La Marmotte 2006
Afgelopen weekend sinds 1,5 week weer (moeizaam) gefietst. Bijbalonsteking en een antibiotica kuur van 10 dagen hebben me, op weg naar de 'La Marmotte', enige tijd uit de running gehouden. De kuur is me slecht bevallen en de naweeen van deze kuur valt me nog steeds zwaar (vermoeid) Ik hoop deze week uit mijn dal te komen en langzaam weer bergopwaarts te kunnen fietsen
Zondag a.s 2 juli vertrekken we naar Frankrijk om ons alvast voor te bereiden op de grote dag!
Zondag a.s 2 juli vertrekken we naar Frankrijk om ons alvast voor te bereiden op de grote dag!
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
Woei!
Vandaag nieuwe velglintjes, nieuwe biba's en buba's, nieuwe remkabels en -blokjes gemonteerd en mn bergverzetje erop gezet.
38 binnenblad en mn 9-speed 12-25 cassette waar ik de '13' tussenuit heb gehaald en een '28' achter heb gezet.
Vandaag nieuwe velglintjes, nieuwe biba's en buba's, nieuwe remkabels en -blokjes gemonteerd en mn bergverzetje erop gezet.
38 binnenblad en mn 9-speed 12-25 cassette waar ik de '13' tussenuit heb gehaald en een '28' achter heb gezet.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Ik wil iedereen die de komende week vertrekt richting Alpen heel veel succes wensen bij het fietsen van de Marmotte. Helaas ben ik dit jaar niet zelf van de partij, wie weet volgend jaar weer!
ga voor een mooie tijd, maar zorg vooral dat je veilig rijd!
ga voor een mooie tijd, maar zorg vooral dat je veilig rijd!
Dank je
Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat ik niet súpergoed getraind ben, maar vorige maand in de Ardennen heb ik iig gezien dat ik lange afstanden een heel stuk beter aankan dan vroeger.
Het echte klimmen moet ik de week voor de Marmotte dan nog maar ff oefenen, en tijdens de rit moet ik het dan maar hebben van mijn aangeboren klasse
Verder wordt mijn strategie: vooral geen stomme dingen doen: niet opblazen in het begin van de tocht, lekker licht trappen, voldoende eten en drinken, jasje aan en herstellen in de afdalingen, en niet vallen natuurlijk.
Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat ik niet súpergoed getraind ben, maar vorige maand in de Ardennen heb ik iig gezien dat ik lange afstanden een heel stuk beter aankan dan vroeger.
Het echte klimmen moet ik de week voor de Marmotte dan nog maar ff oefenen, en tijdens de rit moet ik het dan maar hebben van mijn aangeboren klasse
Verder wordt mijn strategie: vooral geen stomme dingen doen: niet opblazen in het begin van de tocht, lekker licht trappen, voldoende eten en drinken, jasje aan en herstellen in de afdalingen, en niet vallen natuurlijk.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid
Ik vertrek zondagochtend samen met een groep Tilburgse studenten naar een ware kolonie Nederlandse fietsstudenten in Oz en Oisans. Ik moet me nog inschrijven maar ik hoop dat als ik op tijd ben nog een leuk nummer kan regelen met mijn 3Ballons uitslag.
Ook mijn bergverzet gemonteerd vandaag, de 25 vervangen door een 26...
Ik hoop vooral op goed weer, en toch ook een beetje op een leuke uitslag. Maar lekker fietsen en genieten van de omgeving komt toch op de 1e plek (zeg ik nu nog...).
Succes aan allen, en men kan mij wrsch herkennen aan het FF tenue maar mss aan mijn bolletjes-sterretjestenue van mijn Maastrichtse studentenclub.
Ook mijn bergverzet gemonteerd vandaag, de 25 vervangen door een 26...
Ik hoop vooral op goed weer, en toch ook een beetje op een leuke uitslag. Maar lekker fietsen en genieten van de omgeving komt toch op de 1e plek (zeg ik nu nog...).
Succes aan allen, en men kan mij wrsch herkennen aan het FF tenue maar mss aan mijn bolletjes-sterretjestenue van mijn Maastrichtse studentenclub.
Wens iedereen veel succes en plezier de komende twee weken ! Hoop jullie allemaal gezond en wel weer tegen te komen hier op het forum na afloop van beide cyclo's.
@Reesbeest:Pas op dat je je in het begin niet opblaast. En als je echt een goede tijd wilt neerzetten zul je toch wat afstand moeten nemen van je collega studenten want ik ken hun manier van voorbereiden maar al te goed..
@Reesbeest:Pas op dat je je in het begin niet opblaast. En als je echt een goede tijd wilt neerzetten zul je toch wat afstand moeten nemen van je collega studenten want ik ken hun manier van voorbereiden maar al te goed..
"Afstappen is geen optie"
-
- Forum-lid
Thanks Cor, dat zal wel lukken hoor. En ik ken het studentenfietswereldje ook wel onderhand, vergis je niet, er zitten echt wel toppers bij hoor.
Opnieuw een fullspeedkuurtje gekregen van ciprofloxacinehydrochloride monohydraat en titaandioxide maar nu voor 5 dagen! Als extra bonus nog een zalfje erbij We gaan bergopwaarts.... nog 10 dagen!!!
Zondagmorgenvroeg vertrekken we zie hier ons weekprogramma.
En nu maar hopen dat we de eindstreep gaan halen!!
Ik wens alle mede forumleden die 8 juli aan de start staan alvast veel succes
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."