fdegrove ban permanent? II
-
- Forum-lid
Ik vind dat fdegrove een zeer nuttige bijdrage levert aan dit forum. Het is niet iemand die loopt te zeuren om niets. Hij heeft gewoon laten weten dat hint het niet met alles eens was. Ik moet zeggen dat de reactie van mods dan ook niet altijd even netjes is. Daar word dan weer te fel op gereageerd en een waarschuwing lijkt me meer dan voldoende.
Het lijkt me dat je er ook gekeken word naar wat er iemand in het verleden word gepost.
Het lijkt me dat je er ook gekeken word naar wat er iemand in het verleden word gepost.
Wat mij betreft is het iemand een Nazi noemen een zeer grove belediging die wat mij betreft, gezien de historische context, absoluut nooit kan. Als fdegrove zo weinig zelfbeheersing toont hoort'ie wat mij betreft hier niet thuis. We hebben het hier over een fietsforum nota bene, niet bepaald een halszaak waar je dergelijke zwaar beladen termen bij sleept. Als het je niet zint vertrek je gewoon.
Beetje relativeren van wat er gezegd wordt is een vereiste op ieder forum. Zo belangrijk is het nou ook allemaal niet wat hier gebeurt. Laten we eerlijk zijn.
Wat betreft naar het verleden van de poster kijken, fdegrove had een behoorlijk verleden door eigen toedoen als ik het zo bekijk. Als hij werkelijk zoveel problemen had met de gang van zaken was het netter en beter geweest om een ander forum te zoeken of niet meer deel te nemen aan welk forum dan ook. De gang van zaken op dit forum is allesbehalve abnormaal. Dat mensen het nodig vinden er van alles bij te moeten slepen om hun gelijk aan te tonen is helaas ook verre van abnormaal op fora. Uiteindelijk kent het iedere keer weer dezelfde trieste afloop en de dezelfde discussie die daarop volgt.
Beetje relativeren van wat er gezegd wordt is een vereiste op ieder forum. Zo belangrijk is het nou ook allemaal niet wat hier gebeurt. Laten we eerlijk zijn.
Wat betreft naar het verleden van de poster kijken, fdegrove had een behoorlijk verleden door eigen toedoen als ik het zo bekijk. Als hij werkelijk zoveel problemen had met de gang van zaken was het netter en beter geweest om een ander forum te zoeken of niet meer deel te nemen aan welk forum dan ook. De gang van zaken op dit forum is allesbehalve abnormaal. Dat mensen het nodig vinden er van alles bij te moeten slepen om hun gelijk aan te tonen is helaas ook verre van abnormaal op fora. Uiteindelijk kent het iedere keer weer dezelfde trieste afloop en de dezelfde discussie die daarop volgt.
Ik deel je verbazing... Het geven van waarschuwingen en tijdelijke bans is voor dit soort gedrag allang niet meer van toepassing, wat iemand in het verleden ook heeft gepost op dit forum. Daar komt nog bij dat fdegrove zeker niet onbesproken was qua forumgedrag.montalbano schreef:Verbaas me echt over sommige reacties. Een forumlid misdraagt zich en vervolgens moeten mods zich verantwoorden, wordt illegale handel erbij gesleept (...), etc.
Zonder leden geen forum nee, maar denk niet dat het ledenaantal nu drastisch zal gaan zakken.
Als de bewuste persoon zich gewoon met fatsoen had gedragen was er helemaal geen discussie, vergeet dat niet.
@ ahoff: wat je zegt.....
Mensen zijn het ergens niet mee eens en laten dat blijken en dat VERBAASD je? Vreemd...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Het verbaast me niet dat mensen het ergens niet mee eens zijn, maar het verbaast me dat men een persoon die iemand voor nazi uitmaakt weg wil laten komen met een waarschuwing. Alsof het allemaal niet zo erg is...
Nazi... Nazionalsozialist, google het maar eens....
-
- Forum-lid
VerbaasT. Maar nee, de reacties van sommigen verbazen me, zoals ik schreef. Dat is iets anders.53x11 schreef:Mensen zijn het ergens niet mee eens en laten dat blijken en dat VERBAASD je? Vreemd...
Grammar nazi mag dan zeker ook niet van jullie?montalbano schreef:VerbaasT. Maar nee, de reacties van sommigen verbazen me, zoals ik schreef. Dat is iets anders.53x11 schreef:Mensen zijn het ergens niet mee eens en laten dat blijken en dat VERBAASD je? Vreemd...

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Natuurlijk is het niet goed te praten, maar we doen net alsof hij iets verschrikkelijks heeft gedaan. Daarnaast zou men zich ook eens af kunnen vragen waarom hij zoiets post. Dat komt natuurlijk ergens vandaan.edwin01 schreef:Het verbaast me niet dat mensen het ergens niet mee eens zijn, maar het verbaast me dat men een persoon die iemand voor nazi uitmaakt weg wil laten komen met een waarschuwing. Alsof het allemaal niet zo erg is...
Maar goed, zoals ik al eerder postte, in de ruim 2 jaar dat ik hier nu bijna dagelijks kom, heb ik wel ergere dingen gezien waar niet eens een waarschuwing voor uitgedeeld werd. Dat verbaast me vooral.
-
- Forum-lid HC
Zelfs in het echte leven zijn er geen levenslange gevangenis straffen in Nederland meer. Dus waarom dan wel een permanente ban. Ook in het geval van een permanente ban moet men zich afvragen wat de zin en het doel is van deze maatregel.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
Off topic: dus wel. Levenslang is levenslang in Nederland. Enkel gratie van de Koningin mogelijk, maar dat geeft ze praktisch nooit. Een veel gehoorde misvatting over het Nederlands juridisch systeem. In andere Europese landen (en ook in de VS) wil levenslang inderdaad nog wel eens niet levenslang zijn.liviolivius schreef:Zelfs in het echte leven zijn er geen levenslange gevangenis straffen in Nederland meer. ....
On topic: natuurlijk, de vergelijking kan als grof en kwetsend worden ervaren. Zou ik zelf ook doen. Ik denk alleen dat een permaban hier niet mijn oplossing zou zijn geweest, voor iemand die ook veel heeft toegevoegd (ik denk dat veel mensen niet aan tubes zouden zijn begonnen zonder zijn ervaringen).
-
- Forum-lid HC
Niet dus, zelfs bij tbs bestaat elke twee jaar mogelijkheid tot in vrijheidstelling muv onbehandelbaar - zogenaamde longstay gevallen.kurvenmeister schreef:Off topic: dus wel. Levenslang is levenslang in Nederland. Enkel gratie van de Koningin mogelijk, maar dat geeft ze praktisch nooit. Een veel gehoorde misvatting over het Nederlands juridisch systeem. In andere Europese landen (en ook in de VS) wil levenslang inderdaad nog wel eens niet levenslang zijn.liviolivius schreef:Zelfs in het echte leven zijn er geen levenslange gevangenis straffen in Nederland meer. ....
What makes the boat go faster?
@Liviolivius: levenslang is in Nederland echt levenslang.
Zoals kurvenmeister al zegt een veel gehoorde misvatting.
Wie heeft het mail adres van fdegrove dan kan ik hem tenminste nog eens een vraag stellen:p
Zoals kurvenmeister al zegt een veel gehoorde misvatting.
Wie heeft het mail adres van fdegrove dan kan ik hem tenminste nog eens een vraag stellen:p
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada