LEFEVRE
Raff.. vakwerk....wat ook opmerkelijk is, is die geweldige schijnheiligheid waarmee velen o.a. lefevre zich omhullen. Dit wordt haast het kenmerk van een 'goede' ploegleider. Hoe velen daar toch inlopen is op zich verbazingwekkend doch hoe lefevre het speelt door ook nog eens voorzitter te worden van alle anti dopeploegleiders. Wat een dekmantel! Wat moeilijk voor velen om hierdoorheen te 'prikken'. Kan alleen als je op afstand staat. Op zich knap om zo toneel te kunnen spelen. Doch door al het geld en de belangen kunnen deze talenten goed van pas komen. En het loont ook nog dus......gaan ze verder.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
haha hoe droevige reacties. Omdat we zelf niet harder kunnen fietsen, zeggen we maar dat de rest doping gebruikt. 80 km bergetappes , dat zijn mooie afstanden voor Nieuwelingen (15 en 16 jarige). Sorry hoor, maar 40 gemiddeld rijden over 120 km dan moeten zelfs de junioren al behoorlijk in de remmen knijpen. Get a life.
Yeah,...
Beste mensen (niet koersenden)
De kilometers worden gestaag omhoog gebracht vanaf bij de aspiranten. Als je al weet dat de aspiranten ook soms gemiddeldes hebben in de buurt van 40 en bij de nieuwelingen zelfs regelmatig, bij de juniores zelfs bijna altijd... Dan weet je dat er bij de profs niet overdreven hard gereden wordt.
Bij de juniores ligt het tempo zelfs even hoog dan de beloften.
Het is niet omdat ze zo snel rijden dat ze slikken..
greets
Beste mensen (niet koersenden)
De kilometers worden gestaag omhoog gebracht vanaf bij de aspiranten. Als je al weet dat de aspiranten ook soms gemiddeldes hebben in de buurt van 40 en bij de nieuwelingen zelfs regelmatig, bij de juniores zelfs bijna altijd... Dan weet je dat er bij de profs niet overdreven hard gereden wordt.
Bij de juniores ligt het tempo zelfs even hoog dan de beloften.
Het is niet omdat ze zo snel rijden dat ze slikken..
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
-
- Forum-lid
Een van mijn makkelijkste koersen ooit was 120km lang met een gemiddelde van precies 45 km/u. Lekker temperatuurtje, zonnig, geen wind, was gewoon nauwelijks een inspanning in de buik van het peloton. Dus snelheden zeggen ook niet altijd zoveel natuurlijk.
Raff: Hij heeft toch ook de super-leugenaar Virenque in zijn ploeg opgenomen, enkel en alleen om de publicitaire waarde van Richard. Was dat dan een ethische handeling van Lefevre?
Antwoord: je moet er wel rekening mee houden dat Virenque zijn officiële straf heeft uitgezeten, dus waarom zou hij nog bijkomend gestraft moeten zijn??
Hou er ook rekening mee dat in 1998 volgens sommige bronnen bijna het gehele peleton ( ongestraft) aan de EPO zat, waarom dan steeds de gestrafte Virenque de zwarte piet toe spelen????
Antwoord: je moet er wel rekening mee houden dat Virenque zijn officiële straf heeft uitgezeten, dus waarom zou hij nog bijkomend gestraft moeten zijn??
Hou er ook rekening mee dat in 1998 volgens sommige bronnen bijna het gehele peleton ( ongestraft) aan de EPO zat, waarom dan steeds de gestrafte Virenque de zwarte piet toe spelen????
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 20 Juli 2006
Een van mijn makkelijkste koersen ooit was 120km lang met een gemiddelde van precies 45 km/u. Lekker temperatuurtje, zonnig, geen wind, was gewoon nauwelijks een inspanning in de buik van het peloton. Dus snelheden zeggen ook niet altijd zoveel natuurlijk.
Eens! Heb het in cyclo's meegemaakt dat ik kilometers (tot meer dan halverwege) zonder forceren meekon in de grote groep. Dit terwijl ik gewoon een serieuze toerfietser ben, die wel wil afzien. Alleen werd er op (Ardense) klimmen te hard doorgetrokken, waarna ik in eigen tempo verder moest.
Eens! Heb het in cyclo's meegemaakt dat ik kilometers (tot meer dan halverwege) zonder forceren meekon in de grote groep. Dit terwijl ik gewoon een serieuze toerfietser ben, die wel wil afzien. Alleen werd er op (Ardense) klimmen te hard doorgetrokken, waarna ik in eigen tempo verder moest.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Is het je niet opgevallen dat de fietsen en de trainingsinzichten de afgelopen 20 jaar "lichtjes" veranderd zijn.
Ook in een 4 daagse kunnen junioren iedere dag dik boven de 40 rijden over 125 km. Ik word er vrij radeloos van dat allemaal mensen het complete profpeleton van dopinggebruik beschuldigen omdat enkel de profs zoveel harder kunnen fietsen dan zij zelf. Een vriend van me die 1e jaars junior is reed 1,5 week geleden in proloog in de regen 46,1 gemiddeld, die jongen kan geweldig tijdrijden, traint er veel voor, materiaal netjes in orde en vooral een grote bak met talent. En dan zijn er van die gevallen die willen beweren dat een prof die niets anders doet dan fietsen niet harder dan dat kan fietsen....
Ook in een 4 daagse kunnen junioren iedere dag dik boven de 40 rijden over 125 km. Ik word er vrij radeloos van dat allemaal mensen het complete profpeleton van dopinggebruik beschuldigen omdat enkel de profs zoveel harder kunnen fietsen dan zij zelf. Een vriend van me die 1e jaars junior is reed 1,5 week geleden in proloog in de regen 46,1 gemiddeld, die jongen kan geweldig tijdrijden, traint er veel voor, materiaal netjes in orde en vooral een grote bak met talent. En dan zijn er van die gevallen die willen beweren dat een prof die niets anders doet dan fietsen niet harder dan dat kan fietsen....