Vering MTB
ETA zet je vork in de laagste postitie vast. Ik heb een Marzocchi Shiver (SC) in mijn Azonic en die kun je in de onderste positie locken. In de onderste postitie heeft de Shiver geen enkele vering meer.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
??? betekent dit dan dat je tijdens het rijden niet kunt locken? Want hoe moet je dan in hemelsnaam die vork in de onderste posite krijgen?
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Maar kan dat tijdens het rijden dan?
Ik heb er ff snel een paar foto's van bekeken, maar kon zo gauw geen poplock oid. vinden..
Ik heb er ff snel een paar foto's van bekeken, maar kon zo gauw geen poplock oid. vinden..
- daniel1975
- Forum-lid HC
Poplock is er niet, dat is alleen Rockshox.
Je lockt de Marz handmatig, ongeacht in welke stand hij staat en bij de eerste de beste invering zet hij zichzelf vast in de laagste stand. Je zult versteld staan hoe snel dat is (secondenwerk).
Je lockt de Marz handmatig, ongeacht in welke stand hij staat en bij de eerste de beste invering zet hij zichzelf vast in de laagste stand. Je zult versteld staan hoe snel dat is (secondenwerk).
Less is bore