fietsers in Deventer
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
huisgenoot van me rijdt ook die trainingswedstrijden bij de Zwaluwen, wie weet ken je hem wel en wil ie ook wel mee straks!
- Forum-lid
- Contact
zit te denken om as maandag om 17:15 ff kort rondje te doen. Iemand idee voor een route van hooguit een uurtje en eventueel zin om mee te gaan? Woon zelf in 't centrum.
he poep, nee maandag gaat mijn niet lukken, dinsdag wel denk ik. Ook die tijd die je noemt wel, In principe kan ik om 17:00 op de fiets zitten. Heb ik alleen nog niet gegeten, maar voor een uurtje geen punt.
Alleen de vraag of je met zo'n oude man wil fietsen
Alleen de vraag of je met zo'n oude man wil fietsen
- Forum-lid
- Contact
uhm, dinsdag wordt het hem denk ik niet. Ga dinsdags altijd spinnen, om nou en te fietsen en te spinnen op één avond is ook weer zo wat. Hoe oud mag deze oude man dan wel niet wezen?
- Forum-lid
- Contact
inmiddels rondje gefietst op maandag, is uiteindelijk rondje Zuthphen met m'n huisgenoot geworden. Heerlijk stukje zo aan 't eind van de dag!
Quoten: Origineel geplaatst door Alp d'Huez53:15 op 14 Maart 2007
inmiddels rondje gefietst op maandag, is uiteindelijk rondje Zuthphen met m'n huisgenoot geworden. Heerlijk stukje zo aan 't eind van de dag!
Was Andre toch te oud voor je?
Was Andre toch te oud voor je?
kiekeboe
Quoten: Origineel geplaatst door Andre op 14 Maart 2007
ik ben gedumpt vanwege mijn leeftijd!!
Niet huilen. Ik rij in een groepje waarvan de oudste 70 is en de jongste in de dertig. Zelf wordt ik dit jaar 50. je bent net zo oud als je je voelt.
ik ben gedumpt vanwege mijn leeftijd!!
Niet huilen. Ik rij in een groepje waarvan de oudste 70 is en de jongste in de dertig. Zelf wordt ik dit jaar 50. je bent net zo oud als je je voelt.
kiekeboe
- Forum-lid
- Contact
volgende week opnieuw, maar dan 's ochtends. Misschien ook nog ene keer aan 't eind van de middag.