gaan voor de FFWD's....de FFWD's laten zich beter onderhouden als je denkt aan spaakbreuk e.d. en de kwaliteit van de velg is toch wel beter dan die van Vuelta
Meeste FM's hebben wel een CX-Ray spaakje liggen, maar een dikke Vuelta spaak vaak niet. Onderhoud van een WCS naaf is ook veel makkelijker dan een Vuelta naaf.
-
- Forum-lid
- Berichten: 80
- Lid geworden op: 19 apr 2008 22:48
weet iemand een manier om een magneet op je 4 spaaks voorwiel te doen
het is een ffwd
het is een ffwd
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
-
- Forum-lid
- Berichten: 80
- Lid geworden op: 19 apr 2008 22:48
zijn er niet een of ander soort stikkers met magneetjes erin ofzo
dat lijmen vind ik zonde van de velg
dat lijmen vind ik zonde van de velg