Gezamelijke rit omgeving Zwolle
aangezien de dagen voorbij vliegen, even een kickje ...
En we kunnen vaststellen dat het de 16de wordt ?
(aangezien ik geen andere geluiden hierover hoor)
Wellicht zou de TS dan zo vriendelijk willen zijn om de vertrekplaats en tijd door te geven, voor zover nog niet bekend. De route sta ik open voor, als het maar de veluwe is
(En wellicht zijn openingstopic zo aanpassen, dat alle info daar in komt te staan ipv her en der verspreid ...)
En we kunnen vaststellen dat het de 16de wordt ?
(aangezien ik geen andere geluiden hierover hoor)
Wellicht zou de TS dan zo vriendelijk willen zijn om de vertrekplaats en tijd door te geven, voor zover nog niet bekend. De route sta ik open voor, als het maar de veluwe is
(En wellicht zijn openingstopic zo aanpassen, dat alle info daar in komt te staan ipv her en der verspreid ...)
Zaterdag moet ik altijd werken tot een uur of 13:00
Wordt dus lastig voor mij.
Wordt dus lastig voor mij.
Dat lukt me zeker. Om 13;00 kan ook nog wel hoor, smeer ik hem wel eerder.
16e/17e is Mergelheuvelland Tweedaagse waar ik zondag rijd. Op 1 Okt doe ik rabo beach challenge dus dan heb ik zaterdag ervoor rust.
16e/17e is Mergelheuvelland Tweedaagse waar ik zondag rijd. Op 1 Okt doe ik rabo beach challenge dus dan heb ik zaterdag ervoor rust.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 02 September 2006
En als we om 14.00 uur vertrekken?
misschien dat ik dan ook wel ff meega, moet vanuit Kampen net te doen zijn als ik tot +/_ 12:30 werk
En als we om 14.00 uur vertrekken?
misschien dat ik dan ook wel ff meega, moet vanuit Kampen net te doen zijn als ik tot +/_ 12:30 werk
Right on! Ik moet namelijk wel treinkaartjes kopen en heb weinig zin om voor nop te komen.
Als het goed is...:
Wanneer: 16 september, 14:00
Startplek: Van der Valk of Mecure. WELKE? (Btw, ik heb geen idee waar dat precies is)
Afstand: ...?
Correct me if I'm wrong
Als het goed is...:
Wanneer: 16 september, 14:00
Startplek: Van der Valk of Mecure. WELKE? (Btw, ik heb geen idee waar dat precies is)
Afstand: ...?
Correct me if I'm wrong
koelie joelie!
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
ik ga ook proberen van de partij te zijn maar garandeer niks! Ik wil ook wel weten waar dat hotel is. Is het station anders geen optie?
Quoten: Origineel geplaatst door Marky op 10 September 2006
Right on! Ik moet namelijk wel treinkaartjes kopen en heb weinig zin om voor nop te komen.Als het goed is...:Wanneer: 16 september, 14:00Startplek: Van der Valk of Mecure. WELKE? (Btw, ik heb geen idee waar dat precies is)Afstand: ...?Correct me if I'm wrong
Ik ben er toch niet bij!
Right on! Ik moet namelijk wel treinkaartjes kopen en heb weinig zin om voor nop te komen.Als het goed is...:Wanneer: 16 september, 14:00Startplek: Van der Valk of Mecure. WELKE? (Btw, ik heb geen idee waar dat precies is)Afstand: ...?Correct me if I'm wrong
Ik ben er toch niet bij!
kiekeboe
16e rij ik de mergelland 2 daagse. veel plezier in ieder geval.