GIOS forumrit 13 mei 2012, Haastrecht
-
- Forum-lid
Danny is aan't trainen voor de night-ride..
-
- Forum-lid
Het waren toch evolution stickers??
Nee hoor wij beschikken gewoon over een erg goede een meest complete "owners database"ciclista schreef:een goed geheugen
Idd, ik heb hem even gemaild!bluv107 schreef:Ik mis Frigo nog, die heeft toch ook een schuur vol met blauwe engelen?
Beste Gios-fans,Gastheerg schreef:Idd, ik heb hem even gemaild!bluv107 schreef:Ik mis Frigo nog, die heeft toch ook een schuur vol met blauwe engelen?
Ik zal er dit jaar niet bij zijn; ik heb mijn fietsencollectie terug gebracht tot 1 exemplaar. Deze is wel Italiaans maar is celeste van kleur en dus niet van het merk Gios. Ik wens jullie allemaal een mooie dag op 13 mei tijdens de Gios-forumrit en tot ziens tijdens andere bijeenkomsten.
Groet,
Frigo
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
Spijtig, Frigo; leefde in een veronderstelling dat jouw clubliefde een soort eeuwigheidswaarde bezat... nou ja, met mooi celeste zit je natuurlijk nog steeds wel een beetje in ons kamp. Het ga je goed, aan gene zijde (niet te letterlijk nemen)!
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Beetje saai massaproduct dat Bianchifrigo schreef:Deze is wel Italiaans maar is celeste van kleur
MAARRRRRRRRRRRRRrrrrrr Dan zien we je zaterdag 12 mei wel
Dat hebben mensen ook jaren van mij gedacht. Was een Gios rijder van het eerste uur. Had zelfs een crossversie. En ineens was er de Bianchi X4 en ik zat nooit meer op m'n Gios. Dus die verkocht. STOM, STOM, STOM,. STOM!bluv107 schreef:Spijtig, Frigo; leefde in een veronderstelling dat jouw clubliefde een soort eeuwigheidswaarde bezat
Dat heb ik vorig jaar goed gemaakt. Om te voorkomen dat ik van een leven zonder Bianchi OOK spijt ga krijgen zal er ook altijd een Bianchi zijn
Wel handig om voor jezelf met een dergelijke leefwijze het tot 8 merken te beperken
Gasteen heerg schreef:Wel handig om voor jezelf met een dergelijke leefwijze het tot 8 merken te beperken
Precies, voor elke dag van de week één!
Die van mij doe ik idd nooit meer weg. De forumrit is wat dat betreft voor mij een goede therapie: die Lite waar Titaantje het over heeft is denk ik van mij geweest? Daar heb ik nl. spijt van gekregen...
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
- Forum-lid
Toen ik 3 maart in Volpiano was heb ik Marco Gios uitgenodigd om deel te nemen aan onze Gios rit. Na een aanvankelijk positieve reactie is het voor hem toch te lastig om op mijn uitnodiging in te gaan. Zoals bekend hebben Aldo en Marco de rechten voor Gios in Italie en Alfredo voor de rest van de wereld. De situatie in de familie is blijkbaar lastig want Marco vindt de kans op 'misunderstandings' te groot, maarrrr.... hij is erg enthousiast over het idee en stelde direct een Italiaanse Gios rit voor. Inschrijven is nu nog niet mogelijk maar als e.e.a. concreter wordt zal het hier gemeld worden. Leuk vooruitzicht!
Op pagina 1 van dit topic zijn we inmiddels weer wat belangstellenden rijker, we gaan er een prachtige dag van maken.
Op pagina 1 van dit topic zijn we inmiddels weer wat belangstellenden rijker, we gaan er een prachtige dag van maken.