Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Fiets nu eindelijk af :)!!

jee-es
Forum-lid

jee-es 04 mar 2006 22:19

Quoten: Origineel geplaatst door Michiel17 op 04 Maart 2006

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 04 Maart 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Michiel17 op 04 Maart 2006

Hij ligt er redelijk goed op, maar nu zit er wel wat lijm aan de carbonvelg, kan ik dit er met wasbenzine af halen?, of tast dat het carbon aan. En die lijmstrips van tufo (extreme) is dat een goed alternatief of hem vastteplakker of glijd hij er dan makkelijker af ?

Wasbenzine is geen probleem om je velg schoon te maken; doe je wel best meteen bij het opleggen.Die kleefstroken alleen zonder lijm zou ik, zeker voor koersen, niet betrouwen (desnoods wel voor training). In combinatie met lijm wel.

Ik lees net in de handleiding:D, dat je geen industrieele oplosmiddelen mag gebruiken, en voor de velg alleen aceton mag gebruiken. Kan k mijn velg hebben verneukt door het schoontemaken met wasbenzine?, of valt deze niet onder (industrieele) oplosmiddelen?

Ik denk van niet. Ik zal het eens uitproberen. Ik heb nog wel wat ringetjes liggen van het inkorten van mijn voorvork. even een paar minuten in de wasbenzine leggen en ik weet het! Als je na een paar minuten trouwens niets aan je velgen ziet zal het wel ok zijn... (boerenverstand)
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

Plaats reactie