Hulp aanschaf racefiets gevraagd
Big M
wat is de bedoeling doe ik iets verkeerd,houd ik mij niet aan afspraken ???
of is mijn mening niet goed geformuleerd!!!! mijn nieuwe fiets heb ik bij een bekende fietswinkel hier in de stad gekocht.
A hun advies was voor mij belangrijk,B de prijsstelling( bij geen plezier heb ik dan niet veel geld uitgegeven)C ik wilde beslist niet een 2e handsje kopen.
Nu kan ik rustig om me heen kijken voor een betere/duurdere ( ik kom met een beetje mazzel misschien aanmaar 2500 km )fiets
m.vr fietsgr.diamond
wat is de bedoeling doe ik iets verkeerd,houd ik mij niet aan afspraken ???
of is mijn mening niet goed geformuleerd!!!! mijn nieuwe fiets heb ik bij een bekende fietswinkel hier in de stad gekocht.
A hun advies was voor mij belangrijk,B de prijsstelling( bij geen plezier heb ik dan niet veel geld uitgegeven)C ik wilde beslist niet een 2e handsje kopen.
Nu kan ik rustig om me heen kijken voor een betere/duurdere ( ik kom met een beetje mazzel misschien aanmaar 2500 km )fiets
m.vr fietsgr.diamond
Quote: Origineel geplaatst door Diamond op 11 Maart 2007
Eksuses aan BigM,ik kom wat agressief over maar dat ligt niet in mijn aard,heb tip inmiddelsopgevolgdm.vr.gr diamond
adres in je profiel is gewoon niet slim als je geen ongewenst bezoek wilt
excuses aanvaard
Eksuses aan BigM,ik kom wat agressief over maar dat ligt niet in mijn aard,heb tip inmiddelsopgevolgdm.vr.gr diamond
adres in je profiel is gewoon niet slim als je geen ongewenst bezoek wilt
excuses aanvaard
Quote: Origineel geplaatst door Pietr op 11 Maart 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Soffatti op 09 Maart 2007Dan ga ik toch voor value for money en dus voor de Cube.
Ik ga eens informeren bij bike2build.
En???
Is nog wel op voorraad.
z.s.m. ga ik daar even langs.
Quoten: Origineel geplaatst door Soffatti op 09 Maart 2007Dan ga ik toch voor value for money en dus voor de Cube.
Ik ga eens informeren bij bike2build.
En???
Is nog wel op voorraad.
z.s.m. ga ik daar even langs.
Fijne discussie was dit. Ik heb mijn steven gewend naar Ermelo om daar de Cube te bezichtigen, en heb uiteindelijk ook de keuze gemaakt voor deze fiets! De eerste paar kilometer zal er morgen op gereden worden. Goede service bij de zaak van bike2build, alle complimenten!
Beste mensen,
Nu het zonnetje doorbreekt en ik vorig jaar ook al graag wilde beginnen en nu geld heb wil ik graag mijn eerste racefiets kopen. Het liefst een tweedehandsje. Om eerlijk te zeggen heb ik 0.0 verstand van racefietsen. Na het doorlezen van dit topic snap ik er ietsje meer van en hoopte dat jullie mijn konden adviseren. Ik woon in Groningen.
Budget: tot 500 euro
Framemaat 56
Lengte 190
Gewicht 95 kg
Heeft iemand een tip?
Nu het zonnetje doorbreekt en ik vorig jaar ook al graag wilde beginnen en nu geld heb wil ik graag mijn eerste racefiets kopen. Het liefst een tweedehandsje. Om eerlijk te zeggen heb ik 0.0 verstand van racefietsen. Na het doorlezen van dit topic snap ik er ietsje meer van en hoopte dat jullie mijn konden adviseren. Ik woon in Groningen.
Framemaat 56
Lengte 190
Gewicht 95 kg
Heeft iemand een tip?
Quoten: Origineel geplaatst door thamedman op 25 Maart 2007
Framemaat 56
Lengte 190
Gewicht 95 kg
Heeft iemand een tip?
Tip1: Maak een eigen topic aan.
Tip2: Is het je eerste racefiets? En wil je alleen fietsen voor je conditie/gewicht? Koop dan lekker een tweedehandsje bij de fietsenmaker of via marktplaats. Elders op dit forum kun je veel info vinden. Voor 500 euro heb je namelijk een prima tweedehands (voor 200 e ook al), maar als je een nieuwe fiets wil kun je beter nog wat doorsparen.
Tip3: Kijk of maat 56 goed is. Je hebt dan OF hele korte beentjes, OF niet goed gemeten.
Succes!
Framemaat 56
Lengte 190
Gewicht 95 kg
Heeft iemand een tip?
Tip1: Maak een eigen topic aan.
Tip2: Is het je eerste racefiets? En wil je alleen fietsen voor je conditie/gewicht? Koop dan lekker een tweedehandsje bij de fietsenmaker of via marktplaats. Elders op dit forum kun je veel info vinden. Voor 500 euro heb je namelijk een prima tweedehands (voor 200 e ook al), maar als je een nieuwe fiets wil kun je beter nog wat doorsparen.
Tip3: Kijk of maat 56 goed is. Je hebt dan OF hele korte beentjes, OF niet goed gemeten.
Succes!
Cycletrend in Groningen heeff een paar tweedehandjes staan. Als je daar iets koopt weet je zeker dat je goed zit. Ze verkopen er geen troep en zij laten je daar niet met een racefiets naar buiten welke je bv niet past. Ferwerda heeft vanaf komende woensdag zijn stalling voor racefietsen ingericht, en hun voorraad is dan iets ruimer dan vorig week (tenminste, dat vertelde ze mij). Zij hebben dan bv. ook de Trek 1000 voor €599,- Overigens zal het hen niet veel uitmaken hoe je op de fiets zit, als je maar lapt (nogal een verschil met Cycletrend).