Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

opbouw Casati Marte 2006

icedevil
Forum-lid

icedevil 21 feb 2007 20:12

Quoten: Origineel geplaatst door jonytj op 20 Februari 2007

ik denk dat de wielen het mooist zijn zonder stikers
grtz jony

uw wens is mijn bevel
zojuist de stickers er weer afgetrokken, bleek direct de geweldige kwaliteit  ze vielen er bijna al af toen ik er naar keek. dus een goede raad aan iedereen: geen stickers uit duitsland laten komen, is niet echt sprake van 'deutsche grundlichkeit'!!!

ga dus voorlopig even rijden met 'kale' cosmics. en als ik er over een tijdje anders over ga denken kunnen er altijd nog stickers op...
en heb m'n zadelpen en zadel gemonteerd. als m'n stuur nu eens zou komen, dan zou de fiets klaar gemaakt kunnen worden...

evers
Forum-lid

evers 21 feb 2007 20:38

Quoten: Origineel geplaatst door icedevil op 21 Februari 2007

Quoten: Origineel geplaatst door jonytj op 20 Februari 2007

ik denk dat de wielen het mooist zijn zonder stikers
grtz jony

uw wens is mijn bevel
zojuist de stickers er weer afgetrokken, bleek direct de geweldige kwaliteit  ze vielen er bijna al af toen ik er naar keek. dus een goede raad aan iedereen: geen stickers uit duitsland laten komen, is niet echt sprake van 'deutsche grundlichkeit'!!!

ga dus voorlopig even rijden met 'kale' cosmics. en als ik er over een tijdje anders over ga denken kunnen er altijd nog stickers op...
en heb m'n zadelpen en zadel gemonteerd. als m'n stuur nu eens zou komen, dan zou de fiets klaar gemaakt kunnen worden...

jajaja goedzoooo!
ziet er lekker uit dat beestje!
Train ze!

tiest
Forum-lid HC

tiest 21 feb 2007 20:48

Ziet er goed uit hoor!
Vooral dat zadel, erg mooi.Ook die letters op het frame die dan overlopen over de voorvork (van balhoofd naar vork) Is echt een modetrend. Ziet het steeds vaker, vorig jaar al op de koga's van skill nu ook de jan jansen sonic. Keek net op de homesite van fiets daar had één of andere Bottecchia het ook (wel niet zo groot) maar er zijn steeds meer merken die het zo mooi doen. Ik vind het prachtig die belletering zo, is weer eens wat anders dan merknaam op de schuine buis en type op de bovenbuis zoals gewend.

icedevil
Forum-lid

icedevil 26 feb 2007 16:12

vandaag contact gehad met de webshop waar ik m'n stuur besteld had, en kreeg te horen dat er nog zeker 4 tot 6 weken levertijd zou zijn  ...
nu heb ik al niet zo veel geduld, maar dit lijkt wel een eeuwigheid. dus gaan kijken naar een alternatief, en dat is dit geworden:
stuurbocht: een Deda Electa Carbon 31.7mm - 42cm breed (de onderste uitvoering)

met deze stuurpen: Deda Zero 100 Servizio Corse - 100mm lang (ook hier de onderste uitvoering)

en hiermee ook gelijk wat meer stelmogelijkheden, wat met de Alanera toch wel wat minder (helemaal niet dus) zou zijn...
het wachten is dus nog op deze spulletjes, verder is alles gemonteerd.
*bidonhouder;
*trapas, crancks en pedalen;
*cassette, kettingbladen en ketting;
*derailleurs;
*remhoeven;
en als het stuur er is kunnen de schakel-/remhandels erop, kabels monteren, afstellen, stuurlintje erop en rijden maar...
zal vanavond nog wat foto's maken van hoe het er nu voor staat...

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 26 feb 2007 19:12

Erg mooi projectje icedevil, ben benieuwd naar het resultaat. Deda Electa + Zero100 is de bom iig, dat gaat er strak uit zien. Frame ziet er ook echt geweldig uit, Casati zie je ook niet zoveel. De Cosmics vond ik toch wel het mooist met de 2 kleine witte stickers die er eerst op zaten, ze zijn nu wat te saaiig imho. Je kan idd kijken of Sharkman nog wat moois kan maken. Welke groep komt er nu op trouwens, kon ik niet zo snel vinden...

Keep us updated!

icedevil
Forum-lid

icedevil 27 feb 2007 09:52

@ bike add1ct: tanx voor de complimenten! en het is idd geen slecht alternatief  deze pen en stuur zijn samen zelfs nog lichter als de alanera, dus dat is ook nog mooi mee genomen...
en zoals belooft wat foto's van de stand momenteel:
achterzijde van bovenaf gezien:

achterzijde van rechtsachter gezien:

balhoofd schuin van onder gezien:

over-all schuin van voren:

over-all schuin van achter:

en nog eentje van opzij:

groeten Remco

icedevil
Forum-lid

icedevil 27 feb 2007 11:36

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 26 Februari 2007

De Cosmics vond ik toch wel het mooist met de 2 kleine witte stickers die er eerst op zaten, ze zijn nu wat te saaiig imho. Je kan idd kijken of Sharkman nog wat moois kan maken.

heb een beetje zitten photoshoppen, en zou dit wel mooi vinden:

rood en wit in 1 sticker bij elkaar. weet alleen niet of er dan twee of vier op iedere velgrand zouden komen? suggesties?
zal Sharkman eens mailen of dit uberhaubt te maken is...
groeten Remco

zeemeeuw
Forum-lid

zeemeeuw 28 feb 2007 14:29

ik zou het gewoon zo laten, lijkt mee veel meer klasse
grtz
2 de jr junior

icedevil
Forum-lid

icedevil 01 mar 2007 14:38

terwijl ik nog zit te wachten op m'n stuur en stuurpen nog een nieuw outfitje uitgekozen. ben voor wit gegaan...
Assos Équipe Trikot Cocoblanche:

Assos T FI. 13 S2 White:

Sidi Ergo 2 White:

en omdat deze schoenen niet passen op mijn SPD-R pedalen via ebay duitsland voor een leuk prijsje nog nieuwe SPD-SL pedalen op de kop getikt:

icedevil
Forum-lid

icedevil 09 mar 2007 10:52

nou. stuur en -pen nog niet binnen. gisteren gemaild naar amerika waar de spullen blijven. en die zijn vorige week donderdag al met de post meegegeven. ze zouden dus elk moment binnen kunnen komen...
gisteren wel al m'n schoen en pedalen binnen gekregen, van de pedalen geen foto's gemaakt maar wel van de schoenen:

en wat zijn ze wit  bijna een zonnebril nodig  nu nog zorgen dat ze zo wit blijven... ben er in ieder geval helemaal happy mee...

denstoeperd
Forum-lid

denstoeperd 09 mar 2007 12:22

Erg mooie spullen.
Waar heb je de schoenen vandaan? Ook via internet besteld of gewoon bij een winkel. Ik ben van plan om ook die schoenen te kopen maar wil ze eerst even passen.

Plaats reactie