Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wat heb jij kunnen veroveren op de BikeMotion Beurs 2010

fietsie
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 aug 2010 18:31

fietsie 27 okt 2010 20:44

een hoop folders met fietsen waar ik alleen maar van kan dromen en de gedachte aan die Bianchi limited edition (in de kleuren van de Italiaanse vlag)... waarom had ik mijn foto-toestel niet bij me...zucht. Ik zat naar die fiets te kijken en ineens stond ik oog in oog met Gerard van de Velde. Bijzaak, het ging om die fiets. Iemand een foto van die limited edition gemaakt? Ik kan hem op geen website vinden.

zorba
Forum-lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 20 jun 2010 14:37
Locatie: West Brabant

zorba 27 okt 2010 20:44

Ik rij zelf een Rs8 thuis, maar wil niet zeggen dat die Rs6'jes ondingen zijn hoor....
Verder wat selectieve foldertjes gescoord, de rest verdwijnt toch in de prullenbak
Do not CROSS the road!

jorisb
Forum-lid
Berichten: 1279
Lid geworden op: 21 mar 2008 10:56

jorisb 27 okt 2010 20:50

[quote="Fietsie"]Bianchi limited edition (in de kleuren van de Italiaanse vlag)... waarom had ik mijn foto-toestel niet bij me...zucht. Iemand een foto van die limited edition gemaakt? Ik kan hem op geen website vinden.[/quote]

Kijk hier eens... de site van italiaanseracefietsen.

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 27 okt 2010 20:56

[quote="Fietsie"]een hoop folders met fietsen waar ik alleen maar van kan dromen en de gedachte aan die Bianchi limited edition (in de kleuren van de Italiaanse vlag)... waarom had ik mijn foto-toestel niet bij me...zucht. Ik zat naar die fiets te kijken en ineens stond ik oog in oog met Gerard van de Velde. Bijzaak, het ging om die fiets. Iemand een foto van die limited edition gemaakt? Ik kan hem op geen website vinden.[/quote]

Dat sta ik elke dag.. Maar dat is dan ook mijn buurman! :p

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 27 okt 2010 21:06

[quote="Fietsie"]een hoop folders met fietsen waar ik alleen maar van kan dromen en de gedachte aan die Bianchi limited edition (in de kleuren van de Italiaanse vlag)... waarom had ik mijn foto-toestel niet bij me...zucht. Ik zat naar die fiets te kijken en ineens stond ik oog in oog met Gerard van de Velde. Bijzaak, het ging om die fiets. Iemand een foto van die limited edition gemaakt? Ik kan hem op geen website vinden.[/quote]

niet zo'n goeie kwaliteit als die van Guido...

[img=http://img225.imageshack.us/img225/3184/p1090018.jpg]

[img=http://img836.imageshack.us/img836/9034/p1090019k.jpg]
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

fietsie
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 aug 2010 18:31

fietsie 27 okt 2010 21:14

dank voor de reacties.

ilcobra
Forum-lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 19 okt 2010 14:32

ilcobra 27 okt 2010 22:09

Veel catalogussen meegenomen. Ik kan daar echt eindeloos in bladeren.

fw
Forum-lid
Berichten: 423
Lid geworden op: 29 jun 2008 22:22

fw 27 okt 2010 22:21

[quote="joko"]
Vrolijke boel met jou....Ik snap niet wat je met dit soort opmerkingen wilt zeggen, maar als jij er blij mee bent...
[/quote]
Dat je niet zo moeilijk moet doen met smoezen verzinnen. Overigens bedoel ik het niet zo verkeerd hoor. Ieder zijn ding.

Overigens rij ik al audi maar zijn er best andere modellen waar ik van kan genieten. Mijn audi kijkt ook wel naar andere merken. Daar heb je ogen voor ;)

Gebruikersavatar
stephan68
Forum-lid
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:36

Gebruikersavatar stephan68 27 okt 2010 23:33

[quote="de boef van parma"]HH Moderatoren. Vaak wordt de hand gelicht met de juiste plaatsing van een item op dit forum. Zo ook nu weer. Waarom staat u toe dat dit item onder 'Racefietsen' mag verschijnen?
Dit is vervuiling van het forum. Fietscafé was beter geweest. [/quote]

Boef van Parma, ik ben het helemaal mee je eens! Maar vind wel dat het verwijt eigenlijk naar de plaatser van het bericht uit moet gaan.

Er staan onderwerpen over verlichting van soortgelijke strekking in "Onderdelen & Accessoires " en in "Techniek". Onderwerpen over polar en garmin in "Onderdelen & Accessoires" alsmede in "Techniek", terwijl daar een speciaal forumonderdeel "Fietscomputers" voor bestaat.

Ben zelfs al een verkiezing van het slechtste fietspad tegengekomen in "Afspraken & Meetings" terwijl dat volgens mij beter in het "Fietscafé" thuis hoort.

Kortom: men zou eerst beter moeten kijken voordat een bericht geplaatst wordt. En staat het verkeerd, dan is er inderdaad werk aan de winkel voor de moderatoren.

paashaas
Forum-lid
Berichten: 607
Lid geworden op: 05 aug 2005 22:53

paashaas 27 okt 2010 23:57

Plaats dat bericht dan niet in "Racefietsen" maar "Forumbeheer" oid. Nu heb je niet alleen een topic wat misschien niet helemaal op zijn plaats staat, maar ook nog eens 2 discussies naast elkaar.

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 6082
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 28 okt 2010 00:01

Wat maakt het nu uit in welk subforum een topic staat?

Ik begrijp die discussie niet. Ik zie nul komma nul toegevoegde waarde in het verdelen van topics naar subfora. Ik klik af en toe op de knop "nieuwe onderwerpen" en dat zie ik wel wat er nieuw is. Kan mij het boeien of het een ATB, wielen, zadels of cyclo topic is. Ik lees de titel en kijk even waar het over gaat.
Live fast; die young. mijn blog

eelcoz

eelcoz 28 okt 2010 00:11

[quote="rob74"]Wat maakt het nu uit in welk subforum een topic staat?

Ik begrijp die discussie niet. Ik zie nul komma nul toegevoegde waarde in het verdelen van topics naar subfora. Ik klik af en toe op de knop "nieuwe onderwerpen" en dat zie ik wel wat er nieuw is. Kan mij het boeien of het een ATB, wielen, zadels of cyclo topic is. Ik lees de titel en kijk even waar het over gaat.[/quote]

Als je iets terugzoekt, is het wel degelijk handig dat het forum in subfora is opgedeeld. Overigens hoort deze discussie nu echt thuis in 'forumbeheer'.

Plaats reactie