Fulcrum Racing Quattro / Racing 4
-
- Forum-lid
De campagnolo variant duik ook al op, onder de naam sirocco 35mm. Zal wel een vergelijkbaar wiel zijn, alleen dan met mooiere stickers vind ik.
Zoekfoutje (Zocht op "Fulcrum Quattro", niet de juiste naam...). Maar zie nog geen officiele reviews (pr-strategie?).lvgh schreef:?? Staan al in talloze webwinkels.ponsteen schreef:Blijf het raar vinden... Nog steeds krijg ik naast Hopmans en drie onzinlinks geen enkele treffer in de zoekmachine. Het is alsof deze wielen in het echt niet bestaan en alleen hier een virtueel leven hebben...
-
- Forum-lid
Vreemd, de campa variant zou scirocco 39mm heten.... De naven van de fulcrum's zijn echter echt wel (optisch) dezelfde als deze van de zonda en verschillen duidelijk van de (mindere scirocco's)... Benieuwd wat het nu gaat worden.
wellicht is het zoiets als de verstelbare mavic lagers die o.a. in ksyriums zittenaziraphale schreef:Dat had ik ook gezien, maar het was nog niet duidelijk wat dit nu precies waren...
campa stickers zijn een stuk strakker dan de fulcrums
-
- Forum-lid
aziraphale schreef:Al bekend wat voor lagers of er in zitten?
In ieder geval niet dezelfde lagers als in Zonda wielen.
Fulcrum 4 staat tegenwoordig op de website van Fulcrum. http://www.fulcrumwheels.com/en/news/20 ... ng-quattro" onclick="window.open(this.href);return false;
Zag laatst ook al de (nieuwe) 2013 Racing 3-versie voorbij vliegen op het wereldwijde web:
Opvallend is dat het spaakpatroon wat meer 'G3' is en dat de naven wit zijn, jammer
Zag laatst ook al de (nieuwe) 2013 Racing 3-versie voorbij vliegen op het wereldwijde web:
Opvallend is dat het spaakpatroon wat meer 'G3' is en dat de naven wit zijn, jammer
Addict R1
Nou, die nieuwe Racing 3's zouden zeker niet verkeerd staan in m'n witte Canyon. Heb nu wel al een setje Zonda's maar die stickers zijn toch een stuk minder mooi dan deze. Hebben ze trouwens (net als de 2013 Zonda's) bij de R3's ook de voor- en achtervelg in hoogte veranderd (mm of 2 geloof ik)?
Canyon Ultimate CF SL 2016
Lijkt er wel op als ik zo kijk...
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
Best mooi die R3. Vond de oude wel erg bleu. Maar kan me voorstellen dat de witte naven niet ieders smaak zijn. Stickers vind ik ook beter dan van Campagnolo. Die van de Scirocco zijn ook weer een allegaartje aan lettertypes en jaren 80 strepen, belooft ook weinig goeds voor Bullets (nog altijd de lelijkste decals op de markt?).
Wat is er veranderd aan de velghoogte?
Wat is er veranderd aan de velghoogte?
Hier staat gewoon nog 26 en 30mm.. Die nieuwe achternaaf zou wel goed voor de stijfheid moeten zijn.