Vandaag gefietst in 2012
Vandaag offroad Sleen gedaan, lekker afwisselende route, veel draaien en keren. Heen en weer ver de weg vanaf Ees, perfect begeleid door Garmin. Zo'n 3 uurtjes plezier gehad! Zondag de route bij Gieten/Borger uitproberen, plus wat hunebedden checken.
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.
Twee uurtjes weggeweest. Wat bos, wat polder, wat dorpjes.
Vrijwel droog gehouden.
Liessel-Heusden-Someren Eind-Someren-Asten-Ommel-Vlierden-Deurne.
Vrijwel droog gehouden.
Liessel-Heusden-Someren Eind-Someren-Asten-Ommel-Vlierden-Deurne.
Vandaag rondje van 71km met harde wind, sumar bergum leeuwarden holwerd dokkum damwoude bergum sumar. was weer hard werken in de wind op!
gister nog een tochtje van 38 km gedaan (even kijken wat allemaal onder water staat ) sumar oudega opeinde drachten rottevalle oostermeer suameer
gister nog een tochtje van 38 km gedaan (even kijken wat allemaal onder water staat ) sumar oudega opeinde drachten rottevalle oostermeer suameer
-
- Forum-lid
Vanmiddag naar Vledder gefietst via Huis ter Heide.
Langs de weg daar staan grappige reflectorpaaltjes, de refector hangt aan het paaltje en beweegt mee met de wind.
Onderweg nog een paar kleine buitjes, de verleiding was groot om te kiezen voor het onderduikershol in het bos.
Einddoel vandaag was Vledder, waar volgende week vrijdag de Wampex wordt gehouden.
Na Vledder via Wapse, Diever, Dieverbrug, Dwingeloo, Eemster, Hijken, Hooghalen, Ekehaar, Eldersloo, Nijlande, Rolde, Loon, Gasteren en Schipborg weer terug naar huis.
Eerste rit boven de 100 kilometer dit jaar, 120 om precies te zijn.
Langs de weg daar staan grappige reflectorpaaltjes, de refector hangt aan het paaltje en beweegt mee met de wind.
Onderweg nog een paar kleine buitjes, de verleiding was groot om te kiezen voor het onderduikershol in het bos.
Einddoel vandaag was Vledder, waar volgende week vrijdag de Wampex wordt gehouden.
Na Vledder via Wapse, Diever, Dieverbrug, Dwingeloo, Eemster, Hijken, Hooghalen, Ekehaar, Eldersloo, Nijlande, Rolde, Loon, Gasteren en Schipborg weer terug naar huis.
Eerste rit boven de 100 kilometer dit jaar, 120 om precies te zijn.
-
- Forum-lid
Vandaag naar Wormer gereden en daar mijn CO2 pompje kunnen ruilen omdat deze lek was en dan werkt ie niet meer.
er stond een behoorlijke wind vanmiddag. Een groot deel had ik zijwind maar vannaf purmerend tot wormer pal
tegen dat ging niet harder van 22 km.puur en terug heb ik op dat stuk max 52 gereden.
Andijk - Hoorn - Oosthuizen - Purmerend - Jisp - Wormer en weer terug 90 km
er stond een behoorlijke wind vanmiddag. Een groot deel had ik zijwind maar vannaf purmerend tot wormer pal
tegen dat ging niet harder van 22 km.puur en terug heb ik op dat stuk max 52 gereden.
Andijk - Hoorn - Oosthuizen - Purmerend - Jisp - Wormer en weer terug 90 km
Aardig gekke wind! Heenweg veel op de 21 en 23 gereden. Terugweg nieuw D1 record gevestigd: 49,1 km/uur. Bij Ulrum kreeg ik een flinke bui over me heen en toen ben ik maar afgedraaid, had het eerlijk gezegd ook compleet gehad met de wind. Net op tijd terug voor het slot van de 1500m schaatsen. Goed voor bijna 70 km. Aardig weekje met 310 km
-
- Forum-lid HC
Vanochtend nog op de Bever gereden, 90km gedaan. Reed een tijdje samen met een belgische dame van Cerveloteam, waarschijnlijk Jessie Daams. Ze vertelde me dat ze nog geen officieel bericht van de damesploeg had gehad mbt opheffen van de ploeg. Ze ging dit seizoen rijden voor AA drink, ook veranderen ze daar van merk fietsen. Bij AA drink gaan ze ook op Cervelo rijden ipv Beone.
-
- Forum-lid
Vandaag mijn eerste rondje van 2012 gefiets, 84 kn. Soms flinke stukken wind maar het ging lekker!
Een kleine anderhalf uur weggeweest.
Bakel-Mortel-Gemert-Beek en Donk-Aarle Rixtel-Helmond-Bakel-Deurne.
Met al die korte stukjes dit jaar toch 225 op de teller.
Bakel-Mortel-Gemert-Beek en Donk-Aarle Rixtel-Helmond-Bakel-Deurne.
Met al die korte stukjes dit jaar toch 225 op de teller.