Bryton Rider 50 (goedkope broertje van de Garmin Edge 705)
antwoorden van Bryton zelf:
Can i mount the bryton 50e on my handlebar and my Stem? - Yes
Can i use my polar Heart Rate Monitor on the bryton 50e - Rider 50 is ant+ compatible, if your HRM is using ant+ wireless interface, it should work. But Bryton can not guarantee performance of other brands.
Can i upload tracks? - Yes, upload/download
While riding can i submit new orders like go back to starting waypoint. - Yes, back to start function
Can i mount the bryton 50e on my handlebar and my Stem? - Yes
Can i use my polar Heart Rate Monitor on the bryton 50e - Rider 50 is ant+ compatible, if your HRM is using ant+ wireless interface, it should work. But Bryton can not guarantee performance of other brands.
Can i upload tracks? - Yes, upload/download
While riding can i submit new orders like go back to starting waypoint. - Yes, back to start function
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ja klopt Foosho.
Voor de gene die het willen weten ik hem net aan mijn stuurpen vastgezet en dat gaat goed en snel. Je hebt geen extra accessoires nodig je kan zelf kiezen of je hem op het stuur of je stuurpen wil
Voor de gene die het willen weten ik hem net aan mijn stuurpen vastgezet en dat gaat goed en snel. Je hebt geen extra accessoires nodig je kan zelf kiezen of je hem op het stuur of je stuurpen wil
- leocuypers
- Forum-lid
- alliance_0
- Forum-lid
Vandaag de eerste rit gemaakt met de Rider 50. Valt niet tegen. Scherm onder de omstandigheden van vandaag (felle laagstaande zon) goed af te lezen. Heb mij nog niet bezig gehouden met geplande routes, dat komt nog. Tot nu toe valt het me niets tegen.
- alliance_0
- Forum-lid
De route die ik afgelopen zondag heb gefietst is keurig geregistreerd op het apparaat. Het uploaden verloopt ook probleemloos. Alle gegevens zijn goed na te lezen. Zoals gezegd het nafietsen en navigeren nog niet uitgeprobeerd. Wel alvast een aantal routes gepland op de pc en deze probleemloos op de Rider overgezet.
Nog een vraagje dan Alliance: hoe fiets je die routes na? Krijg je aanwijzigingen dmv piepjes dat je links of rechts moet? Of als je van de route af gaat? Of is het gewoon kruimelspoor volgen, maar dan geprojecteerd op de kaart?
It is not a lie if you believe it...
- alliance_0
- Forum-lid
Zoals gezegd, dat heb ik nog niet uitgeprobeerd. Staat ook niet echt duidelijk in de handleiding.
navigatie werkt perfect, uploaden gaat prima, rondje van vanochtend:
http://www.brytonsport.com/mapTrackView/2?id=16481
Route rijden, maken en downloaden heb ik nog niet uitgeprobeerd. wel contact gehad met support en die is geweldig reageert heel snel!
http://www.brytonsport.com/mapTrackView/2?id=16481
Route rijden, maken en downloaden heb ik nog niet uitgeprobeerd. wel contact gehad met support en die is geweldig reageert heel snel!