IJzig koud de winter in!! MTB project
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Daveke op 30 September 2006
Ben straks even langsgeweest bij de vriend van een nichtje van mij, die ook mijn brillenstandaard heeft gemaakt (zie kledingtopic en dan oakley). Die heeft thuis dus een paar draai en freesbanken staan en daar hebben we mijn XT-cranks de pedaalgaten 5 mm van uitgeboord zodat de belachelijk grote Q-factor 1 cm kleiner is geworden. Tesamen met het ingekorte stuur fiets mijn mtb nu zo anders! Het is echt een wonder..
Was ik ook van plan, mijn pa kan goed overweg met de draaibank en vermids ze bij ons in de garage staat is dit een klein werkje! Ik ben benieuw naar de kleinere Q factor!!
Oh, normaal gezien arriveerd volgende week mijn frame dus er komen een hoop nieuwe foto's met gewichten!!
Ben straks even langsgeweest bij de vriend van een nichtje van mij, die ook mijn brillenstandaard heeft gemaakt (zie kledingtopic en dan oakley). Die heeft thuis dus een paar draai en freesbanken staan en daar hebben we mijn XT-cranks de pedaalgaten 5 mm van uitgeboord zodat de belachelijk grote Q-factor 1 cm kleiner is geworden. Tesamen met het ingekorte stuur fiets mijn mtb nu zo anders! Het is echt een wonder..
Was ik ook van plan, mijn pa kan goed overweg met de draaibank en vermids ze bij ons in de garage staat is dit een klein werkje! Ik ben benieuw naar de kleinere Q factor!!
Oh, normaal gezien arriveerd volgende week mijn frame dus er komen een hoop nieuwe foto's met gewichten!!
Bo, hoeveel kost het normaal gezien om je frame naar de andere kant van de wereld te verzenden en dan nog de paintbrush erbij?
greets
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Pietalala op 01 Oktober 2006
Bo, hoeveel kost het normaal gezien om je frame naar de andere kant van de wereld te verzenden en dan nog de paintbrush erbij?
greets
Hallo,
Geef mij eventjes je e-mailadres dan laat ik je dit eventjes weten...
greets
Hallo,
Geef mij eventjes je e-mailadres dan laat ik je dit eventjes weten...
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Quoten: Origineel geplaatst door bo11gevers op 24 September 2006
Hallo iedereen,
Ik wou jullie eventjes vertellen dat mijn frame klaar is en dat hij morgen opgestuurd wordt!!! Dus nog ongeveer twee weekjes geduld uitoefenen en het is zover!! Morgen stuurt Jürgen Kaiser van xx-light-bikes.de nog enkele onderdelen op zoals:
-Blauwe Alu boutjes en kettingbladboutjes(Extralite)
-Titanium boutjes
-Extralite Ultrastar
- Witte Tune Speedneedle zadel
-Extralite extrabolt 8 (alu v-brake nokken)
-Blauwe Tune snelspanners
Mijn fietsje is bijna compleet!!!
Tot de volgende!!!!
het is bijna 2 weken geleden ..... PICS PLEASE!!!!
Hallo iedereen,
Ik wou jullie eventjes vertellen dat mijn frame klaar is en dat hij morgen opgestuurd wordt!!! Dus nog ongeveer twee weekjes geduld uitoefenen en het is zover!! Morgen stuurt Jürgen Kaiser van xx-light-bikes.de nog enkele onderdelen op zoals:
-Blauwe Alu boutjes en kettingbladboutjes(Extralite)
-Titanium boutjes
-Extralite Ultrastar
- Witte Tune Speedneedle zadel
-Extralite extrabolt 8 (alu v-brake nokken)
-Blauwe Tune snelspanners
Mijn fietsje is bijna compleet!!!
Tot de volgende!!!!
het is bijna 2 weken geleden ..... PICS PLEASE!!!!
No I'm not big headed my head is just big
-
- Forum-lid
Hallo,
Spijtig genoeg is mijn frame nog niet aangekomen...
Spijtig genoeg is mijn frame nog niet aangekomen...
<br>
<br>
<br>
<br>
Still waiting...
<br>
<br>
<br>
<br>
-
- Forum-lid
Hallo iedereen,
Heb vandaag een leuk briefje gehad van de Douane... Ze hebben me gezegd dat ik nog eens een betalingsbewijs doorfaxen, wat ik morgen ga doen, en als ze dit aankrijgen sturen ze het frame onmiddelijk op! Hopelijk is het dan nog voor het weekend bij mij!
Ik houd jullie op de hoogte!
Heb vandaag een leuk briefje gehad van de Douane... Ze hebben me gezegd dat ik nog eens een betalingsbewijs doorfaxen, wat ik morgen ga doen, en als ze dit aankrijgen sturen ze het frame onmiddelijk op! Hopelijk is het dan nog voor het weekend bij mij!
Ik houd jullie op de hoogte!
Ik zou eerder voor een donkerdere basiskleur gegaan zijn ipv een witte, dat poetst wat gemakkelijker.
De zwarte 'plekken' op de bovenbuis vind ik wat minder. Die op de schuine buis geven wel een leuk effect, precies of er een gat in je fiets zit.
De zwarte 'plekken' op de bovenbuis vind ik wat minder. Die op de schuine buis geven wel een leuk effect, precies of er een gat in je fiets zit.
Boooooooooooo, elke dag kijk ik of je je fotos al hebt gepost, ik kijk er zo naar uit
greets
greets
<br>
<br>
<br>
<br>