Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

terug van kale reis hopmans!

sharkman113
Forum-lid HC

sharkman113 19 dec 2010 17:59

Lijkt me ook het verstandigste. Punt is gemaakt en ergens in de communicatie over het op voorraad hebben van BB30 is het fout gegaan. Gebeurd is gebeurd en het kan toch niet meer worden teruggedraaid.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 19 dec 2010 19:36

bumblebee schreef:
andromeda schreef:Tja, we krijgen ook maar één kant van het verhaal te horen.

Ik ken de TS niet maar als hij in de telefonische communicatie net zo helder is als in zijn teksten hier heb ik wel een vermoeden.

Neemt niet weg dat ze ter plekke wel wat "netter" met hem hadden mogen omgaan IMHO.

Dank u wel ! vriendelijk van u... leg nochthans gewoon uit wat er gebeurd is hoor, maar voor mijn part zet ik een punt achter dit voorval en dit topic.

Lees je eigen post maar eens door met de toelichting: totaal geen zinsopbouw, geen leestekens, geen hoofdletters, etc. Volledig onleesbaar.
Dáár doelde Andromeda op.
Less is bore

bumblebee
Forum-lid

bumblebee 19 dec 2010 19:46

Daniel1975 schreef:
bumblebee schreef:
andromeda schreef:Tja, we krijgen ook maar één kant van het verhaal te horen.

Ik ken de TS niet maar als hij in de telefonische communicatie net zo helder is als in zijn teksten hier heb ik wel een vermoeden.

Neemt niet weg dat ze ter plekke wel wat "netter" met hem hadden mogen omgaan IMHO.

Dank u wel ! vriendelijk van u... leg nochthans gewoon uit wat er gebeurd is hoor, maar voor mijn part zet ik een punt achter dit voorval en dit topic.

Lees je eigen post maar eens door met de toelichting: totaal geen zinsopbouw, geen leestekens, geen hoofdletters, etc. Volledig onleesbaar.

sorry voor mijn dyslexie!

marcvmegroot
Forum-lid

marcvmegroot 19 dec 2010 19:57

Sharkman 1 schreef:Bovenstaande lijkt me eerder een broodje aap verhaal.
Dat is het zeker niet. Het is gewoon de waarheid. Cannondale geeft wel gezorgd dat de werkzaamheden door van Boxtel in Breda zijn gedaan onder garantie.
Mijn broer heeft wel zelf het transport moeten doen, maar dat had hij er wel voor over.
Sharkman 1 schreef:Al het andere is een zaak tussen Cannondale en Hopmans waarbij Cannondale nooit service kan ontzeggen omdat zij zelf de fietsen hebben geleverd en voor die fietsen gewoon geld hebben gekregen en om die reden ook service moeten leveren.

Cannondale NL geeft dat dus opgelost. Verder heb ik nooit nog een Cannondale fiets in de zaak bij Hopmans gezien.
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

kees0251
Forum-lid

kees0251 19 dec 2010 20:01

bumblebee schreef: Lees je eigen post maar eens door met de toelichting: totaal geen zinsopbouw, geen leestekens, geen hoofdletters, etc. Volledig onleesbaar.

sorry voor mijn dyslexie![/quote]

Ondanks de niet-correcte zinsbouw en het ontbreken van hoofdletters was het mij toch wel heel erg duidelijk wat er is gebeurd.
Viel mij als iemand wiens werk het is leesbare rapportage te schrijven niet heel erg negatief op.
Cheap light strong, choose two

torro
Forum-lid

torro 19 dec 2010 20:09

Sharkman 1 schreef:Lijkt me ook het verstandigste. Punt is gemaakt en ergens in de communicatie over het op voorraad hebben van BB30 is het fout gegaan. Gebeurd is gebeurd en het kan toch niet meer worden teruggedraaid.

Wauw zo kan je elk probleem wel met zo'n dooddoener afdoen. Ik vind dat wanneer je als zaak en/of mens een fout maakt je wel wat extras mag doen voor diegene (bijv. wel opsturen naar België als goedmakertje) maar dat zal wel te veel gevraagd zijn. Ik zeg altijd maar stijl en klasse heb je als mens (dus ook als zakenman)of heb je niet.

p.s. Mensen afvallen op taal sterkte/zwakte is -1.

diogenes
Forum-lid

diogenes 19 dec 2010 20:30

....en zo loopt het topic weer op de inmiddels bekende manier uit de hand.
Velgenfluisteraar

Florezido

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 19 dec 2010 20:41

torro schreef:
p.s. Mensen afvallen op taal sterkte/zwakte is -1.

Mee eens, MITS iemand er duidelijk wel moeite voor heeft gedaan. Maar een betoog met totaal geen hoofdletters, alles met ...... aan elkaar geschreven, etc valt daar IMHO niet onder.
Een stukje leesbaarheid en verzorging van je post is toch nooit teveel gevraagd? We vallen hier echt niet over een verkeerde d of t, dat doen we allemaal wel eens verkeerd.
Less is bore

danny1407
Forum-lid

danny1407 19 dec 2010 20:53

torro schreef:Ik vind dat wanneer je als zaak en/of mens een fout maakt je wel wat extras mag doen voor diegene (bijv. wel opsturen naar België als goedmakertje) maar dat zal wel te veel gevraagd zijn.

Je moet niet vergeten dat zo'n zaak (die normaal niet verstuurd) waarschijnlijk een contract heeft afgesloten met een postbedrijf.
Binnen hun contract wordt blijkbaar niet geleverd buiten Nederland.
Dat betekend dus met (in dit geval) de crank naar het postkantoor, verzekerd verzenden.
Die 12, 32 zal de zaak de kop niet kosten, maar ik kan me heel goed voorstellen dat deze handeling simpelweg niet uitgevoerd zal worden.

Nogmaals, de klant kan koning zijn vanuit het oogpunt van de winkelier.
Als de klant als koning behandeld wil worden, komt hij vaak van een koude kermis thuis...en terecht.
FacebookS3RSSite

torro
Forum-lid

torro 19 dec 2010 20:54

Het is toch prima te lezen en begrijpen ?

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 19 dec 2010 21:15

danny1407 schreef:
torro schreef:Ik vind dat wanneer je als zaak en/of mens een fout maakt je wel wat extras mag doen voor diegene (bijv. wel opsturen naar België als goedmakertje) maar dat zal wel te veel gevraagd zijn.

Je moet niet vergeten dat zo'n zaak (die normaal niet verstuurd) waarschijnlijk een contract heeft afgesloten met een postbedrijf.
Binnen hun contract wordt blijkbaar niet geleverd buiten Nederland.
Dat betekend dus met (in dit geval) de crank naar het postkantoor, verzekerd verzenden.
Die 12, 32 zal de zaak de kop niet kosten, maar ik kan me heel goed voorstellen dat deze handeling simpelweg niet uitgevoerd zal worden.

Nogmaals, de klant kan koning zijn vanuit het oogpunt van de winkelier.
Als de klant als koning behandeld wil worden, komt hij vaak van een koude kermis thuis...en terecht.

En zo zijn we weer terug on topic.

Bedankt Danny
I know myself like no one else
Nothing to defend

bumblebee
Forum-lid

bumblebee 19 dec 2010 21:24

Weet je , wou gewoon heel even mijn verhaal kwijt. Blijkbaar vinden enkelingen het normaal en kunnen dat je verkeerde informatie doorkrijgt via de telefoon van handelaars. Heb voordat ik vertrok 2 x voor de zekerheid gebeld. Om daar aankomende dan te merken dat het niet zo is. Frustratie natuurlijk bij mij, wat één ieder van jullie ook wel gehad zou hebben. Vindt het alleszins fijn dat er wel mensen (MENSEN) zijn op dit forum die mijn verhaal begrijpen. Wanneer ik mijn topic startte, was het de bedoeling dat ik de situatie wat "schetste" daarom mijn "raar" taalgebruik volgens sommigen. Om me daar op aan te vallen vindt ik niet echt volwassen,...en verwacht ik al zeker niet van een forum moderator.
Misschien ook niet volwassen van mij om mijn verhaal te posten? Misschien niet, maar het gaat om het principe. Als je iets niet hebt, zeg het dan gewoon en laat mensen dan niet voor niets komen. daar gaat dit topic over. Iedereen heeft recht op een mening, en een forum dient daar ook voor, al mag de almachtige forum moderator er voor mijn part een slotje opzetten.

Plaats reactie