Langste dagafstand
RVV : 240km
Dan ook een paar keren 200+ ritten als voorbereiding op de Marmotte (174km).
Eentje daarvan was van Brugge naar Oudenaarde, daar een rondje klimmen en terug naar huis. Was 209km. Nog een andere was van Brugge naar Kuurne om daar Kuurne-Brussel-Kuurne te rijden. Uiteraard terug naar huis gefietst (225km). En dan nog een deel ritten van 180+ ook.
Dan ook een paar keren 200+ ritten als voorbereiding op de Marmotte (174km).
Eentje daarvan was van Brugge naar Oudenaarde, daar een rondje klimmen en terug naar huis. Was 209km. Nog een andere was van Brugge naar Kuurne om daar Kuurne-Brussel-Kuurne te rijden. Uiteraard terug naar huis gefietst (225km). En dan nog een deel ritten van 180+ ook.
Rondje IJsselmeer (waarvan ca 150 km als ploegentijdrit), inclusief op- en neer naar huis: 310 km. Heb een keer of vijf meegedaan, en toen vond ik het wel mooi geweest.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
5 x 400km in verscillende tochten/ritten
Geen enkele behoefte daar een verbetering in aan te brengen
Geen enkele behoefte daar een verbetering in aan te brengen
dubbel
Laatst gewijzigd door Gastheerg op 02 mei 2016 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wolfhound32
- Forum-lid
242km eergisteren. Precies 2 km meer dan de 11-steden vorig jaar (inslusief van en naar de auto)
Goede training vooraf, goed ontbijten en onderweg op krentebollen en ontbijtkoek met chocopaste en Isostar. Dat laatste ga ik dit jaar anders doen. Meer gevarieerd drinken omdat ik van alleen maar energie drank (achteraf) wel last heb gehad....
Goede training vooraf, goed ontbijten en onderweg op krentebollen en ontbijtkoek met chocopaste en Isostar. Dat laatste ga ik dit jaar anders doen. Meer gevarieerd drinken omdat ik van alleen maar energie drank (achteraf) wel last heb gehad....
240 km Tilff-Bastogne-Tilff. Heb dit twee keer voltooid, maar zou het nu niet meer zo snel doen.
Zelfs in de heuvels vind ik 150-180 km eigenlijk genoeg.
Op het vlakke is 190 m'n record (Groningen - Zeist). Vond ik ook meer dan genoeg.
Zelfs in de heuvels vind ik 150-180 km eigenlijk genoeg.
Op het vlakke is 190 m'n record (Groningen - Zeist). Vond ik ook meer dan genoeg.
Alpenbrevet platin tour 283km/7000hm.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
24 uur op Zolder, telt ook mee? => 860km.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
- oldandslow
- Forum-lid
LBL 244 km zal wel tot in lengte van dagen mijn record blijven. Het smaakte toen in ieder geval niet naar meer. In mijn eentje heb ik ook wel eens 200 km gedaan, over Berg en Dal en de Amerongseberg. Had wel als voordeel dat ik mijn eigen tempo kon rijden, en niet hoefde te harken om bij snellere mensen in het wiel te blijven
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works