Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Oval Concepts

casran
Forum-lid HC

casran 13 apr 2007 22:49

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 31 Maart 2007

Vandaag heb ik trouwens met Koen Maris, vice-wereldkampioen duathlon, zijn stuurkeuze beslist: Oval Concepts A901 Laminar.

Is dus toegekomen en gemonteerd. Een schitterend tijdritstuur! De ligging aan de remmen op de base bar is echt verbeterd tov. de versie die ik heb.
(meer foto's van de prachtige en unieke Kuota Kalibur die ik deze week voor deze top-duathleet opbouwde kan ik jammer genoeg niet vrijgeven; nog een weekje wachten daarvoor)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

pjotr
Forum-lid

pjotr 13 apr 2007 22:54

Ziet er zeker mooi uit, een van de mooiste (zo niet de mooiste) TT-bar. Komt het door die foto of zijn die extensions nou van alu?
Anti-Spacers!

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 13 apr 2007 23:01

Ik weet dat het bestaat, heb 't op de website zien staan en daarom aan bike-components gevraagd welke zij leveren. Blijkt dus dat de Duitse importeur niet alle producten van Oval geleverd krijgt waardoor zeer waarschijnlijk alleen de 144mm te bestellen is. Ik zoek nu dus een verkooppunt van de shallow drop.. In 31.8 trouwens.

casran
Forum-lid HC

casran 13 apr 2007 23:05

Quoten: Origineel geplaatst door pjotr op 13 April 2007

Ziet er zeker mooi uit, een van de mooiste (zo niet de mooiste) TT-bar. Komt het door die foto of zijn die extensions nou van alu?

Ja, zijn alu extensions. Maris bouwt op naar het WK Duathlon Classic Distance in Host (NL) op 22 april. Later dit jaar gaan we de fiets (én de aerobar) nog lichter maken, maar voor het vlakke Nederland hoeft dat niet.
@ LVGH: ik kijk even of ik je kan verderhelpen. Stuur desnoods maar eens een mailtje.
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

chaingang
Forum-lid

chaingang 14 apr 2007 11:43

Verheug me al op de volgende pics! Want die kleur die de fiets siert is per toeval m'n lievelingskleur.
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)

casran
Forum-lid HC

casran 17 apr 2007 00:50

Quoten: Origineel geplaatst door Chaingang op 14 April 2007

Verheug me al op de volgende pics! Want die kleur die de fiets siert is per toeval m'n lievelingskleur.

Foto's van het stuur:
                     Volledige fiets staat hier beschreven: http://fairwheelbikes.com/forum/viewtopic.php?t=3045

Plaats reactie