Montage van mijn Scott CR1
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 15 Augustus 2005
De remkabels zal ik één van deze dagen doen (Nokon). Is toch wel een specialere, langdurige montage tov gewone kabels !
Ik ben erg benieuwd. Ik heb ook Nokon Kabels (Race en Cyclo) en ben er niet erg enthousiast over. Ben benieuwd of het iets met de montage te maken kan hebben.
De remkabels zal ik één van deze dagen doen (Nokon). Is toch wel een specialere, langdurige montage tov gewone kabels !
Ik ben erg benieuwd. Ik heb ook Nokon Kabels (Race en Cyclo) en ben er niet erg enthousiast over. Ben benieuwd of het iets met de montage te maken kan hebben.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Tenzijn je met pattex aan de gang gaat.
Geef toe dit ziet er cool uit (heb ik zelf ook....)
http://www.carbonsports.de/Zubehoer_Reifen.lasso
Geef toe dit ziet er cool uit (heb ik zelf ook....)
http://www.carbonsports.de/Zubehoer_Reifen.lasso
De vraag is dan ook nog of je dit soort hi-tec tweewielers nog een fiets moet noemen als die naam ook gebruikt wordt voor, ik noem maar wat, een stalen Batavus uit 1973 zonder versnellingen en met spatborden.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 05 Augustus 2005
...
ps : heb net bericht gehad dat ik nog 6 weken moet wachten op de carbon crew, ik heb trouwens naar jou geluisterd en een 20-spaaks voorwiel besteld ipv het 16-spaaks !
Heb me even aan het lezen van deze topic gezet. Prachtig werk, TS-Biker!!
Hier bedoel je een 20-spaaks LW? Zou ik ook eerder voor gaan, wat extra stijfheid. Maar is er reden om aan te nemen dan de 16-spaaks écht minder is (Zabel rijdt er bv. toch Milaan-San Remo mee)?
...
ps : heb net bericht gehad dat ik nog 6 weken moet wachten op de carbon crew, ik heb trouwens naar jou geluisterd en een 20-spaaks voorwiel besteld ipv het 16-spaaks !
Heb me even aan het lezen van deze topic gezet. Prachtig werk, TS-Biker!!
Hier bedoel je een 20-spaaks LW? Zou ik ook eerder voor gaan, wat extra stijfheid. Maar is er reden om aan te nemen dan de 16-spaaks écht minder is (Zabel rijdt er bv. toch Milaan-San Remo mee)?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 12 Augustus 2005
De mijne zit op 5.7 kg. in globaal dezelfde opbouw als die van TS (maar dan in XL). Lichter kan maar het moet wel rijdbaar blijven
Wow. Leuk. Ik heb het onderdelenlijstje van TS-Biker gelezen en daarmee kan ie inderdaad perfect een superlichte fiets mét betrouwbaar materiaal opbouwen.
Ik heb nooit gereden met een fiets lichter dan 6,7kg en ik merkte dat toen al... mag ik 'ns vragen of je in bepaalde omstandigheden geen last hebt dat je je fiets TE licht vindt? Dit bijvoorbeeld bij zijwind (los van sommige ongemak van hoge velgen dan), of als je aan hoge snelheid een verkeersdrempel overgaat (je fiets verplaatst zich snel onder je)... ?
De mijne zit op 5.7 kg. in globaal dezelfde opbouw als die van TS (maar dan in XL). Lichter kan maar het moet wel rijdbaar blijven
Wow. Leuk. Ik heb het onderdelenlijstje van TS-Biker gelezen en daarmee kan ie inderdaad perfect een superlichte fiets mét betrouwbaar materiaal opbouwen.
Ik heb nooit gereden met een fiets lichter dan 6,7kg en ik merkte dat toen al... mag ik 'ns vragen of je in bepaalde omstandigheden geen last hebt dat je je fiets TE licht vindt? Dit bijvoorbeeld bij zijwind (los van sommige ongemak van hoge velgen dan), of als je aan hoge snelheid een verkeersdrempel overgaat (je fiets verplaatst zich snel onder je)... ?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -