Prima53x11 schreef: @Tom: ik heb een broertje dood aan uitspraken als "als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker weg". Dat voegt niets toe en is dus niet constructief. Mijn toevoeging "knul" was echter niet nodig. Mijn excuses
!@$&*!!!
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
Waarom niet een apart forumdeel maken en deze bovenaan plaatsen?freerider schreef:Die staan er al sinds we over zijn naar de phpbb software. Paar maandjes dus, zijn alleen lastig te vinden als je al geregistreerd was ten tijde van de overstap.
Eén van de vele puntjes op onze waslijst aan verbeteringen die nog moeten gaan komen.
Hebben wij binnen onze eigen triathlonvereniging ook.
Forum heet Algemen Informatie. Met daarin een paar topics met wat regeltjes.
Eigenlijk hetzelfde wat we nu doen binnen het forum Te koop aangeboden met een sticky topic.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
- plantagenet
- Forum-lid
Beste mede-fietsers, MTB-ers, wielrenners, fietsfanaten etc etc.
Ik heb even zitten denken of ik op dit topic zou reageren, maar ik wil het toch doen. Ik kan de frustratie van mijn medeforummers best voorstellen, ondanks dat ikzelf (mogelijk) anders gereageerd zou hebben. Ook vind ik dat er enkele posts in dit topic staan die heel opbouwend zijn (ik ga geen namen noemen). Verder zou ik willen zeggen dat dit forum bestaat uit heel veel mensen, de ene als doorgewinterde forummer, de ander als nieuwkomer of moderator, whatever....wat ik hiermee zeggen wil is dat dit forum ons allemaal een schat aan informatie biedt en zelfs vriendschappen kan opleveren.
Respect naar elkaar toe, een open en opbouwende discussie én plezier in het fietsen zijn de basis voor dit forum.
Groet,
Johan
Ik heb even zitten denken of ik op dit topic zou reageren, maar ik wil het toch doen. Ik kan de frustratie van mijn medeforummers best voorstellen, ondanks dat ikzelf (mogelijk) anders gereageerd zou hebben. Ook vind ik dat er enkele posts in dit topic staan die heel opbouwend zijn (ik ga geen namen noemen). Verder zou ik willen zeggen dat dit forum bestaat uit heel veel mensen, de ene als doorgewinterde forummer, de ander als nieuwkomer of moderator, whatever....wat ik hiermee zeggen wil is dat dit forum ons allemaal een schat aan informatie biedt en zelfs vriendschappen kan opleveren.
Respect naar elkaar toe, een open en opbouwende discussie én plezier in het fietsen zijn de basis voor dit forum.
Groet,
Johan
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens mij ben jij toe aan het AA-forum
Less is bore
Voor mij graag een alcoholvrije
weet ik dat, ik ben niet zo van het bier...
ik proost wel met kinderchampagne
ik proost wel met kinderchampagne