WK salzburg
Quoten: Origineel geplaatst door wezep op 21 September 2006
Iemand bekend met het frame waarop hij wereldkampioen is geworden?Heb begrepen dat dit het nieuwe model is die ook gebruikt wordt door Planet X en Stevens.
Eigenlijk niet veel speciaal aan... een re-brand die overal op Eurobike te vinden was dit jaar:
Zijn tijdritpakje van BioRacer is wel cool.
Iemand bekend met het frame waarop hij wereldkampioen is geworden?Heb begrepen dat dit het nieuwe model is die ook gebruikt wordt door Planet X en Stevens.
Eigenlijk niet veel speciaal aan... een re-brand die overal op Eurobike te vinden was dit jaar:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 21 September 2006
Is dat z'n nr op z'n rug die daar zo hangt te waperen?
Is dat z'n nr op z'n rug die daar zo hangt te waperen?
Dat is inderdaad z’n rugnummer. Viel me gisteren meteen op, nogal slordig dus. Niettemin had hij nauwelijks last van dat gefladder op z'n rug. Hij vloog immers richting de meet. Overigens zit Dominique wel behoorlijk kort/gedrongen op z’n fiets. Maar gezien de ovale wielen, zal de foto hierboven wel een vertekend beeld geven.
Quoten: Origineel geplaatst door Buzz op 21 September 2006
Dat is inderdaad z’n rugnummer. Viel me gisteren meteen op, nogal slordig dus. Niettemin had hij nauwelijks last van dat gefladder op z'n rug. Hij vloog immers richting de meet. Overigens zit Dominique wel behoorlijk kort/gedrongen op z’n fiets. Maar gezien de ovale wielen, zal de foto hierboven wel een vertekend beeld geven.
Ik zie geen ovale wielen... 't zal aan jouw pc liggen! Cornu z'n positie is niet de meest aero, maar hij kan er wel behoorlijk veel kracht mee ontwikkelen. Hij had trouwens al lang aerodynamica testen mogen doen op de piste.
ngelooflijk ook hoe Ignatiev, die in Madrid al met een draak van een positie kwam aanzetten, nog steeds niet gewerkt heeft aan zijn houding op de tt-fiets:
Ik zie geen ovale wielen... 't zal aan jouw pc liggen! Cornu z'n positie is niet de meest aero, maar hij kan er wel behoorlijk veel kracht mee ontwikkelen. Hij had trouwens al lang aerodynamica testen mogen doen op de piste.
ngelooflijk ook hoe Ignatiev, die in Madrid al met een draak van een positie kwam aanzetten, nog steeds niet gewerkt heeft aan zijn houding op de tt-fiets:
Ook gespot overigens... de Italianen op LWs (zelfs eentje met de nieuwe LW Pro disc; heeft Giovanni weer goed geregeld ):
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 21 September 2006
Klopt, misschien niet speciaal. Maar als je een 'goedkoop' tijdritframe zoekt, dan lijkt me dit een goede keus. Of heb jij, Casran, dan nog andere alternatieven?
Klopt, misschien niet speciaal. Maar als je een 'goedkoop' tijdritframe zoekt, dan lijkt me dit een goede keus. Of heb jij, Casran, dan nog andere alternatieven?
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
-
- Forum-lid
Rogers kan naar huis!
1/2/3tje voor CSC?
1/2/3tje voor CSC?
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door The Riddler op 21 September 2006
Rogers kan naar huis! 1/2/3tje voor CSC?
Net niet dankzij Vino...
Cancellara 50,664 km/u gemiddeld! Belachelijk!
Rogers kan naar huis! 1/2/3tje voor CSC?
Net niet dankzij Vino...
Cancellara 50,664 km/u gemiddeld! Belachelijk!