Het is inderdaad wel een grote zuurpruim.... Wel de tweede overwinning van Goss in de Tirreno en de tweede van de dag bij Orica Greenedge.havana schreef:En dan dat commentaar van RDV erbij. Wat een vervelende man is dat zeg.
Wielerseizoen 2013
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
- Forum-lid
Help me even... RDV?
-
- Forum-lid
Geeft die tegenwoordig ook commentaar? Zal een gezellige boel zijn.... vroeger was alles beter, het zijn tegenwoordig watjes, blablabla...
Vooral het ongeïnteresseerde toontje waarop hij over Freire sprak: "oja, den Oscar", veinzen dat hij in z'n geheugen moest graven wie dat ook alweer was.havana schreef:En dan dat commentaar van RDV erbij. Wat een vervelende man is dat zeg.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
En dat oeverloze gezeur over die zonnebrillen. Renaat moest 'm op een gegeven moment zelfs tot de orde roepen: "ja Roger, dat weten we nu wel".
Hij wist ook "90% zeker dat Cav ging winnen", ik kon een lachje niet onderdrukken toen Goss uiteindelijk won.
Hij wist ook "90% zeker dat Cav ging winnen", ik kon een lachje niet onderdrukken toen Goss uiteindelijk won.
-
- Forum-lid
Dappere aanval van Gesink? De dag ervoor een minuut verloren. Weet niet wat maar Gesink mist iets voor de absolute top.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
OMG, daar gaan we weerWojtek schreef:Dappere aanval van Gesink? De dag ervoor een minuut verloren. Weet niet wat maar Gesink mist iets voor de absolute top.
Hij wist het tot 1 kilometer voor de streep 90 % zeker, tot Cavendish onder het rode vod vrij ver naar achteren zat, toen verkondigde hij zeer stellig dat hij er niet meer aan te pas zou komen. Uiteindelijk deed Cavendish nog gewoon mee in de sprint maar moest op 100 meter even inhouden. Was dat gaatje open gebleven had hij kunnen winnen, wreef Renaat zijn co-commentator nog even fijntjes inhavana schreef:Hij wist ook "90% zeker dat Cav ging winnen", ik kon een lachje niet onderdrukken toen Goss uiteindelijk won.
Tijdens de Strade Bianche aangenaam verrast door Sven Nys (als commentator). Veel kennis over de wielrenners en probeerde niet slimmer voor te komen dan hij is.
RDV kan de shirtjes niet eens uit elkaar houden. Ziet Astana voor OPQS aan. Op zich is dat niet zo erg, maar dat hij er op kickt dat zijn als maar veranderende voorspelling uitkomt wel.
Gelukkig kan het uitstekende commentaar van Renaat Schotte nog iets compenseren.
RDV kan de shirtjes niet eens uit elkaar houden. Ziet Astana voor OPQS aan. Op zich is dat niet zo erg, maar dat hij er op kickt dat zijn als maar veranderende voorspelling uitkomt wel.
Gelukkig kan het uitstekende commentaar van Renaat Schotte nog iets compenseren.
Mooie zege van Porte, duidelijk de sterkste van allemaal. Westra probeerde nog aan te klampen maar kwam tekort. Zelfs Timo2.0 zal moeten toegeven dat Gesink ronduit teleurstelde!
RDV heb ik wederom hard om moeten lachen. Toen Boom demarreerde vond hij dat Stybar dat als mede-ex-veldrijder dat niet over z'n kant moest laten gaan, geeft goed aan hoe kinderachtig die man denkt. En aan vlak voor het einde nam hij de rol van Captain Obvious nog een paar keer op zich: "in een sprint is het belangrijk dat ge vooraan zit". No shit sherlock.
RDV heb ik wederom hard om moeten lachen. Toen Boom demarreerde vond hij dat Stybar dat als mede-ex-veldrijder dat niet over z'n kant moest laten gaan, geeft goed aan hoe kinderachtig die man denkt. En aan vlak voor het einde nam hij de rol van Captain Obvious nog een paar keer op zich: "in een sprint is het belangrijk dat ge vooraan zit". No shit sherlock.
Ik was een paar kilometer voor het einde even bang dat Menchov zou winnen wat gezien de beweringen van Rasmussen en Matchiner over Menchov's dopinggebruik een slechte zaak voor het wielrennen zou zijn geweest. Gelukkig haalde Porte hem nog in.havana schreef:Mooie zege van Porte, duidelijk de sterkste van allemaal.
Wel jammer dat ik nu zo naar het wielrennen aan het kijken ben.