11-steden tocht
Voor 2012 willen we deze rit op onze kalender zetten. Na het lezen van het reglement en jullie opmerkingen op de voorgaande pagina's trek ik de conclusie dat er een snelheidslimiet geld van 25 km/h gemiddeld? Wordt je anders langer vastgehouden bij de stempelposten?
Twitter: @rbruijns
-
- Forum-lid
Ja, je wordt idd vastgehouden. Bedenk voor je kaartjes gaat bestellen dat dit geen hardrij-tocht is. Onderweg zie van alles en nog wat: bakfietsen, tandems, versierde fietsen enz. enz.rbr schreef:Voor 2012 willen we deze rit op onze kalender zetten. Na het lezen van het reglement en jullie opmerkingen op de voorgaande pagina's trek ik de conclusie dat er een snelheidslimiet geld van 25 km/h gemiddeld? Wordt je anders langer vastgehouden bij de stempelposten?
De sfeer is super maar door de vele onervaren deelnemers is voorzichtigheid geboden. Langzaam rijden dus!
- margriet
- Forum-lid
- Locatie: Le Mont-Dore | Massif du Sancy | Puy de Dôme | Auvergne | Frankrijk
- Contact
Even een berichtje omdat ik geweldig trots ben op mijn ouders. Beiden 73 jaar jong. Fietsten vandaag hun 31e (Pa) en 24e (Ma) Fiets-11-stedentocht. En... hun snelste ooit. En volgens mijn vader had m'n moeder nog wel een stukje door kunnen fietsen.
Fietsgroet,
Margriet | Les Camélias
Margriet | Les Camélias
Respekt!!margriet schreef:Even een berichtje omdat ik geweldig trots ben op mijn ouders. Beiden 73 jaar jong. Fietsten vandaag hun 31e (Pa) en 24e (Ma) Fiets-11-stedentocht. En... hun snelste ooit. En volgens mijn vader had m'n moeder nog wel een stukje door kunnen fietsen.
Vandaag ook gereden; ondanks een erg korte nachtrust liep het eerst wel aardig. Helaas door omstandigheden 2 uur gestopt in Lekkum en vanaf daar was het zo slecht dat ik in Bolsward serieus heb overwogen op te geven. Maar goed dat doe je dan maar niet en na de soep en een wat hoger tempo liep het plotseling weer gesmeerd en de laatste 100km lekker en zonder problemen gereden ondanks een stevig windje oa op de Dijk.
Respect!margriet schreef:Even een berichtje omdat ik geweldig trots ben op mijn ouders. Beiden 73 jaar jong. Fietsten vandaag hun 31e (Pa) en 24e (Ma) Fiets-11-stedentocht. En... hun snelste ooit. En volgens mijn vader had m'n moeder nog wel een stukje door kunnen fietsen.
- plantagenet
- Forum-lid
Zeer mooie prestatie.....enne...zo moeder zo dochter?margriet schreef:Even een berichtje omdat ik geweldig trots ben op mijn ouders. Beiden 73 jaar jong. Fietsten vandaag hun 31e (Pa) en 24e (Ma) Fiets-11-stedentocht. En... hun snelste ooit. En volgens mijn vader had m'n moeder nog wel een stukje door kunnen fietsen.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Weer of geen weer....één van twee is er altijd