Aanschaf wedstrijdfiets
Cannondale voor 1500 wordt lastig denk ik, misschien overjarig? Hebben wel hele stijve alu frames.... Cube moet geen probleem zijn, bijvoorbeeld een Streamer.
Mijn Cannondale CAAD5 (volledig 105) met Mavic CXP-33/Ultegra naven kostte me in elk geval minder dan 1500 euro. Maar bij de Duitse merken krijg je daar natuurlijk wel een ultegra groep voor...
Quoten: Origineel geplaatst door LVGH op 30 November 2006
Mijn Cannondale CAAD5 (volledig 105) met Mavic CXP-33/Ultegra naven kostte me in elk geval minder dan 1500 euro. Maar bij de Duitse merken krijg je daar natuurlijk wel een ultegra groep voor...
Is cannondale niet duits dan?
Is cannondale niet duits dan?
Vandaag is morgen alweer gisteren
Cannondale = USA (wordt ook daar gemaakt trouwens)
Net als bijvoorbeeld Specialized, Trek, Merlin, Litespeed (Amerikaans)
Focus is trouwens ook Duits, evenals Storck, Isaac.
Net als bijvoorbeeld Specialized, Trek, Merlin, Litespeed (Amerikaans)
Focus is trouwens ook Duits, evenals Storck, Isaac.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Maar alleen die laatste 2 merken bouwen al hun fietsen in Amerika voor wat het er toe doet. De plastic Cannondale's komen ook gewoon uit het verre Oosten, Specialized komt er compleet vandaan, bij Trek juist de goedkopere frames (die van alu zijn).
-
- Forum-lid
heb je al een fiets gekocht want ik heb net een carbonne fiets gekocht een de mijne staat nog te koop als je intresse hebt mag je altijd eens een kijkje komen deze was mijn reserve fiets ik denk dat ik er zo'n 2 wedstrijden mee gereden heb en een 5 tal keren mee gaan trainen deze fiets is nog zo als nieuw. hij is afgemoteerd met ultergra en wielen met ultegra naven en een mavic sup velg. ik word dit jaar eerste jaars junior.
als je intresse heb mag je altijd een e-mail sturen naar christphesleurs@hotmail.com
groetjes christophe
als je intresse heb mag je altijd een e-mail sturen naar christphesleurs@hotmail.com
groetjes christophe
Quoten: Origineel geplaatst door christophe op 02 December 2006
heb je al een fiets gekocht want ik heb net een carbonne fiets gekocht een de mijne staat nog te koop als je intresse hebt mag je altijd eens een kijkje komen deze was mijn reserve fiets ik denk dat ik er zo'n 2 wedstrijden mee gereden heb en een 5 tal keren mee gaan trainen deze fiets is nog zo als nieuw. hij is afgemoteerd met ultergra en wielen met ultegra naven en een mavic sup velg. ik word dit jaar eerste jaars junior.
groetjes christophe
Sorry, wil m nieuw, geeft toch iets meer zekerheid..
groetjes christophe
Sorry, wil m nieuw, geeft toch iets meer zekerheid..
ffjew,
ben er nog steeds niet uit en de tijd begint toch wel te dringen, want de trainingen beginnen alweer midden januari en dan wil ik toch wel op mn nieuwe ros bezig zijn...
maarja, jullie kunnen me verder niet echt meer helpen;)
ik heb wel nog 1 vraagje:
die bianchi 1885 met de wielen van havana erin, hoeveel zou dat moeten gaan kosten?
ben er nog steeds niet uit en de tijd begint toch wel te dringen, want de trainingen beginnen alweer midden januari en dan wil ik toch wel op mn nieuwe ros bezig zijn...
maarja, jullie kunnen me verder niet echt meer helpen;)
ik heb wel nog 1 vraagje:
die bianchi 1885 met de wielen van havana erin, hoeveel zou dat moeten gaan kosten?
Die 1885 met vista wielen zou voor 1300 à 1400 moeten gaan denk ik. Kijk ook eens op Marktplaats, daar bieden diverse FM hem aan.