Ridley
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door ridley86 op 06 Februari 2005
ik ben nu een week in het bezit van een triton c , kheb de kleuren van een boreas van vorig jaar gekozen , dus geel en oranje , hij is afgemonteerd met pro xlt zadelpen , pr oversized stuurpen , en pro xlt aero stuur , voor de rest , campy chorus en mavic cosmic wielen ( niet de carbon versie ) en een selle italia flite kit carbonio er op , goed voor samen 8.6 kilogram
Dat gewicht heb je niet gewogen volgens mij. Dat gewicht is veel te laag. of je moet een baby maat hebben
ik ben nu een week in het bezit van een triton c , kheb de kleuren van een boreas van vorig jaar gekozen , dus geel en oranje , hij is afgemonteerd met pro xlt zadelpen , pr oversized stuurpen , en pro xlt aero stuur , voor de rest , campy chorus en mavic cosmic wielen ( niet de carbon versie ) en een selle italia flite kit carbonio er op , goed voor samen 8.6 kilogram
Dat gewicht heb je niet gewogen volgens mij. Dat gewicht is veel te laag. of je moet een baby maat hebben
-
- Forum-lid
Beste ridley rijders,
Het verheugd mij te zien dat deze topic zo'n succes is. er is nu al een leuk peleton ridley fans op dit forum. Ik denk dat er dit jaar nog een heleboel bijkomen.
misschien word er nog wel eens een ridley classic gereden.
Wie weet?
Het verheugd mij te zien dat deze topic zo'n succes is. er is nu al een leuk peleton ridley fans op dit forum. Ik denk dat er dit jaar nog een heleboel bijkomen.
misschien word er nog wel eens een ridley classic gereden.
Wie weet?
RIDLEY the speed weapon
Quoten: Origineel geplaatst door Kobus op 06 Januari 2005
Sinds 2004 eigenaar van een Cheetah en deze bevalt goed. Los frame gekocht en naar eigen idee laten spuiten en opgebouwd met Campa, Ritchey en Syntace. Ik heb deze fiets specifiek voor duatlon gebruik dus staan nog weinig kilometers op. Momenteel staat hij ingespannen in de Tacx.
Even terug naar 6 januari 2005:
Waarom zou je eigenlijk de voorkeur geven aan een Ridley Cheetah boven bijvoorbeeld de Cannondale Ironman of de Principia Triathlon?
Sinds 2004 eigenaar van een Cheetah en deze bevalt goed. Los frame gekocht en naar eigen idee laten spuiten en opgebouwd met Campa, Ritchey en Syntace. Ik heb deze fiets specifiek voor duatlon gebruik dus staan nog weinig kilometers op. Momenteel staat hij ingespannen in de Tacx.
Even terug naar 6 januari 2005:
Waarom zou je eigenlijk de voorkeur geven aan een Ridley Cheetah boven bijvoorbeeld de Cannondale Ironman of de Principia Triathlon?
-
- Forum-lid
Da valt hier een beetje stil hé?
Waar zitten al die Ridleyrijders??
Waar zitten al die Ridleyrijders??
Excuse me while I kiss the sky
Ja, wat je zegt. En ik stelde hierboven toch een serieuze vraag. Zelf denk ik aan de aanschaf van een dergelijke machine naast mijn huidige fiets. Over tijdrijden en triathlonfietsen is op het Forum overigens nog nauwelijks iets gezegd.
Ik gebruik mijn tijdritfiets niet veel. Alleen als ik duatlonwedstrijden rij of gericht train gebruik ik deze fiets. Met Principia heb ik niet zo goede ervaring. Het is een prachtig product maar service/coulance is magertjes. Het tijdritframe van Ridley was voor mij mede vanwege de prijs een reden om deze aan te schaffen. Bijkomend voordeel was ook dat het frame in de grondlak was te bestellen.
-
- Forum-lid
De Ridley Cheetah werd een paar jaar geleden ook door Bert Roesems gebruikt om zijn wedstrijden mee te rijden. Dus zal het wel een degelijk frame zijn en ook redelijk licht.
Excuse me while I kiss the sky
ridley ? wat is er zo bijzonder aan ridley ? this een merk zonder enige traditie, ze maken frames die aan de moderne eisen niet voldoen, de damocles is eigenlijk een schande voor het woord carbon en de opvolger is niet veel beter, koop dan een red bull, tenminste iets van voldoening qwa gewicht, stijfheid enz..is dit een ridley verkoper die dit onder zijn hoede heeft ofzo..pff...
net als de hele fiets, ok ik heb dan misschien wat spelfouten maar een nederlands magazine met zoveel spelfouten als de fiets..erg hoor--en dan fiets zijn commentaar, bijna elke maand staat het vol met verbeteringen van lezers, hoe kan dat ? zijn de mensen bij de fiets zo incapabel ? Als er elke maand zoveel te verbeteren valt als bij de fiets snap ik niet dat zon blad bestaan kan, het zal gebrek aan beter zijn.. en dit forum, ik lees vele forums, maar geen heeft ht bedenkelijke niveau van dit forum, hier roepen 'handelaren' het beste over hun producten en een ieder slikt het als zoete koek, zonder zelf eens verder te zoeken, cq denken..is dit waarom het nederlandse wielrennen zon bedenkelijk niveau heeft..
Quoten: Origineel geplaatst door blehh op 14 Februari 2005
..is dit waarom het nederlandse wielrennen zon bedenkelijk niveau heeft..
Pfffff hahaha!! Tis gewoon om te lachen (eigenlijk had ik alles kunnen quoten). Nee die belgen zijn zo super zeker. Overigens vind ik ook wel dat fiets geen super professioneel blad is (maar wel leuk), maar dan koop je toch lekker de tour ofzo?
..is dit waarom het nederlandse wielrennen zon bedenkelijk niveau heeft..
Pfffff hahaha!! Tis gewoon om te lachen (eigenlijk had ik alles kunnen quoten). Nee die belgen zijn zo super zeker. Overigens vind ik ook wel dat fiets geen super professioneel blad is (maar wel leuk), maar dan koop je toch lekker de tour ofzo?