Forumlid van het jaar 2010
[quote="superrose"][quote="BigM"]mag ik iedereen er even aan herinneren dat de vorige winnaar ineens met stille trom verdwenen was, dus als we van iemand af willen hier moeten we daar vooral op stemmen
ik ben trouwens gezakt voor de accuzuur test dus hou ik me altijd op de vlakte en werk ik underground ,ik hou ook niet van bergen stront over me heen
ik nomineer niemand want ik vind bijna iedereen een topper
[/quote]
ik heb voor jou een nieuwe test bedacht daar hoor je nog meer over....
[/quote]
ik ben benieuwd:rolleye:
ik ben trouwens gezakt voor de accuzuur test dus hou ik me altijd op de vlakte en werk ik underground ,ik hou ook niet van bergen stront over me heen
ik nomineer niemand want ik vind bijna iedereen een topper
[/quote]
ik heb voor jou een nieuwe test bedacht daar hoor je nog meer over....
[/quote]
ik ben benieuwd:rolleye:
aha dat is zo, ik weet nogsteeds niet waarom gastheerG nou is weggegaan.
kan iemand het vertellen?
ik bring een stem uit om op ron69 klasse dat die zoveel moeite heeft gedaan om de eigenaar van een fiets te vinden.
kan iemand het vertellen?
ik bring een stem uit om op ron69 klasse dat die zoveel moeite heeft gedaan om de eigenaar van een fiets te vinden.
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
- de zwarten
- Forum-lid HC
Ik kan verklappen dat de gastheer nog altijd levend en wel is (er is leven buiten dit forum, maar natuurlijk ook erbinnen!)
Enkele opmerkingen/vragen:
Wie heeft vorig jaar eigenlijk gewonnen? Is me niet helemaal duidelijk uit het topic.
mijn nominaties in willekeurige volgorde:
1. Corniel wegens zijn onvermoeibare inzet voor dit forum, onder meer fietsX
2. Bottechia, die heeft als Nederlander mij weer doen beseffen hoe goed het wel niet is om in Vlaanderen te wonen en fietsen, door met allerlei toertochten en foto's uit België en N-Frankrijk dit forum op te leuken.
3. fdegrove, omdat hij buiten categorie is ivm wielen en tubes. Over elektronica schijnt hij nog meer te weten.
Enkele opmerkingen/vragen:
Wie heeft vorig jaar eigenlijk gewonnen? Is me niet helemaal duidelijk uit het topic.
mijn nominaties in willekeurige volgorde:
1. Corniel wegens zijn onvermoeibare inzet voor dit forum, onder meer fietsX
2. Bottechia, die heeft als Nederlander mij weer doen beseffen hoe goed het wel niet is om in Vlaanderen te wonen en fietsen, door met allerlei toertochten en foto's uit België en N-Frankrijk dit forum op te leuken.
3. fdegrove, omdat hij buiten categorie is ivm wielen en tubes. Over elektronica schijnt hij nog meer te weten.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
[quote="race-niek"]
[/quote]
was inderdaad een mooie actie maar om hem nu forumlid van het jaar te maken gaat mij veel te ver ,wat heeft die verder toegevoegd aan het forum ?
er zijn forum leden die meer toevoegen aan het forum
[/quote]
was inderdaad een mooie actie maar om hem nu forumlid van het jaar te maken gaat mij veel te ver ,wat heeft die verder toegevoegd aan het forum ?
er zijn forum leden die meer toevoegen aan het forum
[quote="BigM"][quote="race-niek"]
[/quote]
er zijn forum leden die meer toevoegen aan het forum [/quote]
hij laat zien dat er toch nog eerlijke mensen zijn.
en hij heeft er echt moeite voor gedaan om de eigenaar te vinden.
zeg nou eerlijk wedden dat 80% van de mensen de fiets zouden houden of verkopen.
[/quote]
er zijn forum leden die meer toevoegen aan het forum [/quote]
hij laat zien dat er toch nog eerlijke mensen zijn.
en hij heeft er echt moeite voor gedaan om de eigenaar te vinden.
zeg nou eerlijk wedden dat 80% van de mensen de fiets zouden houden of verkopen.
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
[quote="marnix 1"]ik vind dat iedereen het verdient!! iedereen draagt zijn steentje bij tot het succes van dit forum![/quote]
Dat vind ik zo'n ongelooflijke dooddoener. En zeg nu zelf, die mensen die 25 berichten spammen om iets te kunnen verkopen, die dragen wel een steentje bij, maar of we daar blij mee moeten zijn...
Dat vind ik zo'n ongelooflijke dooddoener. En zeg nu zelf, die mensen die 25 berichten spammen om iets te kunnen verkopen, die dragen wel een steentje bij, maar of we daar blij mee moeten zijn...
Ik zie hier ook forummers genoemd worden die ik juist zou willen voordragen voor anti-forumlidvanhetjaar. Dat is net zoiets als Geert Wilders die wordt uitgeroepen tot zowel de slechtse als de beste politicus van het jaar.
[quote="perik"]Ik zie hier ook forummers genoemd worden die ik juist zou willen voordragen voor anti-forumlidvanhetjaar (..)[/quote]
Dat herken ik, daarom word ik ook genoemd gok ik.
Tja, het is een (relatief) vrij forum: als mensen een onderbouwing geven zet ik ze er tussen.
Dat herken ik, daarom word ik ook genoemd gok ik.
Tja, het is een (relatief) vrij forum: als mensen een onderbouwing geven zet ik ze er tussen.