Armen scheren
-
- Forum-lid HC
En een geschoren arm, want de andere is te lastigroger68 schreef:Ik zeg: Vrijdagmiddag >20 gr C, dus met geschoren benen naar buiten op de fiets.
Vanuit die insteek kan ik je volgen alleen of Knutmo's met dezelfde motivatie doet als Socratessibon schreef:Nu weet ik dat Socrates zelf meer de vragende insteek koos, maar Knutmo's aandacht voor formuleringen en het dwingen om gesprekspartners goed na te laten denken over formuleringen deed me aan Socrates denken.
De Grieken waren wel een van de eerste die aan ontharing deden maar het is idd meer en meer een vrijdagmiddag topic. Vooral voor smooties
armen scheren vind ik inderdaad ook te ver gaan. daarnaast fietst niet iedereen die zn armen scheert er als een aap bij. zo zie je bij mij amper dat er haren opstaan.eelcoz schreef:Jezus, je bent toch geen wijf?knutmo schreef:Dat vind ik niet erg soigné. Van mij mag iedereen er als een aap bij fietsen, maar ik probeer me een beetje te verzorgen.
Die van mij ook, alhoewel deze vanochtend al goed was.bas123 schreef:Lol wat een topic, mijn dag is weer goed.
Die trek ik er gewoon uitbas123 schreef:Lol wat een topic, mijn dag is weer goed.
Even een vraagje. Hoe kort knippen jullie je neushaar?
Minder neushaar betekent toch meer zuurstof?
Interessant punt. Het is natuurlijk zinnig om de neusgaten zo wijd mogelijk open te hebben zodat er meer lucht in en uit kan. Ik zou echter niet alle neusharen verwijderen, omdat je dan je bescherming tegen stof, pollen, insecten kwijt bent. Dat kan voor opgezwollen slijmvliezen in de neusholte zorgen, wat weer ernstig de ademhaling zal hinderen.bas123 schreef:Even een vraagje. Hoe kort knippen jullie je neushaar?
Minder neushaar betekent toch meer zuurstof?
Dit soort neusgatopenhoudertjes zijn wellicht een oplossing voor je: