Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 13 December 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 13 December 2005
Tsja, hoe kom ik aan die naam. Stond op mijn geboortekaartje.
En als er één een Hagenaar is (hoe noem je eigenlijk en vrouwelijke hagenaar), dan ben ik dat.Ik ben nl. op het Spui geboren!!!!!!
Bij de chinees op de hoek of bij de Bijenkorf, asta of Defensie! tsja het zit dicht bij elkaar en jaha het is echt hartje Denhaag het kan niet beter!!! Hageneeszin!!
Het schijnt dat ik boven een "sigarenboer" ben geboren. Ik heb geen idee waar die zat (of zit?). En mijn vader is één verdieping hoger geboren (of lager, dat weet ik niet meer). Het was vlak bij de Turfmarkt.
Ja, zo oud ben ik dus al. Het Staats Spoor kan ik me nog goed herinneren.
Hoe kom jij aan je forum naam?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hey Rosaatje, kijk eens even in het Vandaag gefietst topic?
Daniel1975... de naam geeft denk ik zijn eigen uitleg!!
Daniel1975... de naam geeft denk ik zijn eigen uitleg!!
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 13 December 2005
De Duvel is oud wij "Hagenaars" blijven jong van lijf en leden.
Dat moet je nog gaan bewijzen Bigga Rosa !
Staat er in het wapen van Den Haag misschien een ooievaar? Mij is verteld dat dit symbolisch is voor de Hagenaar:
Kaal in de veren, hoog op de poten en een grote bek ! JUIST ???
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
Nou de mijne zal ook wel iedereen weten. ik rijd op een Trek OCLV en vandaar de naam. had niet echt veel inspiratie toen..
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door NEOS op 13 December 2005
Verder betekend het in het italiaans NIEUW
Sinds wanneer?
Verder betekend het in het italiaans NIEUW
Sinds wanneer?
Ponsteen is de naam van mijn eerste (vorige) racefiets. Een stalen frame uit Rijssen (Twentser kan bijna niet, hoewel ik geen echte Tukker ben). Heb ik mijn eerste meters op gemaakt. Met een vreselijk ouderwets wollen shirt (kreeg ik er gratis bij, 2 keer gedragen voor ik hem afgezworen heb en vervangen door een modern schreeuwerig regenboog Hawai exemplaar). Veel later ook de eerste meters mee geklommen, met mijn 2 maal 6 buisversnelling en 42 - 24 als klimverzet (wist ik veel dat klimmen vaak op kleinere versnellingen gebeurt). Hij staat nu op een zolder te rusten, voordat hij aan zijn nieuwe tweede leven begint (ik wacht tot retro staal in de mode komt...).