Felt
- Stuntman Mike
- Forum-lid
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Zie je nog niet vaak:
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Erg mooi geworden, zeker met die 'stickerloze' wielen .Jaap Telder schreef:Opgebouwd ...
Dat 'probleem' ken ik ook van m'n Planet X. Heb toen een voor mij (al wat ouder en niet meer zo flexibel ) toch goede zitpositie kunnen creëren d.m.v. 3 cm aan spacers ( ) en een 0-graden stuurpen. Ik zie dat dat bij jou gelukkig nog niet nodig is .Jaap Telder schreef:...Wel een korte balhoofdlengte (14cm bij een 56cm frame)...
60 x Ventoux
Echt een hele mooie fiets Jaap, en dat ook nog eens voor een heel schappelijke prijs, dat maakt het rijden erop vast nog mooier! Ik heb ook nog gekeken naar deze frames (op de markplaats foto's) maar er zaten er erg veel bij met wel heel erg duidelijke gebruikssporen (naar wat ik dacht te zien dan). je hebt een hele mooie uitgezocht, echt nog als nieuw! Veel plezier ervan.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Dank je.Sieper schreef:Echt een hele mooie fiets Jaap, en dat ook nog eens voor een heel schappelijke prijs, dat maakt het rijden erop vast nog mooier! Ik heb ook nog gekeken naar deze frames (op de markplaats foto's) maar er zaten er erg veel bij met wel heel erg duidelijke gebruikssporen (naar wat ik dacht te zien dan). je hebt een hele mooie uitgezocht, echt nog als nieuw! Veel plezier ervan.
Fiets Marcel Kittel
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 21 sep 2014 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Toch wel mooi... Alleen wel een vreemde kabelloop.
Mooie fiets die F1 Jaap Telder!
Mij viel het ook op dat de balhoofdlengte bij een 56 frame vrij kort is, 14cm, hoe zijn jouw ervaringen tot nu toe met dit frame?
Ik ben zelf 1.76/1.77 en kom dus uit bij een frame maat 54/56. Alleen de BH lengte van een 54 vind ik wel heel erg kort.
Mij viel het ook op dat de balhoofdlengte bij een 56 frame vrij kort is, 14cm, hoe zijn jouw ervaringen tot nu toe met dit frame?
Ik ben zelf 1.76/1.77 en kom dus uit bij een frame maat 54/56. Alleen de BH lengte van een 54 vind ik wel heel erg kort.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Mooi voor de winter als blubberfiets...
- Jaap Telder
- Forum-lid
Het F1 frame is het beste frame waar ik op gereden heb. Zeer licht, reactief, stijf en prachtige K1 afwerking. Frame is geschikt voor mechanische en electronische schakeling.sprint100 schreef:Mooie fiets die F1 Jaap Telder!
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 21 sep 2014 12:17, 2 keer totaal gewijzigd.