Tijdritfietsen
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Mooi projectje. Ik ben niet echt zo over van het Zipp stuur: niet slecht, maar ook weer niet top, behalve de prijs dan. Z-Tech wielen, waarbij de decals beter bij het frame hadden gepast, waren in dit frame wel schitterend geweest. Ook leuk dat er voor een Oval vork gekozen is; ik vrees dat er voor de Oval brakes geen plaats is... dan maar die Dura-Acen, best krachtige remijzers.
Ik ben benieuwd naar de crankset keuze. Een Zipp crankset hierop zou wel mooi zijn!
Welke Tufo's zijn dat trouwens, Stefan?
Ik ben benieuwd naar de crankset keuze. Een Zipp crankset hierop zou wel mooi zijn!
Welke Tufo's zijn dat trouwens, Stefan?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Mooi zeg zo'n P3. Daa kun je niet anders dan razendsnel op zijn (zie ook weer de goede beoordeling in Tour).
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Hij heeft er toch juist eentje gekocht in de kleuren van 2006?
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Quoten: Origineel geplaatst door Pietalala op 20 Januari 2007
dat was de allerlaatste in 54, die zijn nu uitverkocht !!! Later meer ...
dat was de allerlaatste in 54, die zijn nu uitverkocht !!! Later meer ...
Ik heb de mijne eens gefotografeerd met de wielen die erin moéten... en ik vind hem ook mooier zo:
build list: frame: Litespeed Blade fork: Oval Concepts JetStream A900 Time Trial headset: Campagnolo Record 2001 integrated aerobar: Oval Concepts A900 Stock with A900 Single extensions brakes levers: included in Oval Concepts A900 aerobars stem: Oval Concepts A700 26.0mm x 73° shifters: Campagnolo Record 10sp bar end shifters brakes: Oval Concepts Aero A700 front & rear seatpost: Look Ergopost 2 saddle: Fi'zi:k Arione Wing Flex crankset: FSA SRM 175mm > will be changed bottom bracket: FSA Mega-Exo Ceramic pedals: none > Time RXS Carbon bottle cage: Elite Patao carbon front derailleur: Campagnolo Record rear derailleur: Campagnolo Record cables: Campagnolo wheelset: Xentis Mark 1 High Modulus tubulars: Continental Competition 22 skewers: Tune AC16 + 17 blue cassette: Campagnolo Record
build list: frame: Litespeed Blade fork: Oval Concepts JetStream A900 Time Trial headset: Campagnolo Record 2001 integrated aerobar: Oval Concepts A900 Stock with A900 Single extensions brakes levers: included in Oval Concepts A900 aerobars stem: Oval Concepts A700 26.0mm x 73° shifters: Campagnolo Record 10sp bar end shifters brakes: Oval Concepts Aero A700 front & rear seatpost: Look Ergopost 2 saddle: Fi'zi:k Arione Wing Flex crankset: FSA SRM 175mm > will be changed bottom bracket: FSA Mega-Exo Ceramic pedals: none > Time RXS Carbon bottle cage: Elite Patao carbon front derailleur: Campagnolo Record rear derailleur: Campagnolo Record cables: Campagnolo wheelset: Xentis Mark 1 High Modulus tubulars: Continental Competition 22 skewers: Tune AC16 + 17 blue cassette: Campagnolo Record
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 20 Januari 2007
Ik heb de mijne eens gefotografeerd met de wielen die erin moéten... en ik vind hem ook mooier zo:
Casran, ik heb het idee dat je zadel erg ver naar achteren staat. Of lijkt dat maar zo?
Casran, ik heb het idee dat je zadel erg ver naar achteren staat. Of lijkt dat maar zo?
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Quoten: Origineel geplaatst door wezep op 20 Januari 2007
En dan staat hij nog niet ver genoeg achteruit om UCI-legal te zijn!
Het is haast niet doenbaar met een Arione op een TT. Er zal wellicht een ander op komen.
En dan staat hij nog niet ver genoeg achteruit om UCI-legal te zijn!
Het is haast niet doenbaar met een Arione op een TT. Er zal wellicht een ander op komen.
Quoten: Origineel geplaatst door sjezer op 21 Januari 2007
Met welke crank ga je rijden? Dacht dat een SRM op een tt fiets toch wel interessante data op moet leveren...
Ergomo. Deze fiets zal trouwens nauwelijks door mij gebruikt worden; ik geef hem een jaar in bruikleen aan een ploegmaat.
Met welke crank ga je rijden? Dacht dat een SRM op een tt fiets toch wel interessante data op moet leveren...
Ergomo. Deze fiets zal trouwens nauwelijks door mij gebruikt worden; ik geef hem een jaar in bruikleen aan een ploegmaat.