Wat is jouw (fiets)doel voor 2007?
Ik heb (nog) niet echt een doel in de zin dat ik een prestatie wil leveren, maar ik hoop wel dat ik weer wat meer plezier en 'discipline' in het fietsen kan krijgen. Toen ik nog schaatste lagen alle trainingen gewoon vast, nu ik daarmee gestopt ben moet ik mezelf motiveren om op de fiets te stappen. Als ik er eenmaal op zit gaat dat ook wel, maar ik hoop dat ik dit jaar weer wat meer in een 'flow' kom qua fietsen en het vanzelfsprekender wordt om gewoon weer 5x per week te trainen. Prestaties komen dan vanzelf wel.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid
Mijn hoogte punt wordt de Stelvio deze wil ik beklimmen tijdens fietsvakantie in bella italia.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
- de zwarten
- Forum-lid HC
alle belangrijke dolomietencols rond canizei oprijden in mei.
Vooral: pijnvrij rijden
Toertocht: ronde van vlaanderen, maar niet de volle afstand...
gemiddeldes halen van 38 op 100 km
maar vooral pijnvrij (die knie...) en veilig rijden!
Vooral: pijnvrij rijden
Toertocht: ronde van vlaanderen, maar niet de volle afstand...
gemiddeldes halen van 38 op 100 km
maar vooral pijnvrij (die knie...) en veilig rijden!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid
Mijn doelen:
Een paar leuke toertochtjes: RVV (140km, doch wel alle heuvels)/Tecklenburg (115 km OWC)/ Teutoburger - Wald - Rundfahrt (203 km)/ Grenslandklassieker (200km?)/ Krombacher Radmaraton (200km/2000hm)/ Cyclo Spa (210 km) / Limburgs Mooiste (250 km)
SRC (voorin eindigen)/ Misschien ShimFietsChal ipv Grenslandklassieker
DC oost en rijden AM-A wedstrijden (1e jaar A-amateur)
En de hoogtepunten: Misschien 3 Ballons/ zeker de dubbel Dolomieten Marathon/ Marmotte en Misschien Otztaler radmarathon.....
Een paar leuke toertochtjes: RVV (140km, doch wel alle heuvels)/Tecklenburg (115 km OWC)/ Teutoburger - Wald - Rundfahrt (203 km)/ Grenslandklassieker (200km?)/ Krombacher Radmaraton (200km/2000hm)/ Cyclo Spa (210 km) / Limburgs Mooiste (250 km)
SRC (voorin eindigen)/ Misschien ShimFietsChal ipv Grenslandklassieker
DC oost en rijden AM-A wedstrijden (1e jaar A-amateur)
En de hoogtepunten: Misschien 3 Ballons/ zeker de dubbel Dolomieten Marathon/ Marmotte en Misschien Otztaler radmarathon.....
ha Falco, jij houdt dus van dalen, nou, als je toch bij de Stelvio bent: voor de meest juichende en ongeremde afdaling die ik ken: die van de Gavia, richting Bormio (helaas voor jou, want daar kom je net vandaan als je van de Stelvio af bent
die afdaling kun je mooi doen tijdens de Gran Fondo Pantani (175, loeizwaar en tanta emozione), laatste zondag van juni, bijv. via Cycletours (zoek daar maar op Pantani)
mijn doel is met Cycletours in een week de GF Pantani op 24 juni en dan vijf dagen door Noord-Italië vrij vlak en langs de grote meren naar iets onder Turijn en dan de volgende zondag dus de Gran Fondo Fausto Coppi, en vooral: het Italiaanse klimmersbrevet dat je dan krijgt (als je beide tochten volbrengt), met de handtekeningen van de ouders van Marco en de zoon van Fausto!
verder gans De Ronde en nu echt de Merckx of de Cric eens net WEL onder de zes uur
alive and kicking!
die afdaling kun je mooi doen tijdens de Gran Fondo Pantani (175, loeizwaar en tanta emozione), laatste zondag van juni, bijv. via Cycletours (zoek daar maar op Pantani)
mijn doel is met Cycletours in een week de GF Pantani op 24 juni en dan vijf dagen door Noord-Italië vrij vlak en langs de grote meren naar iets onder Turijn en dan de volgende zondag dus de Gran Fondo Fausto Coppi, en vooral: het Italiaanse klimmersbrevet dat je dan krijgt (als je beide tochten volbrengt), met de handtekeningen van de ouders van Marco en de zoon van Fausto!
verder gans De Ronde en nu echt de Merckx of de Cric eens net WEL onder de zes uur
alive and kicking!
ook een zwak voor tragische fietshelden, bergcyclo\'s en Italië?