Carbon clinchers uit China vragen
-
- Forum-lid
Heb je ze ook gewogen? Niet dat ik een weight weenie ben, gewoon om het verschil geclaimd/ reëel gewicht te weten.
- opperhoofd
- Forum-lid
Ik heb ook van de 38mm velgen. Een all season setje is het niet want dan had ik iets moeten nemen met aluminium velgrand. Maar met wind heb ik tot nog toe geen problemen. Als het aardig waait ga ik niet met losse handen fietsen, maar dat doe ik dan ook niet met lage velgen.
En deze 38mm velgen voelen harder aan dan lage velgen (mavic ksyrium elite) Dat is alleen bij klinkers en van die betonnen fietspaden bij de verbindingsstukken. Je went er aan.
1594 gram (28/28) excl. snelspanners.
En deze 38mm velgen voelen harder aan dan lage velgen (mavic ksyrium elite) Dat is alleen bij klinkers en van die betonnen fietspaden bij de verbindingsstukken. Je went er aan.
1594 gram (28/28) excl. snelspanners.
- boswielrenner
- Forum-lid
Doe jezelf een heel groot plezier en koop Velox rim tape. Dit katoenen lint met een zelfklevende onderkant is heel erg goed.
bijvoorbeel hier:
http://www.mobybikes.nl/index.php/geree ... glint.html" onclick="window.open(this.href);return false;
bijvoorbeel hier:
http://www.mobybikes.nl/index.php/geree ... glint.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Het ging me meer om welke breedte ik nodig heb, welke afstand op de velg moet ik meten om tot de breedte van het velglint te komen?boswielrenner schreef:Doe jezelf een heel groot plezier en koop Velox rim tape. Dit katoenen lint met een zelfklevende onderkant is heel erg goed.
bijvoorbeel hier:
- boswielrenner
- Forum-lid
je meet de afstand dat alle spaakgaten afgeschermd zouden zijn door het lint en dan blijf je aan beide kanten één of twee mm uit de rand van het velgbed.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Bart, hoe bevallen ze?? In vergelijking met je Fulcrums?
- boswielrenner
- Forum-lid
Fulcrums zijn veel beter. Voor voor de prijs zijn de Farsports goede wielen. Geen problemen tot zover.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Je merkt heel goed dat de Racing speed XLR wielen prof wielen zijn. Ze zijn stijf, mooi afgewerkt, en heel fraai gebalanseerd. Remmen gaat ook heel gelijkmatig. Ze bollen gewoon heel mooi., maar dat mag ook wel voor het geld.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- amclassic-fan
- Forum-lid HC