Daar wil ik mij bij aansluiten! Geniet er intens van en heel veel kracht toegewenst!tommeke14 schreef:Diep respect voor jullie doorzettingsvermogen. Erg knap!
herstel na kanker
-
- Forum-lid
In mei in Italië gefietst. In Nederland naast fitness en spinning om rondjes gereden van 50 tot 120 km.
Een dagje neuzen op BikeMotionBenelux was heerlijk genieten van al dat moois.
Helaas na dit weekeinde van de arts gehoord dat de ziekte aan te tonen is in het bloed.
Het is nu afwachten wat de mogelijkheden zijn en hoe dit gaat verlopen.
Had na BikeMotionBenelux heel zin ineen nieuw jaar....... Hoop toch ......
Een dagje neuzen op BikeMotionBenelux was heerlijk genieten van al dat moois.
Helaas na dit weekeinde van de arts gehoord dat de ziekte aan te tonen is in het bloed.
Het is nu afwachten wat de mogelijkheden zijn en hoe dit gaat verlopen.
Had na BikeMotionBenelux heel zin ineen nieuw jaar....... Hoop toch ......
Willem
- Harryfietst
- Forum-lid
Bah, wat een vervelend nieuws. Ik heb met mijn werk veel met deze ziekte te maken en zie vaak dat het na een transplantatie terug komt (heb je een autologe transplantatie gehad, dus stamcellen van jezelf?). Ik hoop voor je dat er nog verder behandeld kan worden en dat je in de toekomst weer lekker kunt fietsen! Sterkte!
Heftig. Sterkte!
Mijn 1e reactie zou ook Alpe d'HuZes zijn (juist omdat zij zich ook erg richten op leven met kanker), en de site www.kanker.nl voor- en door lotgenoten.
Mijn 1e reactie zou ook Alpe d'HuZes zijn (juist omdat zij zich ook erg richten op leven met kanker), en de site www.kanker.nl voor- en door lotgenoten.
-
- Forum-lid
Dit topic ook gevolgd. Sterkte!