Forumtocht in het oosten.
Ik heb hem ook genoteerd, want ik wil wel weer eens in Twente fietsen (heb 5,5 jaar in Enschede gewoond). Ik weet nog niet zeker of ik kan, want ik heb de week erna een behoorlijk heftige deadline op mijn werk.
En wat ook nog een mooie klim is: Gildehaus. Niet gek lang, maar wel behoorlijk steil. Hooidijk wil ik ook wel eens heen, want ik heb er wel veel over gehoord maar ben er zelf nooit geweest. En de Tankenberg mag uiteraard ook niet ontbreken (*LOL*).
En wat ook nog een mooie klim is: Gildehaus. Niet gek lang, maar wel behoorlijk steil. Hooidijk wil ik ook wel eens heen, want ik heb er wel veel over gehoord maar ben er zelf nooit geweest. En de Tankenberg mag uiteraard ook niet ontbreken (*LOL*).
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne
Zoals gezegd, als ik er ben dan doe ik mee. Hopelijk kan ik jullie wat bijbenen.
@Bike_add1ct: dat ik ook in het Westen wil meedoen, staat hier los van . Want als ik hier ben dan is t een kleine moeite om naar Nijverdal te gaan. Ik Coulthard eigenlijk niet nog een keer teleurstellen; hoeft ie niet alleen te treinen .
@Bike_add1ct: dat ik ook in het Westen wil meedoen, staat hier los van . Want als ik hier ben dan is t een kleine moeite om naar Nijverdal te gaan. Ik Coulthard eigenlijk niet nog een keer teleurstellen; hoeft ie niet alleen te treinen .
koelie joelie!
-
- Forum-lid
Zwolle is wel zo makkelijk te bereiken met de trein toch? Kunnen we een rondje Zwolle-Lemelerberg-Holterberg-Lemelerberg-Zwolle doen
Het meest centrale grote station is Almelo (snel met intercity te bereiken). Verder ligt Holten prachtig centraal met een stoptreinstation dat nog redelijk goed uit het Westen te bereiken is. Zwolle zou voor mij niet uitkomen, heel Twente kan ik op de fiets doen, voor Zwolle moet ik dan toch weer de auto pakken. Ik denk dat Almelo, Hengelo, Holten betere alternatieven zijn...
-
- Forum-lid
Ja, voor Almelo moet ik weer de auto pakken, zo heeft iedereen wel iets. Maar ik vind het best hoor, lang rijden is het sowieso niet.
Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 02 Juni 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Marky op 02 Juni 2005
Maar 23 juli it is?
yep!!
Ik heb er geen wedstrijd staan, dus ik denk dat ik wel kan. Maar onder voorbehoud. De maand juli is doorgaans een drukke maand.
Maar 23 juli it is?
yep!!
Ik heb er geen wedstrijd staan, dus ik denk dat ik wel kan. Maar onder voorbehoud. De maand juli is doorgaans een drukke maand.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 02 Juni 2005
Maar 23 juli it is?
yep!!
Zet je deze dag toch als "wedstrijd"in je agenda!
Maar 23 juli it is?
yep!!
Zet je deze dag toch als "wedstrijd"in je agenda!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......