Forum rit voor Titanium rijders
Onder voorbehoud, weet nog niet zeker of ik dat weekend mee kan doen.
24/25 september
1. Charite
2. Emmo
3. Delsol
4. Magoo
5. Body
6. VNTBerggeit2011
7. Wybi
8. Mao
9. wido
24/25 september
1. Charite
2. Emmo
3. Delsol
4. Magoo
5. Body
6. VNTBerggeit2011
7. Wybi
8. Mao
9. wido
Hallo Titanium rijders.
De rit wordt georganiseerd door Charite en door de topic starter zelf. We hebben besloten om een mooie rit te organiseren in het groene hart. We zullen vertrekken vanuit de Boerderij “t Geertje, Geerweg 7, 2381 LT in Zoeterwoude. Ruime parkeergelegenheid zijn aanwezig. Na de rit gaan we gezellig bij deze boerderij zitten om te genieten van appelgebak en koffie, weliswaar op eigen kosten.
Ik stel voor om 09.30 te starten. We kijken nog het nog even aan of het 24 of 25 september gaat worden ivm het weer.
24/25 september
1. Charite
2. Emmo
3. Delsol
4. Magoo
5. Body
6. VNTBerggeit2011
7. Wybi
8. Mao
9. wido
De rit wordt georganiseerd door Charite en door de topic starter zelf. We hebben besloten om een mooie rit te organiseren in het groene hart. We zullen vertrekken vanuit de Boerderij “t Geertje, Geerweg 7, 2381 LT in Zoeterwoude. Ruime parkeergelegenheid zijn aanwezig. Na de rit gaan we gezellig bij deze boerderij zitten om te genieten van appelgebak en koffie, weliswaar op eigen kosten.
Ik stel voor om 09.30 te starten. We kijken nog het nog even aan of het 24 of 25 september gaat worden ivm het weer.
24/25 september
1. Charite
2. Emmo
3. Delsol
4. Magoo
5. Body
6. VNTBerggeit2011
7. Wybi
8. Mao
9. wido
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Verf op titanium..... ga nou gauw je mond spoelen.timo2.0 schreef:moet nog langs de spuiter
Mijn mening.
VanNicholas Chinook, Centaur, Chorus, Record, Marchisio. Elke dag genieten! Inmiddels ook Vittorio, Sram XX, Rival, Avid BB7, Son, White Industries, DT Swiss. Elke vakantie genieten!
Heel jammer dat ik de 24e en 25e niet kan, volgend voorjaar?
Laatst gewijzigd door ebuddelm op 05 sep 2011 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
VanNicholas Chinook, Centaur, Chorus, Record, Marchisio. Elke dag genieten! Inmiddels ook Vittorio, Sram XX, Rival, Avid BB7, Son, White Industries, DT Swiss. Elke vakantie genieten!
Vorig jaar veel KM's gemaakt waaronder Limburgs Mooiste en de Marmotte... maar dit jaar écht schandalig weinig gefietst. Zeker de laatste maanden.
Voornamelijk heel veel gesleuteld aan fietsen.
Dus mocht ik meegaan dan zie ik jullie bij de start en 's avonds weer bij de taart en koffie
Dus mocht ik meegaan dan zie ik jullie bij de start en 's avonds weer bij de taart en koffie
Gewoon zorgen dat je erbij bentindecs schreef:Vorig jaar veel KM's gemaakt waaronder Limburgs Mooiste en de Marmotte... maar dit jaar écht schandalig weinig gefietst. Zeker de laatste maanden.
24/25 september
1. Charite
2. Emmo
3. Delsol
4. Magoo
5. Body
6. VNTBerggeit2011
7. Wybi
8. Mao
9. wido
10. indecs
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Leuk initiatief, alleen. Die datum... Enfin, ik kan er dus niet bij zijn. Veel plezier.
24/25 september
1. Charite
2. Emmo
3. Delsol
4. Magoo (alleen de 25ste)
5. Body
6. VNTBerggeit2011
7. Wybi
8. Mao
9. wido
10. indecs
11. tomasso (alleen de 25e)