Je topsnelheid!
-
- Forum-lid
Armstrong beweerde wel eens 120km/u te zijn gegaan ooit. Weet niet of dit waar is natuurlijk of gewoon een beetje Amerikaanse blaaskakerigheid
Quote: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 19 Juli 2005
Armstrong beweerde wel eens 120km/u te zijn gegaan ooit. Weet niet of dit waar is natuurlijk of gewoon een beetje Amerikaanse blaaskakerigheid
Als je maar een lange rechte steile afdaling hebben. Dan is dat echt wel mogelijk , maar dan moet je wel een goede stabiele fiets hebben en goed kunnen sturen.
Als je maar een lange rechte steile afdaling hebben. Dan is dat echt wel mogelijk , maar dan moet je wel een goede stabiele fiets hebben en goed kunnen sturen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Quote: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 14 Juli 2005
Leuke snelheden klimgeit
Probeer eens de Gulpenerberg naar Partij af te dalen, makkelijk de 80 te halen. Wel uitkijken beneden voor de boerderij en de weg van links.
Moet je toch van de kant die "de Koning van Spanje" heet afkomen en dan vol rijden van te voren.
Leuker zou zijn als je dit andersom ook eens zou halen ( bergop dan , 17 % als je bijna boven bent.)
Leuke snelheden klimgeit
Probeer eens de Gulpenerberg naar Partij af te dalen, makkelijk de 80 te halen. Wel uitkijken beneden voor de boerderij en de weg van links.
Moet je toch van de kant die "de Koning van Spanje" heet afkomen en dan vol rijden van te voren.
Leuker zou zijn als je dit andersom ook eens zou halen ( bergop dan , 17 % als je bijna boven bent.)
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
- Forum-lid
Je hoeft niet eens vol te rijden, ik heb het vrij voorzichtig al gehaald. Een clubmaat van me had laatst 85 op de Halembaye, ik heb daar nooit meer dan 78 ofzo gehaald, die ook nog maar eens doen dan.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
ik haalde op de brakkeberg tijdens het klimcriterium een max van 84. Bijna iedere keer zat ik wel boven de 78. Gewoon ff hard trappen aan het begin en dat plat liggen , en zorgen dat je niemand voor je hebt want dan kun je gewoon ff snel op je teller kijken voordat je gaat remmen :P
-
- Forum-lid
Heb dat criterium (Berg en Terblijdt) ook eens gereden, kwam niet boven de 68 ofzo, bij de A amateurs, weet niet meer of de elites ook meereden.
Dit weekend voor het eerst de "bergen" in geweest. Op de Cauberg 74,8 gehaald. Van de andere weet ik de naam niet: als je de Keutenberg opgaat bij dat tering steile stuk fiets je gewoon door en bij de eerste splitsing (bij die grote "boerderij") ga je dan links. Die afdaling had ik 75,2 op de teller. Onderaan die afdaling licht het plaatsje Stokhem geloof ik.
Snelste op het rechte stuk was 61 (voor de wind uiteraard).
Oja, dat zag er ongeveer zo uit op de Cauberg:
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 23 Augustus 2005
Dit weekend voor het eerst de "bergen" in geweest. Op de Cauberg 74,8 gehaald. Van de andere weet ik de naam niet: als je de Keutenberg opgaat bij dat tering steile stuk fiets je gewoon door en bij de eerste splitsing (bij die grote "boerderij") ga je dan links. Die afdaling had ik 75,2 op de teller. Onderaan die afdaling licht het plaatsje Stokhem geloof ik.
Die heet de Dodeman. Niet voor niks hebben ze er bovenaan zelfs een bordje gezet dat fietsers moeten afstappen zo steil istie (niet dat ik dat doe..)
Die heet de Dodeman. Niet voor niks hebben ze er bovenaan zelfs een bordje gezet dat fietsers moeten afstappen zo steil istie (niet dat ik dat doe..)
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)