Mooie rit. Ik was in deze omgeving nog niet zo bekend, maar nu wel, het is er prachtig!! Lekker korte heuveltjes en af en toe een paar lichte klimmetjes. Qua weer zijn we er goed vanaf gekomen: maar 2 miezerige korte buitjes gehad en inderdaad zo nu en dan de zon gezien
Ik heb de 200 km gereden. Na 2 km al een lekke band :S Toen maar even omgedraaid en nog even een extra bandje gekocht, die ik gelukkig niet nodig heb gehad.
Ik heb hem in 6u46min uitgereden met een gemiddelde van precies 30.0 km/h. ik moest en zou die 30 gemiddeld halen, en dat is gelukt!
Verder was de route redelijk goed uitgepijld. Verkeers regelaars deden hun werk ook prima! Geen klagen over dus. Ook niet te druk, maar precies goed te doen.
Volgend jaar ben ik er weer bij! Kijken of ik dan die 31 kmh gemiddeld kan houden die ik tot 135 kilometer op de teller had staan...
Jan Janssen Classic 23 juni 2007
- martijntijn
- Forum-lid
Ik heb vandaag de 150 km gereden en het was echt heel erg leuk. Helaas moest ik alleen rijden, maar ik heb met wat groepjes gereden en na zo'n 60 kilometer fietste ik met een Amsterdammer (inclusief accent ) die nog goed fietste ook. Echt een top gozer, en t was heel gezellig. Ik heb wel meer kilomterers gefiets dan ik eigenlijk wilde omdat ik naar Wageningen moest fietsen en dus ook weer terug (130 kilomter in totaal) wat mijn totale aantal kilomters op 283 bracht. Dat wordt op tijd naar bed vanavond.
De rit was goed verzorgd en op gevaarlijke kruispunten werd het verkeer prima geregeld. Ik heb een zware maar fantastische dag gehad. Laat die Marmotte maar komen
De rit was goed verzorgd en op gevaarlijke kruispunten werd het verkeer prima geregeld. Ik heb een zware maar fantastische dag gehad. Laat die Marmotte maar komen
Ook terug van de JJC 200 km , wat rustiger gereden dan de 2 voorafgaande leden ivm het als club rijden. 203 km in 7u 46 min > 26,1 km/u.
Inderdaad weinig regen , behalve een flinke bui net voor de finish , maar dat kon de pret niet drukken. Zeker niet als er verschillende leuke dames de langere afstanden rijden.
Ik had uiteindelijk 2076 Hm.
JJC 2007 , 200 km versie
Inderdaad weinig regen , behalve een flinke bui net voor de finish , maar dat kon de pret niet drukken. Zeker niet als er verschillende leuke dames de langere afstanden rijden.
Ik had uiteindelijk 2076 Hm.
JJC 2007 , 200 km versie
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Gisteren de 110 km gereden, de route was makkelijk te volgen, leuke klimmetjes en goede verzorging.
Minpuntje was dat we na 18 km een lekke band kregen en tot de eerste controlepost met een niet al te harde voorband aan het fietsen waren.
Volgend jaar de 150 km versie
Minpuntje was dat we na 18 km een lekke band kregen en tot de eerste controlepost met een niet al te harde voorband aan het fietsen waren.
Volgend jaar de 150 km versie
Sensa
-
- Forum-lid
Inderdaad fantastische tocht. Vooral de Italiaanse berg was erg mooi om op te fietsen. Deze klim werd andere jaren steeds na de Holleweg afgedaald. VOor een afdaling is hij echter vrij link. Als klim erg smal, maar wel mooi. Jammer dat in de 50 km lus (zit in de 110 km en 200 km, richting Amerongen) het stuk langs de dijk eruit is gehaald.