Ricardo Ricco
- daniel1975
- Forum-lid HC
En wat vinden we van de bespuiting van zijn fiets?
Ik had het slimmer gevonden als ie iets minder patserig zou zijn gestart...
Less is bore
Daniel1975 schreef:En wat vinden we van de bespuiting van zijn fiets?
Da's misschien het probleem met Ricardo...
- Supergrover
- Forum-lid HC
Daniel1975 schreef:En wat vinden we van de bespuiting van zijn fiets?
tsja, we hebben het wel over de return of the cobra
zo heel veel plaatjes van lieve cobra's heb ik nog niet gezien...
Pierre92 schreef:Als dat het enige is wat ze daar hebben gespoten ben ik tevreden. Ik vind dat Ricco erg goed rijdt overigens!
+1
Hallo,
Ricco heeft net zoals zovele renners een zonde begaan.
Feit is wel dat hij een aanwinst voor het huidige wielrennen is vanwege zijn aan vallende wijze van koersen.
Als hij de komende jaren nog gaat groeien kunnen we nog veel moois van hem gaan zien.
Het verstand komt met de jaren, hopelijk ook voor hem.
Sporters met een eigen stijl zie ik graag (ook al gaan ze een x op hun bek).
Grtz Eric
Ricco heeft net zoals zovele renners een zonde begaan.
Feit is wel dat hij een aanwinst voor het huidige wielrennen is vanwege zijn aan vallende wijze van koersen.
Als hij de komende jaren nog gaat groeien kunnen we nog veel moois van hem gaan zien.
Het verstand komt met de jaren, hopelijk ook voor hem.
Sporters met een eigen stijl zie ik graag (ook al gaan ze een x op hun bek).
Grtz Eric
Tja Ricco, jonge gozer, erg veel talent..
Eigenlijk een beetje de Italiaanse Thomas Dekker: ook een ietwat vervelend, iets te zelfverzekerd mannetje.
Gezien zijn return met nogal wat bombarie (kijk maar eens naar dat misbaksel van die Bianchi) heeft hij in elk geval geen bescheidenheid opgedaan de laatste jaren.....
Grootste verschil tov Dekker: het lijkt erop dat Ricco wel echt goed is..
Eigenlijk een beetje de Italiaanse Thomas Dekker: ook een ietwat vervelend, iets te zelfverzekerd mannetje.
Gezien zijn return met nogal wat bombarie (kijk maar eens naar dat misbaksel van die Bianchi) heeft hij in elk geval geen bescheidenheid opgedaan de laatste jaren.....
Grootste verschil tov Dekker: het lijkt erop dat Ricco wel echt goed is..
Gang is alles!!
-
- Forum-lid
Dat Lefevre Ricco maar snel een contractje onder zijn neus duwt, want op Contador zal hij niet moeten wachten...
Composite schreef: Grootste verschil tov Dekker: het lijkt erop dat Ricco wel echt goed is..
Dit vind ik nou zo'n vreemde opmerking.. Thomas Dekker was gewoon een grote jongen met fantastische uitslagen in zowel rondes en klassiekers. Zelfs in het "verloren" seizoen 2008:
5e in Amstel Gold Race
5e in de Waalse Pijl
6e in Luik-Bastenaken-Luik
Als het allemaal goed gaat (was gegaan) is hij nog steeds de enige potentiele grote ronde winnaar die we hebben. Want in tegenstelling tot Gesink is Dekker heel compleet.