cervelo R3
-
- Forum-lid
Dacht rond de 1425 gr maat 56.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 31 Maart 2006
Quoten: Origineel geplaatst door damocles op 31 Maart 2006
ik dacht adviesprijs R3 2500 euro...
Klopt, dat heb ik hier ook, inclusief voorvork en FSA zadelpen en kopserie. Kan dit bevestigd worden, of is het meer?
zie link, prijs staat rechts onderaan
http://www.cervelo.com/bikes.aspx?bike=R32006
Quoten: Origineel geplaatst door damocles op 31 Maart 2006
ik dacht adviesprijs R3 2500 euro...
Klopt, dat heb ik hier ook, inclusief voorvork en FSA zadelpen en kopserie. Kan dit bevestigd worden, of is het meer?
zie link, prijs staat rechts onderaan
http://www.cervelo.com/bikes.aspx?bike=R32006
Hanz stuurde me een foto van zijn R3 door, die ik hier mocht plaatsen. Ziet er prachtig uit!
groter formaat foto:
groter formaat foto:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Mooie fiets hoop alleen dat de zadelpen nog op hoogte moet worden gebracht....
De hevelwerking van de zadelpen wordt wel erg groot voor de zadelbuis (komt heel veel kracht op te staan vooral bij zwaardere rijders) en het verschil in hoogte tussen zadel en stuur is zo groot dat het stuurgedrag er niet beter van zal worden. Maatje groter (met een lagere bovenbuis) zou hier de betere keuze zijn geweest (vooropgezet dat dit de definitieve setup is en de foto niet al te erg vertekend).
De hevelwerking van de zadelpen wordt wel erg groot voor de zadelbuis (komt heel veel kracht op te staan vooral bij zwaardere rijders) en het verschil in hoogte tussen zadel en stuur is zo groot dat het stuurgedrag er niet beter van zal worden. Maatje groter (met een lagere bovenbuis) zou hier de betere keuze zijn geweest (vooropgezet dat dit de definitieve setup is en de foto niet al te erg vertekend).
-
- Forum-lid
Mooie fiets Hanz!
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
"Valt wel mee. Hiervoor reed ik op een Soloist 61cm en kon er maar geen goed gevoel op krijgen. (p.sOp mijn Cervelo tijdritfiets(61cm) zit ik nog lager)"
Dat van die tijdritfiets snap ik maar daar hoef je ook geen uren op te zitten en is het enige doel snelheid. Bij je C3 twijfel ik een beetje mede door het naar benede gekantelde zadel en het horizontaal geplaatste stuur. Als je voldoende lang en zonder rugpijn met deze verhoging kunt fietsen is het wel o.k. (op het moment dat je jezelf erop betrapt continu met je handen op de grepen te rijden is er wel een probleempje.
Wat betreft de wielen: ik denk dat Bora's of fulcrums beter op deze fiets zullen staan.
Dat van die tijdritfiets snap ik maar daar hoef je ook geen uren op te zitten en is het enige doel snelheid. Bij je C3 twijfel ik een beetje mede door het naar benede gekantelde zadel en het horizontaal geplaatste stuur. Als je voldoende lang en zonder rugpijn met deze verhoging kunt fietsen is het wel o.k. (op het moment dat je jezelf erop betrapt continu met je handen op de grepen te rijden is er wel een probleempje.
Wat betreft de wielen: ik denk dat Bora's of fulcrums beter op deze fiets zullen staan.
Quoten: Origineel geplaatst door Hanz op 01 April 2006
Wil achter lichte stijve set bombproof carbon wiel hebben. heb al een paar keer op Lightweight gereden en was daar zeker enthousiast over. Probeer Adrien te mailen voor een advies maar krijg hem niet te pakken.
Kuiper het medium voor al uw vragen: kuiper.chris@gmail.com
Wil achter lichte stijve set bombproof carbon wiel hebben. heb al een paar keer op Lightweight gereden en was daar zeker enthousiast over. Probeer Adrien te mailen voor een advies maar krijg hem niet te pakken.
Kuiper het medium voor al uw vragen: kuiper.chris@gmail.com
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)