Miss Flandrienne
- jeroenkuiper
- Forum-lid
[quote="Corniel"]Tja, bij een miss Flandrienne verwacht ik bikkels van vrouwen die meer dan 30.000 kilometer per jaar rijden, en zelf hun fiets fixen in sneeuw en/of woestijn...
De deelnemende vrouwen voldoen hier niet aan, noch aan het ideaalplaatje van een (ronde)miss. Maar goeder, een ieder zijn pleziertje, en het lijkt dat Cindy gaat winnen (p.r. is alles)[/quote]
Inderdaad, ik dacht dat het gewoon de verkiezing zou zijn van de beste Vlaamse wielrenster van het jaar maar het blijkt een soort missverkiezing voor...ja voor wat eigenlijk? Als ik zo naar de deelneemsters kijk word ik een beetje mismoedig.
De deelnemende vrouwen voldoen hier niet aan, noch aan het ideaalplaatje van een (ronde)miss. Maar goeder, een ieder zijn pleziertje, en het lijkt dat Cindy gaat winnen (p.r. is alles)[/quote]
Inderdaad, ik dacht dat het gewoon de verkiezing zou zijn van de beste Vlaamse wielrenster van het jaar maar het blijkt een soort missverkiezing voor...ja voor wat eigenlijk? Als ik zo naar de deelneemsters kijk word ik een beetje mismoedig.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
quote=Corniel] Als ik zo naar de deelneemsters kijk word ik een beetje mismoedig.[/quote]
tzijn ook maar Vlaamse vrouwkes he
tzijn ook maar Vlaamse vrouwkes he
Ik ken toch aardig wat Vlaamse schonen dus ze bestaan, maar dit is het naar mijn smaak toch allemaal net niet tot helemaal niet vrees ik.
En dat is allemaal niet zo erg natuurlijk, ware er op de website niet de iets wat overmoedige toevoeging en meteen de godin van fietsend Vlaanderen?
En dat is allemaal niet zo erg natuurlijk, ware er op de website niet de iets wat overmoedige toevoeging en meteen de godin van fietsend Vlaanderen?
fietsen doe ik net als een prof,
-
- Forum-lid
Jullie weten wel heel goed hoe je iemand een beetje zelfvertrouwen kunt geven...
Ik weet ook wel dat ik niet de mooiste ben van het land anders deed ik wel mee aan miss België, maar ik amuseer mij gewoon op mijne fiets en vond het gewoon eens leuk om ne keer een fotoshoot te doen, die verkiezing hing daar natuurlijk aan vast...
Ik vind het spijtig dat we maar zo weinig respect krijgen!
Gelukkig heb ik vrienden die mij in het echt kennen en waarvan ik wel het nodige respect krijg.
Groetjes,
Cindy
Ik weet ook wel dat ik niet de mooiste ben van het land anders deed ik wel mee aan miss België, maar ik amuseer mij gewoon op mijne fiets en vond het gewoon eens leuk om ne keer een fotoshoot te doen, die verkiezing hing daar natuurlijk aan vast...
Ik vind het spijtig dat we maar zo weinig respect krijgen!
Gelukkig heb ik vrienden die mij in het echt kennen en waarvan ik wel het nodige respect krijg.
Groetjes,
Cindy
Niet zeggen dat je geen respect krijgt.
Er zijn heel wat forum-leden hier die op je gestemd hebben en waarschijnlijk niet omdat ze je zo goed kennen;) Er zullen altijd wat kritische noten vallen van een aantal mensen.
Er zijn heel wat forum-leden hier die op je gestemd hebben en waarschijnlijk niet omdat ze je zo goed kennen;) Er zullen altijd wat kritische noten vallen van een aantal mensen.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
-
- Forum-lid
Het is waar er zijn heel wat forumleden die gestemd hebben, bedankt daarvoor! x
Er zijn inderdaad altijd mensen die graag kritiek leveren...
Er staan trouwens nog wat meer foto's op mijn blog voor de lieve forumleden :
http://www.bloggen.be/cindyformissflandrienne/
Er zijn inderdaad altijd mensen die graag kritiek leveren...
Er staan trouwens nog wat meer foto's op mijn blog voor de lieve forumleden :
http://www.bloggen.be/cindyformissflandrienne/